Joko toimittajat ovat tunkeneet mikkiä Touko Aallon kurkkuun ja vaatineet tätä irtisanoutumaan tästä vihapuheesta? Joko Fatim on harjattu ja erotettu kaikista vihreisiin liittyvistä luottamustehtävistä? Joko poliisi tutkii asiaa? Mietitäänpä asiaa siltä kantilta, että joku sattuisi sanomaan, että tiettyissä kulttuureissa on tapana paneskella serkkujen kanssa (tilastollinen fakta), niin miten kauan menisi, kun vihervasemmisto huutaisi rasismia, irtisanoutumisia vaadittaisiin kaikissa valtamedioissa ja poliisi aloittaisi tutkinnan?
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että tämä monikulttuuritoteemi julkaisi mielipiteensä. Jos on tuota mieltä, niin saa minun puolesta olla. Se mikä taas kerran aiheuttaa kiehumista, on kaksoisstandardit ja se, että tämä suvaitsevaiston kärkiliike näyttää jälleen, että suomalaisista saa sanoa mitä tahansa ilman sanktiota samalla, kun itkevät persujen "rasismia". Eli, minun puolesta Fatim saa väittää, että me maalla asuvat ovat insestiä harjoittavia vaimon hakkaajia, kunhan minulla on oikeus sanoa mitä ajattelen kultamunista.