tarkoittaako tämä että myös Jussi Halla- aho on hysteerikko? Valkoisia heteromiehiäkään ei kaiketi uskalla enää palkata mihinkään kun hetkenä minä hyvänsä voivat esittää vääriä syytöksiä seksuaalisesta ahdistelusta koska eihän sellaista oikeasti tapahdu?
Halla-ahon reaktio oli ylilyövä, mutta ketään ei nimetty, julkisesti syytetty ja laitettu viralta pois tuon seurauksena. Ainoa siitä ilmeisesti todellisen tapahtuman kuvauksesta kärsinyt oli Halla-aho itse. Hänet leimattiin homofoobikoksi ja jopa vaaralliseksi väkivaltafantasioijaksi. Jos tämä yksittäistapaus on yleisen tason todiste, kuten
sinä sen esität, suuntaan tai toiseen, niin voimme päätellä, että valkoisia heteromiehiä voi palkata, koska heidän esittäessään ahdistelusyytöksiä heidät itsensä tuhotaan julkisuudessa tai ainakin yritetään sitä.
Jos näet täysin symmetrisenä yhden miehen tapauksen ja tämän naisten ylläpitämän metoon, niin ehkä Speden sketseissä oli jotain totuutta joidenkin naisten logiikasta. Olenko väärässä esittäessäni, että sinä olet nainen, koska sinä keskustelet tunteella kuin nainen? Tunnen toki muunlaisia naisia, mutta tuollainen on tyypillisempää naisille. Sen taakse löytyy ihan tieteellisiä näkemyksiä. Tuollainen tapa keskustella aivan ihmeellisen liioittelevia olkiukkoja keksien ei hälvennä minun epäluulojani, että saatan joskus kohdata suhteellisuudentajuttomia naisia esittämässä hyvin omituisia tulkintoja todellisuudesta.
Mikä on se minun pelkoni tässä. Minä pelkään, että väärät syytökset yleistyvät, ja minä pelkään, että naisia aletaan syrjiä, koska tämä kampanja luo kuvaa naisista hysteerisen herkkinä. Se ei tarkoita, etteikö ahdistelua tapahtuisi. Ahdisteluksi ei kuitenkaan kannata esittää jo hävyttömiä vitsejä tai yksittäisiä kommentteja jostain hameesta, mutta tuollainen on osa tätä kampanjaa, kuten myös tuomitseminen julkisuudessa esitettyjen syytteiden perusteella ilman todisteita tai reilua oikeudenkäyntiä. Sitä osaa kampanjasta minä vastustan.
Voisitko vastata kysymykseeni nollatoleranssin toteuttamisesta naapureiden tervehtimisessä ja muissa sinun tosi hyvissä ei yhtään olkiukkoja muistuttavissa argumenteissasi? Liitän sen vielä tähän.
"Kerro toki oma ratkaisusi nolletoleranssiin, jos se ei mm. tarkoita kaikesta flirttailusta luopumista. Kuinka takaat ihmisten erehtymättömyyden tulkitessaan, onko flirttailu toivottavaa ja kahdensuuntaista? Kuinka takaat, ettei joku vahingossakaan ylitä sopivuuden rajoja muuten kuin lopettamalla koko toiminnan?"