HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

Loikkareiden hillotolpat 2019 loppuun saakka

<< < (2/10) > >>

Ink Visitor:

--- Lainaus käyttäjältä: Thalion - 12.07.2017, 17:12:00 ---Itse olen yllättynyt mikäli uuvattipuolue, "Sininen Tulevaisuus", saa eduskuntavaaleissa yli kaksi kansanedustajaa läpi. 5000 kannattajakorttia ja paikka puoluerekisterissä ei sekään ole läpihuutojuttu.

--- Lainaus päättyy ---

Lalli IsoTalo:

--- Lainaus käyttäjältä: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000921815.html ---Soini rehvasteli ”hillotolpalla” - tätä hän tarkoitti

Julkaistu:  7.5.2015

Hallitusneuvotteluihin päässeiden perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini avasi tuntojaan medialle värikkäin sanakääntein.

– Sanoin tuossa vaalikauden aikana, kun oli monennäköistä kommentaattoria jytkyttämässä ja jytkyn sulamisesta puhumassa, että hillotolppa on neljän vuoden päässä. Niin se oli. Tämä suomenhevosori, tässä tapauksessa minä, menen vielä vuoteen 2019. Seuraava hillotolppa on siellä.
--- Lainaus päättyy ---

nollatoleranssi:
Ryhmäpuheenjohtajan + varapuheenjohtajien ja puheenjohtajan pestejä ei lasketa hillotolpiksi?

nollatoleranssi:
Tämä lista on senkin takia erinomainen, että sieltä voi jokainen uuvatti tarkistaa onko oma hillotolppa yhtä hyvä kuin kaverilla.

Lalli IsoTalo:
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-selittaa-arvoituksellisen-terminsa-tama-on-hillotolppa/4583056#gs.In=UaAg

--- Lainaus ---Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini on kertonut, mikä on hillotolppa.

Hillotolppa-termi herätti kysymyksiä viimeksi runsas kuukausi sitten. Soini kommentoi gallup-lukuja blogissaan kirjoittamalla, että "hillotolppa on huhtikuussa".

Innokkaana raviharrastajana tunnettu Soini kertoo, että hilppotolppa on raviradan maaliviivan kohdalla oleva paalu.

– Hillotolppa on raveissa se tolppa, että kun maaliin tullaan niin silloin pitää olla tikissä. Kuka välissä käy johdossa niin sillä ei ravilähtöä ratkaista, sanoo Soini MTV Uutisille.

Termi ei ole kuitenkaan ravipiireissä kaikkien tuntema.

Juttu on alun perin julkaistu 4.12.2014.
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta