Kirjoittaja Aihe: 2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta  (Luettu 460583 kertaa)

Pullervo

• Jäsen^^^
  • Liked: 23917
  • antikomintern
2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta
« Vastaus #60 : 18.12.2017, 17:01:17 »
^ Hieman tuo Aamulehden otsikon "tunkeutuminen" on ristiriidassa artikkelin loppupuolen kanssa, jossa kerrotaan eduskunnan perinteestä näin:

"Perinteisesti eduskuntaryhmien samanaikaiset pikkujoulut ovat olleet lämminhenkinen tapahtuma, jossa eri puolueita edustavat poliitikot ja muut työntekijät ovat kiertäneet eduskuntaryhmien ryhmähuoneissa joulutunnelmia vaihtamassa."

Että ihan murtautuminen tai tunkeutuminen ei kai sentään ollut kyseessä, kun kaikilla oli avoimet ovet, mutta toki vieraan käytös oli ei-toivottavaa. Sopii sitä anteeksi pyytääkin ja näinhän on jo tapahtunutkin.

Syämmistynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 2505
« Vastaus #61 : 18.12.2017, 17:32:23 »
Tämä huonovointinen on jonkun ps-kansanedustajan avustaja.  Väkevät on olleet viinit niissä pikkujoulussa.

Lainaus

Nyt puhuu eduskunnan pikkujouluissa alkoholimyrkytyksen saanut avustaja: ”Filmi meni poikki, häpeä on kova”

ma 18.12.2017 klo 17:18

Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

Eduskunnassa liikaa juonut, oksentanut ja Päivi Räsäsen auttamaksi päätynyt mies häpeää illan tapahtumia syvästi.

Jossain vaiheessa torstai-iltaa "filmi meni poikki."

- En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

Mies on perussuomalaisen kansanedustajan eduskunta-avustaja.

Torstaina eduskunnassa olivat meneillään eduskuntaryhmien ja toimittajien pikkujoulut. Mies vietti iltaa omassa eli perussuomalaisten ryhmähuoneessa.

- Ilta alkoi ihan rauhallisissa sivistyneissä tunnelmissa, siinä istuin ja juttelin.

Pelottava kokemus

Mies kertoo syöneensä päivällä aikaisen lounaan ja juoneensa siis melko tyhjään mahaan.

- Siellä oli punaviiniä ja valkoviiniä ja sitä minä olen tässä itsekseni ihmetellytkin, kun ei väkeviin tullut koskettua, että miten se on mennytkin niin päähän.

Jossain vaiheessa miehen filmi meni täysin poikki ja hän alkoi oksennella. Lääkäri-kansanedustaja Päivi Räsänen haettiin auttamaan miestä kesken eduskuntaistunnon, jossa käsiteltiin alkoholilain uudistusta.

- Minun kannaltani se oli aika pelottava kokemus. Ei ole tuollaista filmi poikki -juttua tullut koskaan aiemmin.

Ei muista apua

Mies kertoo tietävänsä Räsäsen tulleen apuun, mutta hän ei muista tilanteesta mitään.

- Valitettavasti en yhtään mitään. Luulen, että välitän sanomani hänelle täällä kasvotusten, koska samassa työpaikassa olemme. Ehkä en lähde sitä lehden välityksellä sanomaan.

Mies vietti perjantaina krapulapäivää kotonaan.

- Olin siinä illan aikana niin paljon oksentanut, että maha oli tullut kutakuinkin tyhjäksi ja perjantaina kun vettä join, aika nopeasti pääsin kuitenkin normaalikuntoon.

Asia käsitelty

Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä kanssa.

- Hän on erittäin reilu ja rakentava.

Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

- Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

- Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja.

Iltalehti ei julkaise eduskunta-avustajan nimeä yksityisyydensuojan vuoksi.

Myös perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen käytös samaisissa pikkujouluissa on noussut otsikoihin. Hän myönsi itse käyttäytyneensä sopimattomasti kansanedustajakollegaa kohtaan.

ALEKSANTERI PIKKARAINEN
aleksanteri.pikkarainen@iltalehti.fi

Nyt puhuu eduskunnan pikkujouluissa alkoholimyrkytyksen saanut avustaja: ”Filmi meni poikki, häpeä on kova” http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

pikkujorma

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 370
« Vastaus #62 : 18.12.2017, 17:39:33 »
Hakkarainen on toiminnan miehiä ja halusi vähän äksöniä. Vituttaahan se kun joutuu katselemaan ja kuuntelemaan valehtelevia sinisiä päivästä toiseen. Vielä kun jaksaa sen 1,5 vuotta niin ongelma häviää. Ei tarvi katsella kovinkaan montaa sinistä seuraavien vaalien jälkeen.
Kaikille ei viina sovi jotkut ärsyyntyy humalassa helposti. Teuvo on hyvä jätkä mutta joskus mopo karkaa käsistä, mutta sattuuhan sitä. Eikä kaikki poliitikkojen mokailut tule julkisuuteen. Persujen edesottamukset jostain syystä tulee.

Cother

• Jäsen
  • *
  • Liked: 16
« Vastaus #63 : 18.12.2017, 18:06:10 »
Itse antaisin Hakkaraiselle jo viimeisen varoituksen. Kumma kun omat ei saa yhtä miestä pidettyä aisoissa kun varsin hyvin tiedetään millainen se on.

Syämmistynyt

• Jäsen^^^
« Vastaus #64 : 18.12.2017, 18:16:50 »
Lainaus
...
Samaan aikaan torstaina, kun istuntosalissa keskusteltiin alkoholilainsäädännön löysäämisestä ja alkoholivaaroista, talon toisessa osassa perussuomalaisten kansanedustajan Ville Tavion avustajalla Tuomas Tähdellä juominen lähti pahasti lapasesta.

– Niin, siinä kävi niin, että tarkoitukseni ei missään nimessä ollut juoda liikaa. Mutta minulta meni niin sanotusti filmi poikki enkä muista illasta juuri mitään.

...

Nyt puhuu perus­suomalaisten pikku­jouluissa itsensä sairaala­kuntoon ryypännyt avustaja: ”Meni filmi poikki” https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005494932.html

writer

• Jäsen^^^
  • Liked: 12424
« Vastaus #65 : 18.12.2017, 18:19:46 »
Repeilen tässä parhaillaan Hakkaraisen toilailuile Siniuuvattien ryhmähuoneessa. ;D

Bodari-Lindström on siellä perääntynyt ihan paniikissa kun Teukka on laittanut pari juomaa lattialle kännissä ja vähän tilittänyt Lindströmille...

Teukalta väärin toimittu mutta silti en voi kuin hymyillä vellihousu-Lindströmille, joka on ollut ministerinä tahdoton nahjus jota virkamiehet ovat taluttaneet kumileimasimena ees-taas, perääntymässä polvet tutisten kun känninen Teukka pikkuisen korottaa ääntään.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

guest14935

• Vieras
« Vastaus #66 : 18.12.2017, 18:31:38 »
Herroilla on herrojen huvit.

Tekevät sitten oman käytöksensä perusteella viinanhinnannostopäätöksiä, vaikka rahvas erilailla käyttäytyykin.
Eikä heidän tuloillaan mitään haittaisikaan vaikka kuinka paljon nousisi. Rahvas onkoon ilman. Taikka ilman ruokaa ne jotka saaneet huumediilerit, eli samainen eduskunta, koukkuun.

Harvemmalla rahvaaseen kuuluvista on filmi mennyt poikki taikka sammunut mutta ainahan ne jonkun koukkuun saa kun kaikille tyrkyttävät.

oinas

• Jäsen^^^
  • Liked: 1032
« Vastaus #67 : 18.12.2017, 18:34:43 »
Itse antaisin Hakkaraiselle jo viimeisen varoituksen. Kumma kun omat ei saa yhtä miestä pidettyä aisoissa kun varsin hyvin tiedetään millainen se on.
Samaa mieltä! Kyllä tämä äijä pitää saada kuriin, vielä varapuheenjohtaja! Pilaa koko puolueen maineen.  >:(

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 10724
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته
« Vastaus #68 : 18.12.2017, 18:37:04 »

Se viimeinen varoitus pitäisi tulla äänestäjiltä vaaleissa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 10724
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته
« Vastaus #69 : 18.12.2017, 18:38:45 »
Samaa mieltä! Kyllä tämä äijä pitää saada kuriin, vielä varapuheenjohtaja! Pilaa koko puolueen maineen.  >:(

Minkä maineen :o
Itse olisin J Halla-aho niin laittaisin Hakkaraisen hyödyllisiin hommiin jossa on hyvä elikkä toreille kertomaan uudesta persujen työllisyysohjelmasta.

Sakari

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5870
« Vastaus #70 : 18.12.2017, 18:41:46 »

Sanokaa mitä sanotte, mutta Teukka on sellainen äijä, joka vetoaa laajaan äänestäjäkuntaan. Tuollainen muutama juoma lattialle ja sinisten ripittäminen on monelle äänestäjälle enemmän kuin mieleen. Moni äänestäjä vierastaa politiikkaa sen korrektiuden takia, Teukka sanoo asiat kiertelemättä.
Ooh lalaa...

Sakari

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #71 : 18.12.2017, 18:44:35 »
Miettikääs millaisen kuvan tilanteesta olisi saanut. Teukka riehumassa, Lindström polvet tutisten nyyhkyttää ja taustalla sammuva Tähti rappusissa...  ;D
Ooh lalaa...

Tappivanukas

• Jäsen^^^
  • Liked: 4289
  • Je suis Teukan viinapää
« Vastaus #72 : 18.12.2017, 18:47:00 »
Eduskunnassa ei saa suoraan edes sanoa että joku valehtelee. Hyvä että kuulevat totuuden. Vielä kun tietäisi mitä Teukka on tarkkaan ottaen sanonut. Uuvattien olisi aika vaikea väittää vastaan.

Sinisessä kertomaperinteessä Teukan kännikilarista tulee tietysti Kristalliyön veroinen fascistinen aggressio.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Horn Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 622
  • sika, äärivoimavara
« Vastaus #73 : 18.12.2017, 18:55:38 »
"Työministeri Lindström kiistää, että Hakkarainen olisi haastanut käsirysyyn pikkujouluissa: ”En ole tuollaista nähnyt”

Jari Lindström (sin) kiistää Aamulehden uutisoimat väitteet, joiden mukaan perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen olisi pikkujouluissa tunkeutunut sinisten ryhmähuoneeseen."

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613870_u0.shtml?ref=juurinyt_desktop
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Sakari

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #74 : 18.12.2017, 19:03:13 »
Niin mitenkähän tuo perinne eduskunnan pikkujoulujen lämminhenkisistä keskusteluista eri puolueitten ryhmähuoneissa muuttui Teukan keskusteltua sinisten kanssa lämminhenkisesti? Pihviä harmittaa, kun joutui perääntymään vapisten Teukkaa.  ;D
Ooh lalaa...

Swen OF Sweden

• Jäsen^^^
  • Liked: 3978
« Vastaus #75 : 18.12.2017, 19:09:14 »
Hakkarainen on varmasti sanonut, niin kuin on sydämmessään ajatellut, eli suorat sanat ja sillä siisti!
Turhaan Hakkarainen tässä kohtaa anteeksi pyyteli, siis aivan turhaan!!!

Siniset ovat tehneet niin törkeän ja iljettävät teon politiikan uskottavuudelle ja äänestäjien kuluttajasuojalle, että tässä mittasuhteessa Hakkaraisen huutelu  ja joku lasien kaatelu on beach boyssia! Aivan oikein, että ihmiset antavat kuulua sydämmensä pohjasta, koska osoite/kohde on varmasti oikea.

Laittomuuksia ei tietysti pidä tehdä.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Syämmistynyt

• Jäsen^^^
« Vastaus #76 : 18.12.2017, 19:26:15 »
Lindström vissiin lukee Hommaa, kun nyt kiistää tyystin nähneensäkään Hakkaraisen haastetta:

Lainaus
Työministeri Lindström kiistää, että Hakkarainen olisi haastanut käsirysyyn pikkujouluissa: ”En ole tuollaista nähnyt”
ma 18.12.2017 klo 18:44
Jari Lindström (sin) kiistää Aamulehden uutisoimat väitteet, joiden mukaan perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen olisi pikkujouluissa tunkeutunut sinisten ryhmähuoneeseen.
...
Työministeri Lindström kiistää, että Hakkarainen olisi haastanut käsirysyyn pikkujouluissa: ”En ole tuollaista nähnyt” http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613870_u0.shtml

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 52094
« Vastaus #77 : 18.12.2017, 19:30:30 »
Täällä niin kovasti puolusteltiin Hakkaraista tästä sekoilusta. Nyt sitten lehdistö kiittää ja ps saa taas kerran ikävää mainosta. No, kännissä ja läpällä vaan.

Kovasti puolustelen Hakkaraista edelleenkin, täällä ja missä tahansa. Mitä kauheaa nyt on tapahtunut? Joku on oksentanu pikkujouluissa? On hirveetä.
Hakkarainenko oksensi? Sepä olisi vasta kamalaa.

Lehdistö - salli mun nauraa. Ja ikävää mainosta? Ketä kiinnostaa, sinuako?

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 10156
  • white trash
« Vastaus #78 : 18.12.2017, 19:45:57 »
Pikkujouluissa nyt on perinteisesti tapeltu, nussittu, haukuttu pomo pystyyn, oksennettu, itketty ja sammuttu... voi-voi. Jos kaikki sillä perusteella "olis pistetty aisoihin" tms. - vähässä olis käytössä oleva työvoima.

En mä tasapuolisuuden vuoksi pitänyt Arhiksenkaan runsasta riemua silloin aikanaan urheilumenestyksestä mitenkään järkyttävänä.

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 12189
  • Faktantarkistaja, toimittaja.
« Vastaus #79 : 18.12.2017, 20:05:23 »
Duoda duoda...

Lainaus
Aamulehden saamien silminnäkijäkertomusten mukaan Hakkarainen käyttäytyi aggressiivisesti ja uhkaavasti, kun työministeri Jari Lindström (sin.) pyysi häntä poistumaan sinisten ryhmähuoneesta.

Lindström yritti puhumalla rauhoitella juomia lattialle heitellyttä kansanedustaja Hakkaraista.

Lindström joutui silminnäkijäkuvausten mukaan perääntymään tilanteesta, jotta hänen ja Hakkaraisen välille ei olisi syntynyt käsirysyä.

Kutakuinkin näin tapahtumat ovat edenneet. Ikävä tapaus, kommentoi sinisten eduskuntaryhmän tiedottaja Meri Leppänen.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/kansanedustaja-teuvo-hakkarainen-tunkeutui-eduskunnassa-sinisten-ryhmahuoneeseen-viskoi-alkoholijuomia-lattialle-eika-totellut-ministerin-poistumispyyntoa-200613091

Lainaus
Työministeri Lindström kiistää, että Hakkarainen olisi haastanut käsirysyyn pikkujouluissa: ”En ole tuollaista nähnyt”

- Ei minulla ole mitään käsitystä mistä voisi olla kyse, Lindström vastasi IL:n tiedusteluun asiasta.

IL pyrki täsmentämään asiaa lähettämällä ministerille linkin aiempaan uutisointiin asiasta.

- Tuohan ei pidä osaltani paikkaansa koska EN ole tuollaista nähnyt enkä siitä mittään tiedä, Lindström vastasi.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613870_u0.shtml

The truth is out there
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2967
  • Asiantuntija ilman papereita
« Vastaus #80 : 18.12.2017, 20:50:22 »
Pikkujouluissa nyt on perinteisesti tapeltu, nussittu, haukuttu pomo pystyyn, oksennettu, itketty ja sammuttu... voi-voi. Jos kaikki sillä perusteella "olis pistetty aisoihin" tms. - vähässä olis käytössä oleva työvoima.

Kansalliskonservatiivisen puolueen pitäisi pyrkiä pääsemään tällaisista rappiollisista perinteistä eroon.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

l'uomo normale

• Jäsen^^^
  • Liked: 13529
  • Je suis. Sivistysporvari. Ihmisenä ja kuluttajana.
« Vastaus #81 : 18.12.2017, 21:13:26 »
Tämä huonovointinen on jonkun ps-kansanedustajan avustaja.  Väkevät on olleet viinit niissä pikkujoulussa.

Lainaus
Mies kertoo syöneensä päivällä aikaisen lounaan ja juoneensa siis melko tyhjään mahaan.

- Siellä oli punaviiniä ja valkoviiniä ja sitä minä olen tässä itsekseni ihmetellytkin, kun ei väkeviin tullut koskettua, että miten se on mennytkin niin päähän.
.....
- Olin siinä illan aikana niin paljon oksentanut, että maha oli tullut kutakuinkin tyhjäksi...

....... Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja.

Nyt puhuu eduskunnan pikkujouluissa alkoholimyrkytyksen saanut avustaja: ”Filmi http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

Oluisiin ja väkeviin, hienoimmillaan ehkä viskin tottunut kultivoitumattomampien luokkien edustaja ei tiennyt että viini on petollista; se menee tottumattomalle päähän salakavalasti. Perussuomalaisten tulisi pitää toimijoilleen viinikursseja joissa opiskeltaisiin viinitietämyksen lisäksi viinin päihdyttävää vaikutusta.

Lisäys:
Lainaus
Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että perussuomalaisten puolella alkoholia nautti kansanedustajan Ville Tavion avustaja Tuomas Tähti siinä määrin, että hänet kannettiin ambulanssiin ja
« Viimeksi muokattu: 18.12.2017, 21:25:40 kirjoittanut l'uomo normale »
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28240
« Vastaus #82 : 18.12.2017, 21:17:39 »
Mistelinoksa unohtui:

Teuvo Hakkarainen kävi rajusti käsiksi ja suuteli väkisin naiskollegaansa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495110.html

Lainaus
Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen kävi käsiksi kollegaansa eduskunnan alkoholikeskustelun aikana.

Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen käyttäytyi sopimattomasti kokoomuksen kansanedustajaa Veera Ruohoa kohtaan eduskunnan kuppilassa torstaina puolilta öin, silminnäkijät kertovat Ilta-Sanomille.

Samaan aikaan täysistunnossa käytiin keskustelua alkoholilainsäädännöstä ja toisaalla talossa vietettiin kolmen puolueen pikkujouluja.

Perjantaina Hakkarainen kommentoi Facebookissa käytöstään perussuomalaisten pikkujoulujuhlissa.

– Olen käyttäytynyt juhlissa sopimattomasti kansanedustajakollegaa kohtaan. Olen henkilökohtaisesti pyytänyt anteeksi asianosaiselta ja pyydän uudelleen, Hakkarainen kirjoitti.

Välikohtaus ei kuitenkaan tapahtunut pikkujouluissa, sillä Ruoho ei osallistunut juhlanviettoon mitenkään vaan seurasi täysistuntoa kahviossa.

– Tämä asia pitää ehdottomasti korjata, Ruoho sanoo Ilta-Sanomille.

Eduskunnan turvallisuusjohtaja Jukka Savola vahvistaa Ilta-Sanomille välikohtauksen eduskunnan kahviossa torstaiyönä ja kertoo neuvoneensa sopimattoman käytöksen kohteena ollutta kansanedustajaa tekemään rikosilmoituksen.

Savola pitää tapausta niin vakavana, että viranomaisten on reagoitava siihen, vaikkei asianomistaja tekisi rikosilmoitusta. Syyttäjällä on tietyissä rikoksissa mahdollisuus nostaa syyte erittäin tärkeän yleisen edun niin vaatiessa.

(...)

– Kävi siis kiinni. Käskin kovalla äänellä päästämään irti, minkä hän tekikin, noin viiden sekunnin jälkeen. Oli se kovakouraista, vahvoja vaikutteita seksuaalisesta ahdistelusta, Tolvanen kuvaa.

Teolla oli naapuripöydissä useita silminnäkijöitä. Myös toinen kansanedustaja vahvistaa tapahtuneen Ilta-Sanomille.

Ruoho itse kertoo, että Hakkarainen otti ”vähän yllättäen ikään kuin kuristusotteen”. Hän huusi Hakkaraiselle, että ei saa, jolloin Tolvanen käski kovaa Hakkaraista lopettamaan.

(...)
« Viimeksi muokattu: 18.12.2017, 21:28:13 kirjoittanut Alaric »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Outo olio

• Jäsen^^^
  • Liked: 16278
  • Manner-Suomen Tasavalta
« Vastaus #83 : 18.12.2017, 21:21:45 »
Ei mennyt Eduskunnan pikkujoulut kaikilta ihan putkeen. PS-avustaja joi itsensä vatsahuuhteluun ja Teuvo Hakkarainen sekoili humalassa, suuteli väkisin naispuolista kollegaa (=seksuaalinen ahdistelu) ja sitten meni riehumaan Sinisten juhliin. :o

Lainaus
Juopunut eduskunta-avustaja kiidätettiin ambulanssilla pikkujouluista: ”Filmi meni poikki – hävettää”
KOTIMAA JULKAISTU 18.12.2017 18:20 (PÄIVITETTY 18.12.2017 18:38)
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/juopunut-eduskunta-avustaja-kiidatettiin-ambulanssilla-pikkujouluista-filmi-meni-poikki-havettaa/6701404

Lainaus
Alkoholimyrkytysoireita eduskunnassa pikkujoulussa – Päivi Räsänen hälytettiin avuksi kesken alkoholikeskustelun
KOTIMAA JULKAISTU 18.12.2017 13:49 (PÄIVITETTY 18.12.2017 15:02)
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kansanedustajalla-alkoholimyrkytysoireita-eduskunnassa-pikkujoulussa-paivi-rasanen-halytettiin-avuksi-kesken-alkoholikeskustelun/6700914

Lainaus
AL: Aggressiivinen Hakkarainen tunkeutui sinisten ryhmähuoneeseen pikkujouluissa eduskunnassa – Lindström pyysi poistumaan
KOTIMAA JULKAISTU 18.12.2017 16:51 (PÄIVITETTY 18.12.2017 19:32)
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/al-aggressiivinen-hakkarainen-tunkeutui-sinisten-ryhmahuoneeseen-pikkujouluissa-eduskunnassa-lindstrom-pyysi-poistumaan/6701322

Lainaus
Karut yksityiskohdat: Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin kansanedustajaa – "Pelkäsin niskani puolesta"
KOTIMAA JULKAISTU 18.12.2017 20:58
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/karut-yksityiskohdat-teuvo-hakkarainen-suuteli-vakisin-kansanedustajaa-pelkasin-niskani-puolesta/6701494
« Viimeksi muokattu: 18.12.2017, 21:34:02 kirjoittanut Outo olio »
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Vesa Heimo

• Jäsen^^^
  • Liked: 2510
  • Nussittuna nukkuisit sikeästi.
« Vastaus #84 : 18.12.2017, 21:25:21 »
Mistelinoksa unohtui:

Teuvo Hakkarainen kävi rajusti käsiksi ja suuteli väkisin naiskollegaansa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495110.html

Menee kyllä jo osastolle että onko tuossa kenenkään mielestä a) mitään puolusteltavaa b) varsinkaan mitään hauskaa.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28240
« Vastaus #85 : 18.12.2017, 21:27:25 »
Menee kyllä jo osastolle että onko tuossa kenenkään mielestä a) mitään puolusteltavaa b) varsinkaan mitään hauskaa.

No jaa. Eipä tuo nyt hirveästi eroa näistä iltapäivälehdissä olleista pikkujoulusekoiluista vuosien varrella. Itse olen jättänyt pikkujoulutkin vuosia väliin, kun en jaksa katsella känniörvellystä.

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Syämmistynyt

• Jäsen^^^
« Vastaus #86 : 18.12.2017, 21:28:22 »
Tulee kyllä mieleen, että pakkoko ne pikkujoulut on järjestää työpaikalla, samaan aikaan kun siellä on menossa vielä työhommiakin?  Päivi Räsänenkin sanoo halunneensa esittää juuri ennen kuin joutui huolehtimaan eräästä hommalaisesta ( 8)), että istunnot olisi siirretty aamuun, kun porukka on selvin päin.

Outo olio

• Jäsen^^^
  • Liked: 16278
  • Manner-Suomen Tasavalta
« Vastaus #87 : 18.12.2017, 21:29:16 »
Jos jätämme tuomitsematta tämän, emme voi myöskään tuomita samantasoisia matujen sekoiluja. Mitä nyt vähän kännissä mies naista pussasi ja puristi.

Tipaton tammikuu tekisi Teuvolle hyvää.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Vesa Heimo

• Jäsen^^^
  • Liked: 2510
  • Nussittuna nukkuisit sikeästi.
« Vastaus #88 : 18.12.2017, 21:31:25 »

No jaa. Eipä tuo nyt hirveästi eroa näistä iltapäivälehdissä olleista pikkujoulusekoiluista vuosien varrella. Itse olen jättänyt pikkujoulutkin vuosia väliin, kun en jaksa katsella känniörvellystä.

Niin, siellä eduskunnassa kuitenkin osa vielä oli töissä. Osa sitten veti kännit pikkujouluissa. Tuo ei tapahtunut pikkujoulutilassa, vaan ihan eduskunnan työ tiloissa.

Ja tosiaan kukas Vihreiden avustaja siellä on vetänyt vatsanhuuhtelut kun uutisoitu Tuomas Tähti on ainakin persujen avustaja. Taitanee muuten kirjoitella tännekin.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

pateulkomaat

• Vieras
« Vastaus #89 : 18.12.2017, 21:36:36 »
Törkeää käytöstä Hakkaraiselta. Perussuomalaisten uskottavuuden kannalta ainoa vaihtoehto on: eroaminen puolueesta. Muuten perussuomalaisilla ei ole mitään uskottavuutta puhua maahanmuuttajien seksuaalisesta häirinnästä.