Naked Atrraction Suomi -ohjelmassa on yhdessä laatikossa juuri FRII-kanavalla Transnainen. Jättimäiset tekorinnat ja pippeli. Identifioituu naiseksi.
Tavallinen kuolevainen ei ymmärrä. Varmaan on onnellinen tuollaisena. Korjattu. Parempi kuin uutena. Silti epäilen. Vaan meitä on moneen junaan ja jotkut jäävät asemalle.
-i-
Mä en pysty katsomaan sitä ohjelmaa. Hyi hitto. Joskus aikaa sitten yritin ja meinasin oksentaa, siinä oli joku joka oli teettänyt luonnottomuuksia vartalolleen ja se näky syöpyi mun verkkokalvoille ikuisiksi ajoiksi, En hitto ymmärrä. Olen miettinyt sitä monta kertaa, että kun mun siskoni sairasti rintasyöpää ja häneltä poistettiin rinnat, ensin toinen ja sitten toinen parin vuoden päästä, niin sehän oli oikeasti aivan kamalaa. Se haava oli todella pitkä, lapaluuhun saakka ja mäti sieltä takapuolelta ja sisko soitti mulle itkien, että en halua sairaalaan, voitko tulla auttamaan. Ja hain apteekista kaiken, mitä ikinä keksin siihen ja kun seisoin hänen takana ja näin sen haavan, mun teki mieli käydä polvilleen lattialla ja itkeä, mutta sanoin vaan, että ei tää niin pahalle näytä, kyllä me tää kuntoon saadaan ja kun lähdin, pysäytin auton bussipysäkille ja itkin ja huusin, mun aivot meni ihan solmuun siitä tiedosta, että ihminen silvotaan niin. Se tulee mulle aina mieleen, kun luen niitä sukupuolen vaihdos juttuja. En ole perillä, tehdäänkö niitä sukupuolen korjauksia suomessa lapsille, mutta ainakin jossain päin maailmaa tehdään ja mä aina mietin, että ymmärtääkö ne äiti ja isä, millainen homma se oikeasti on? Tietääkö ne, että se ei ole vaan niin, että aamulla Maija oli tyttö ja illalla poika. Tai toisinpäin. Jotenkin se on mulle niin paha asia, etten pysty näkemään ollenkaan sellaista.
Edit:Jäi vaivaamaan, että mitä se sillä pippelillä tekee, jos on nainen
Voitko kertoa, jos se selviää. Alkoi naurattaa.