HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Perussuomalaiset

2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta

(1/402) > >>

Kaapumies:

--- Lainaus ---Minun on pyydettävä anteeksi.

Eilen eduskuntaryhmät järjestivät ryhmien ja toimittajien perinteiset pikkujoulut. Olen käyttäytynyt juhlissa sopimattomasti kansanedustajakollegaa kohtaan.

Olen henkilökohtaisesti pyytänyt anteeksi asianosaiselta ja pyydän uudelleen.

Vastuu on minun ja vain minun. Olen todella pahoillani. Tämä ei tule toistumaan.

--- Lainaus päättyy ---

Teuvo puristellut eduskunnan pikkujouluissa perseitä? Miten mahtaa Halla-aho reakoida? Seppo Huhdan ahdistelu väitteitä taisi kommentoida, että persuissa ei tuollaista katseltaisi.

Persujen kannalta olisi hyvä päästä tästä sahurista eroon, kun on alusta asti ollut pelkkä imagohaitta.

Linkki: https://www.facebook.com/teuvo.hakkarainen.3/posts/1708191669203795?pnref=story

ämpee:
Hakkarainen ei näytä pääsevän töistä eroon edes vapaalla.
Nytkin koitti täysillä saada taharruksen keskusteluun eduskunnassa, missä tämä on kokonaan unohdettu kaikenlaisten #mee mee-kampanjoiden takia.
Hieno homma, siellä Viitasaarella sitten sahaa teroittaessa ehtii ottaa rennommin.

Tuomas3:
Teuvo on ollut yksi syy äänestää persuja. Esimerkillinen suomalainen kaikkine pikkuvikoineen. Tekee duunia ja tuottaa maalleen miljoonia euroja. Rankka työ vaatii rankat huvit. Rehellinen ja suorapuheinen kansan mies eikä mikään poliittisten trendien perässä juokseva mielensäpahoittaja. Jos on tullut ylilyöntejä, niin osaa pyytää anteeksi.

Mehud:
Miksi en näe medioiden revittelevän aiheella?

Katmandu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaapumies - 16.12.2017, 10:09:49 ---Teuvo puristellut eduskunnan pikkujouluissa perseitä? Miten mahtaa Halla-aho reakoida? Seppo Huhdan ahdistelu väitteitä taisi kommentoida, että persuissa ei tuollaista katseltaisi.

--- Lainaus päättyy ---

Miten luoda omasta mielikuvituksesta todellisuus. Heitetään ajatus ilmoille josta ei ole mitään todisteita, ja sitten suhtaudutaan omaan ajatukseen niin kuin se olisi totta. Oliko tästä jotain näyttöä vai keksittiinkö tämä omasta päästä? Mikään tuossa ei viittaa perseen puristeluun, tosin mikään ei myöskään sulje sitä pois. Tuollainen väite on muuten kunnianloukkaus jos ei pidä paikkaansa. Kannattaisi pysyä faktoissa ennen kuin lähtee viemään omaa ajatusleikkiään pidemmälle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta