No jatketaan sitten, ku noin rasittavan ilkeä tyyylisen viestin laitoit.
Noniin, eli väität seuraavia:
1. Kaikki etelän maat ovan kehitysmaita
2. Heität jotai epämääräistä "kun kantasuomalaiset loppuvat", eli milloin se loppuu?
3. Väität, että mihin tahansa kehitysmaalainen muuttaa, niin maa muuttuu kehitysmaaksi
4. Väität, että kehitysmaalaiset ovat laiskoja syöttiläisiä tai tyhmiä.
5. Väitit, että ilman valkoista elättäjää, heistä ei ole mihinkään, missään maassa.
Perustele lähteineen, kiitos!
EDIT:
Tässä oiva mahdollisuus sinulla muuttaa puolinuiva täys nuivaksi, jos vaan tosiaan osaat perustella väitteesi kunnolla.
Ilkeys on pelkästään lukijan silmissä, viestini oli neutraali ja tunnekuohuista vapaa.
1) Ei ole yhtään etelän maata joka ei olisi kehitysmaa. No okei, Argentiina ehkä, mutta se onkin täynnä eurooppalaisperäistä populaa. Ja Australia ja Uusi-Seelanti, sama juttu. Onko muita? Israel tietty myös.
2) Riippuu syntyvyydestä milloin kantasuomalaiset loppuvat, mutta jos syntyvyys on pienempi kuin kuolleisuus, niin ei siinä pitkään kestä, sukupolvi pari. Kova huoli poliitikoilla kuulostaa olevan, että heidän hillotolppiensa maksajat vähenevät.
3) Katso Eurooppaa ja katso Yhdysvaltoja, katso Etelä-Afrikkaa. Islam tekee saman, katso erityisesti Ruotsia. Alkaa kehitysmaata olemaan Ruotsissakin jo siinä määrin ettei pysty enää edes valemedia siitä vaikenemaan. Vaikka keharit ovat Ruotsissa edelleen vähemmistö, mutta vaikutus on voimakasta jo näillä kehitysmaalaismäärillä.
4) Ovat laiskoja, eivät tee omista maistaan asumiskelpoisia, vaan tunkevat valmiille syötettäviksi.
Jos esim. Afrikkaan rakennetaan kehitysyhteistyönä jotain (lähipiirissä on näissä kuvioissa mukana olleita), ja paikalliset opetetaan myös itse tekemään ja huoltamaan esim. kiinteistöjä, niin kun vuosien päästä paikkakunnalle palataan, on kaikki rempallaan, hajalla, varastettu ja rakennuksissa viemärit tukossa.
Kyseessä on vähintäänkin laiskuus, monien tutkimusten mukaan myöskin älykkyysosamäärät ovat melko alhaiset noin keskimäärin verrattuna eurooppalaiseen väestöön.
Afrikkaan on pumpattu kehitysapua koko sen ajan kuin minä olen ollut olemassa. Sillä on saatu aikaiseksi ainoastaan helvetinmoinen väestöräjähdys, kun valmis ruoka kannetaan panolavitsan äärelle, niin ei tarvitse heikäläisten muuta itse tehdä kuin pelata noppapelejä ja lisääntyä.
Jos näin ei ole, niin perustele toki miksi ja miten muka näin ei asia ole, saatat muuttaa minut nuivan puolinuivaksi.
5) On heistä ilman valkoista elättäjää mihinkään missään maassa. Varmaan lisääntyminen onnistuisi ilman ruoka-apua ym. kehitysapuja, ei ehkä nykyisenkaltainen väestöräjähdys mutta varmaan enemmän kuin 1-2 lasta per nainen. Ja sotiminen, tappelu, nahistelu ja rasismiulina niin se varmaan onnistuisi kaikissa tapauksissa.
Nythän sellaiset kristityt kehitysmaat kuten Filippiinit ei kuulu tähän porukkaan, ne siellä kyllä selviävät ja kun heikäläisiä tulee esim. Suomeen sairaanhoitajiksi, niin ovat ok, oppimishaluisia ja -kykyisiä ja työteliäitä.
Mutta eräät kansat eivät syystä tai toisesta saa omia yhteiskuntiaan toimimaan ja kun heikäläisiä muuttaa Eurooppaan, niin eivät he tuo mitään uutta ja hyvää mukanaan uuteen kotimaahansa vaan pelkkää miinusta.
Varmasti kaikissa kansoissa on aina jokunen yksittäinen yritteliäskin joka haluaa pärjätä omillaan, pystyy opiskelemaan ja sopeutuu, tunnenkin tälläisiä afrikkalaisia jotka ovat tervetulleita ja jo pitkään täällä asuneitakin, mutta valitettavasti ovat harvinaisia poikkeuksia. Niinkuin tataarit ovat tällainen muslimipoikkeusporukka, samaten tunnen korkeakoulutettuja turkkilaisia ketkä ulkoisestikaan eivät välttämättä näytä ei-suomalaisilta.
Mutta olen erittäin kiinnostunut jos voit ampua väitteeni alas ja osoittaa kaiken paskapuheeksi, menee maailmankuvani sitten ihan uusiksi tänä alkusyksyisenä sunnuntai-iltana mutta menköön.
E: runs kirj virh korj