Kirjoittaja Aihe: Britannian EU-ero (Brexit)  (Luettu 681719 kertaa)

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 7117
  • köyhää valkoista paskasakkia
Vs: Britannian EU-ero (Brexit)
« Vastaus #3720 : 05.04.2019, 18:54:21 »

Macron uhkaa brittejä No Dealilla  ;D  elleivät britit suostu diileihin

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6889671/Tusk-tells-EU-UK-12-month-Brexit-flextension-Mays-talks-Corbyn-fail.html

Britit laskevat alleen kun nyt uhkana että voivat joutua eroamaan  :D

Emmanuel Macron is leading European efforts to stop Britain from getting any new delay to Brexit without a 'clear and credible' plan for leaving, saying we should otherwise be left to quit 'in a disorderly manner'.

Paris today attacked both Theresa May's plea to postpone leaving until June 30 and a separate plan from European Council president Donald Tusk to keep us in the trade bloc for a year.

A French diplomatic source said Mr Tusk's idea for a 'flextension' until March 29 2020 was 'a clumsy trial balloon' ahead of an emergency summit next Wednesday.

loput linkistä

Infernaalinen_aviomies

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 11
« Vastaus #3721 : 10.04.2019, 20:05:43 »
Niin, taloustieteilijöiden harvinainen konsensus tulevasta tapahtumasta, ei omaa minkäänlaista todistustarvoa

Koitatko vakuuttaa itseäsi tuosta, vai minua? Itse asiassa tieteellinen ymmärrys nimenomaan kehittyy koko ajan, toisin kun paikoilleen jämähtäneet ennakkoluulot. Eikä tässä ole kyse mistään rakettitieteestä, vaan lapsikin ymmärtää että kaupan esteiden poistaminen tekee taloudelle hyvää. Jos olisit oikeassa, niin Suomikin kannattaisi jakaa erilaisiin taloussektoreihin, missä olisi keskenään epäyhteensopivat standardit ja lainsäädännöt. Kuten olen jo useasti huomauttanut, mutta kun ei mene perille niin ei mene perille, kumma homma.

Kannattaisi sinunkin joskus niitä omia ennakkoluulojasi hieman ravistella ja kyseenalaistaa.

Aamen!

mannym

• Jäsen^^^
  • Liked: 7126
  • Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
« Vastaus #3722 : 10.04.2019, 20:16:12 »
Niin, taloustieteilijöiden harvinainen konsensus tulevasta tapahtumasta, ei omaa minkäänlaista todistustarvoa

Koitatko vakuuttaa itseäsi tuosta, vai minua? Itse asiassa tieteellinen ymmärrys nimenomaan kehittyy koko ajan, toisin kun paikoilleen jämähtäneet ennakkoluulot. Eikä tässä ole kyse mistään rakettitieteestä, vaan lapsikin ymmärtää että kaupan esteiden poistaminen tekee taloudelle hyvää. Jos olisit oikeassa, niin Suomikin kannattaisi jakaa erilaisiin taloussektoreihin, missä olisi keskenään epäyhteensopivat standardit ja lainsäädännöt. Kuten olen jo useasti huomauttanut, mutta kun ei mene perille niin ei mene perille, kumma homma.

Kannattaisi sinunkin joskus niitä omia ennakkoluulojasi hieman ravistella ja kyseenalaistaa.

Aamen!

Niin talouden ennustajilla vaikka olisi kuinka konsensus tahansa, ei omaa mitään todistusvoimaa. Edes tieteeksi ei moista ennustelua voi sanoa, ei millään ilveellä, paitsi jos haluaa valehdella itselleen.

Niin kaupan esteiden poistaminen tekee taloudelle hyvää ja EU on brittien taloudelle kuten Suomellekin valtava este. Kyllä Suomi käytännössä on jo jaettu, tosin samojen sääntöjen alle, ja ilman euta ne säännöt olisivat wto:n eikä EU:n.

Mitä vikaa on World Trade Organizationin säännöissä? Tai no ei tarvitse vastata koska ne eivät ole EU sääntöjä niin ne eivät kelpaa.

Kenties EU kiimasi joka ei perustu muulle kuin utopistiselle ajattelulle kaipaisi ravistelua. Ehkä sitten EU:n kaaduttua. Kenties.
“I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned.”

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

“Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free.”