UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: 2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta  (Luettu 150028 kertaa)

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4972
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta
« Vastaus #1140 : 19.06.2018, 23:58:32 »
^
Varmaan niinkin. On niiden ajattelu niin eri planeetalta, ettei kannata edes yrittää ymmärtää.

Mutta tämä on teukka ketju joten ei jatketa tästä.

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 6877
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #1141 : 20.06.2018, 00:45:40 »
En kyllä haluaisi olla foorumin pikkujouluissa. Melkein mieluummin menisin jopa Eduskunnan pikkujouluihin. Toisaalta eiköhän pikkujoulujen järjestäminen yleensäkin ollut tässä. Kukaan ei saa töpätä missään, joten on parempi, että kaikki pysyvät kotonaan eikä juhlita missään.
qui non est mecum adversum me est

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 5926
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #1142 : 20.06.2018, 01:16:08 »
En kyllä haluaisi olla foorumin pikkujouluissa. Melkein mieluummin menisin jopa Eduskunnan pikkujouluihin. Toisaalta eiköhän pikkujoulujen järjestäminen yleensäkin ollut tässä. Kukaan ei saa töpätä missään, joten on parempi, että kaikki pysyvät kotonaan eikä juhlita missään.

Itse ainakaan haluaisi olla niissä pikkujouluissa, joissa Hakkarainen tonttuilee.

Tässä touhussa mitään järkeä ole. Jätkä urpoilee tavalla, jonka tekemisestä foorumilaisten läheisille naisille tyypit suuttuisivat, ja jos eivät suuttuisi, olisivat vätyksiä. Nyt kun jätkä urpoilee smurffitädin kustannuksella, niin juovathan valtiomiehetkin viinaa. VMP.

Hakkarainen, kuningasurpo ja kaltaistensa sankari.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 6972
« Vastaus #1143 : 20.06.2018, 01:16:42 »
Mokaa kerran niin olet inhimillinen, mokaa toistuvasti niin olet ongelma itsellesi ja ympäristöllesi.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 17697
« Vastaus #1144 : 20.06.2018, 01:22:50 »
Itse ainakaan haluaisi olla niissä pikkujouluissa, joissa Hakkarainen tonttuilee.

Tässä touhussa mitään järkeä ole. Jätkä urpoilee tavalla, jonka tekemisestä foorumilaisten läheisille naisille tyypit suuttuisivat, ja jos eivät suuttuisi, olisivat vätyksiä. Nyt kun jätkä urpoilee smurffitädin kustannuksella, niin juovathan valtiomiehetkin viinaa. VMP.

Se on yksi asia että tyypit suuttuisivat - tietysti suuttuisivat koska heidän "omaisuuteensa" olisi kajottu suutelumielessä.

Mutta esimerkiksi minä en tekisi tuosta pakkosuutelukohtauksesta oikeusjuttua enkä vinkuisi vammautumisesta siinä yhteydessä. En myöskään saisi tapauksesta henkisiä vammoja.

Veera Ruoho on naurettava naisihminen. Halveksittava, koska tekee kaiken poliittisista syistä. Muka poliisi, häpäisee osaltaan Suomen poliisitkin.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 5699
  • köyhää valkoista paskasakkia
« Vastaus #1145 : 20.06.2018, 01:28:15 »
Eiköhän se ole selkeä tapon yritys, kun umpikänninen Teuvo Hakkarainen yrittää väkisin suudella poskelle vesiselvää, noin 180cm pitkää ja taekwondossa muun muassa MM-pronssia voittanutta ex-poliisia.

Eihän tuollaisesta voi sakoilla selvitä - jos on persu.

noin 189 cm 98 kg
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 3333
« Vastaus #1146 : 20.06.2018, 06:54:52 »
Ei kiinnosta Hakkaraisen toilailut lainkaan. Ei kiinnosta poliitikkojen toilailut muutenkaan. Maahanmuutto. Monikulttuuri. Suomen kehittäminen parempaan suuntaan. Voisimmeko puhua niistä?

Mandula

• Jäsen^^^
  • Liked: 1730
  • Klamydia - Suomi-neidon elätit
« Vastaus #1147 : 20.06.2018, 07:39:15 »

Oliko Ruoho sulle sitten jotain sukua, kun olet noin tuohtunut ettet ymmärrä mistä tässä puhutaan? Teukkahan on rangaistuksensa ansainnut, mutta ei mitään tapon yritys -tyyppistä rangaistusta.

Entäpä jos joku äitisi, siskosi tai tyyttöresi olisi vene"pakolaisten" joukossa, hyppäisitkö vihervasemmiston kelkkaan ja sallisit avoimen maahantulon ja rajat auki? Kiroisit persut natseina alimpaan helvettiin, kun eivät tunnusta universaaleja ihmisoikeuksia tulla juuri Suomeen koska haluaa ilmaiseksi asumaan?
« Viimeksi muokattu: 20.06.2018, 07:41:07 kirjoittanut Mandula »
Klamydia - Suomi on sun

Punaniska

• Jäsen^^^
« Vastaus #1148 : 20.06.2018, 07:56:22 »
Se on yksi asia että tyypit suuttuisivat - tietysti suuttuisivat koska heidän "omaisuuteensa" olisi kajottu suutelumielessä.

Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  vaan naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Oliko Ruoho sulle sitten jotain sukua, kun olet noin tuohtunut ettet ymmärrä mistä tässä puhutaan? Teukkahan on rangaistuksensa ansainnut, mutta ei mitään tapon yritys -tyyppistä rangaistusta.

Itse asiassa ymmärrän, mistä puhutaan, ymmärrätkö itse? Oikeusjuttu mokomasta kertoo lähinnä politisoituneesta oikeuslaitoksesta.

Mutta Hakkarainen teki jotain, mikä saisi jokaisen normiäijän suuttumaan, jos se tehtäisiin esim. hänen vaimolleen tai tyttärelleen. Nyt sitten tätä käytöstä puolustellaan tai vähätellään!

Ja kaiken huipuksi tyyppi kuuluu eliittiin, yhtenä harvoista. Jos on noin eeppisen tyhmä, kuin on, niin ei enää kolmatta kautta persujen lipun alla.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2018, 08:43:58 kirjoittanut Punaniska »

Mandula

• Jäsen^^^
  • Liked: 1730
  • Klamydia - Suomi-neidon elätit
« Vastaus #1149 : 20.06.2018, 08:03:42 »
^ Kyllä, suuttuisin jos olisi läheiseni kimppuun käynyt tuolla lailla, niin varmaankin kävisin antamassa nyrkillä palautetta. Mutta en vaatisi tekijälle potkuja, vaan asia olisi loppuun käsitelty. Kyseessä ei ollut mikään raiskauksen yritys, johon tekoa tunnutaan täälläkin välillä verrattavan.
Klamydia - Suomi on sun

Kerkko

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 273
« Vastaus #1150 : 20.06.2018, 08:06:12 »
Pyh, Teukka antoi petturille  "Juudaksen suudelman" ja siitä nyt ollaan käräjillä, nuo uuvatit/siniset/lierot/rotat ansaitsevat kaiken minkä niiden päälle kaataa.

EDIT. Eihän tuo tosiaan uuvatiksi päätynyt vaan Orpolaiseksi, sama asia silti petturi, takinkääntäjä.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2018, 08:09:46 kirjoittanut Kerkko »

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 15443
  • Blues for Allah
« Vastaus #1151 : 20.06.2018, 08:20:36 »
Eihän tuo tosiaan uuvatiksi päätynyt vaan Orpolaiseksi, sama asia silti petturi, takinkääntäjä.

Olen Orpona , mutten orjana
miksi itkemään, kun onnest' unta nään
Tää on aarre mun, siit' on puolet sun
Tule tyttö, jaa se kanssani mun
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Alligaattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 1970
« Vastaus #1152 : 20.06.2018, 08:22:16 »
Mokaa kerran niin olet inhimillinen, mokaa toistuvasti niin olet ongelma itsellesi ja ympäristöllesi.
Teuvo luo ääniä juuri tuolla "mokailulla" persuille. Muut ei ole otsikoissa, unohtuu koko puolue.
Hienompiin piireihin pyrkijät eli ulkomaisia kovin sivistyneitä teroja sekä raiskaajia ihailevat äänestävät muutenkin hienompia puolueita, yhtään ääntä ei ole Teuvo vienyt puolueelta, ainoastaan sille tuonut.

Punaniska

• Jäsen^^^
« Vastaus #1153 : 20.06.2018, 08:32:39 »
^ Kyllä, suuttuisin jos olisi läheiseni kimppuun käynyt tuolla lailla, niin varmaankin kävisin antamassa nyrkillä palautetta. Mutta en vaatisi tekijälle potkuja, vaan asia olisi loppuun käsitelty. Kyseessä ei ollut mikään raiskauksen yritys, johon tekoa tunnutaan täälläkin välillä verrattavan.

Kansanedustajan tapauksessa vaatisin eroa, mutta kädet pitäisin taskussa. Eduskunta ei ole nakkikioskin jono klo 2.15, eikä pidäkään olla.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #1154 : 20.06.2018, 08:39:53 »
Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  van naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Sama asia - loukkaa miehen (poikaystävä, isä, aviomies) kunniaa kun omaa tyttöä/naista joku vieras suutelee. Usein siinä myös herää epäilys, että nainen on itse tehnyt jotain, mikä on rohkaissut kähmijää kähmimään.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Teukan tyyppinen toiminta ei ole edes harvinaista. Ei riitä sormeni ja varpaani laskemaan kaikkia niitä kourimisia joiden kohteeksi itse olen joutunut, ja jos verbaalinen häirintä lasketaan mukaan, niin loppuu jo naapureidenkin ruumiinulokkeet. Mutta ei näistä raastupaan mennä, ei niistä vaikuta kenellekään edes kertoa, naisseurassa niitä voidaan taivastella. Matujen röyhkeys on toki omaa luokkaansa.

Sinun tuntemuksia ja ajatuskulkuja en tietenkään tunne, yleisestivaan ajattelen kuten edellä kerron.

arpi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 778
« Vastaus #1155 : 20.06.2018, 08:46:38 »
Teuvo luo ääniä juuri tuolla "mokailulla" persuille. Muut ei ole otsikoissa, unohtuu koko puolue.
Hienompiin piireihin pyrkijät eli ulkomaisia kovin sivistyneitä teroja sekä raiskaajia ihailevat äänestävät muutenkin hienompia puolueita, yhtään ääntä ei ole Teuvo vienyt puolueelta, ainoastaan sille tuonut.

Kaikella on rajansa. Muistellaan vaikkapa Halmeen ja Hirvisaaren äänimäärän romahdusta. Yhden töppäyksen voi antaa anteeksi mutta ei jatkuvaa.

Hakkarainen vetää mukanaansa kohti syvyyksiä sekä itsensä että koko puolueen varsinkin kun vastustajat on hyeenana haaskalla.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #1156 : 20.06.2018, 08:54:21 »
Kaikella on rajansa. Muistellaan vaikkapa Halmeen ja Hirvisaaren äänimäärän romahdusta. Yhden töppäyksen voi antaa anteeksi mutta ei jatkuvaa.

Hakkarainen vetää mukanaansa kohti syvyyksiä sekä itsensä että koko puolueen varsinkin kun vastustajat on hyeenana haaskalla.

Kaikella on rajansa, mutta meillä ei ole tällä hetkellä mitään todisteita sille, että Teuvon kohdalla raja olisi ylitetty. Emme tiedä, onko Teuvon saama äänimäärä romahtanut. Itse en usko että on romahtanut, naisena voin samaistua Veera Ruohon tilanteeseen (väkisinsuudelluksi joutumiseen) varsin hyvin, ja tiedän, millainen on juoppo hölmö humalassa, ja kuinka vakavasti sellaisen "sainpas pussattua sua"- toiminta pitää ottaa.
Moni Teuvon äänestäjäkin kyllä osaa suhteuttaa tämän hässäkän omalle tasolleen.

Itselleni ei olisi millään tavalla ajatellen mahdotonta äänestää Hakkaraista, jos Keski-Suomessa asuisin.
Pidän peräti itsestäänselvänä, että ääneni menisi Teuvolle eikä kellekään tuntemattomalle nimelle.
En pelkää Teuvon leimaavan minua.

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 84
  • Go Jessi!
« Vastaus #1157 : 20.06.2018, 08:58:24 »
Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  van naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Sama asia - loukkaa miehen (poikaystävä, isä, aviomies) kunniaa kun omaa tyttöä/naista joku vieras suutelee. Usein siinä myös herää epäilys, että nainen on itse tehnyt jotain, mikä on rohkaissut kähmijää kähmimään.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Teukan tyyppinen toiminta ei ole edes harvinaista. Ei riitä sormeni ja varpaani laskemaan kaikkia niitä kourimisia joiden kohteeksi itse olen joutunut, ja jos verbaalinen häirintä lasketaan mukaan, niin loppuu jo naapureidenkin ruumiinulokkeet. Mutta ei näistä raastupaan mennä, ei niistä vaikuta kenellekään edes kertoa, naisseurassa niitä voidaan taivastella. Matujen röyhkeys on toki omaa luokkaansa.

Sinun tuntemuksia ja ajatuskulkuja en tietenkään tunne, yleisestivaan ajattelen kuten edellä kerron.

Sähän puhut kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Riittäisikö ymmärryksesi lääppimiseen ja käsiksi käymiseen, jos Teuvon tilalla olisi ollut tummahipiäisempi muslimipolitiikko?

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #1158 : 20.06.2018, 09:04:52 »
Sähän puhuit kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Riittäisikö ymmärryksesi lääppimiseen ja käsiksi käymiseen, jos Teuvon tilalla olisi ollut tummahipiäisempi muslimipolitiikko?

Puhun kuten nainen on asian havainnut olevan, sinähän miehenä et tästä ymmärrä enempää kuin menkkakivuista tai raskauspahoinvoinnista, joten ole hiljaa.

Ymmärrykseni ei tietenkään riittäisi muhamatin suorittamaan kähmimiseen, koska muhis halveksisi minua poliittisideologisuskonnollisesta syystä aivan selvin päin. Kun muhamatti kourii minua, se on poliittinen  hyökkäys.
Teuvo Hakkarainen on suomalainen kuten minäkin, hän on samaa uskontoa ja poliittista ideologiaa kuin minäkin, ja lisäksi Hakkarainen on alkoholisti eli sairas. Muhamatu on pelkkä häirikkö suomalaisessa kulttuurissa ja yhteiskunnassa, sen ei edes pitäisi olla täällä kourimassa vaan omassa kotimaassaan kivittämässä omia kaapuakkojaan.

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1248
  • Puolinuiva
« Vastaus #1159 : 20.06.2018, 09:25:24 »
Sähän puhuit kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Puhun kuten nainen on asian havainnut olevan, sinähän miehenä et tästä ymmärrä enempää kuin menkkakivuista tai raskauspahoinvoinnista, joten ole hiljaa.

Ymmärrykseni ei tietenkään riittäisi muhamatin suorittamaan kähmimiseen, koska muhis halveksisi minua poliittisideologisuskonnollisesta syystä aivan selvin päin. Kun muhamatti kourii minua, se on poliittinen  hyökkäys.
Teuvo Hakkarainen on suomalainen kuten minäkin, hän on samaa uskontoa ja poliittista ideologiaa kuin minäkin, ja lisäksi Hakkarainen on alkoholisti eli sairas. Muhamatu on pelkkä häirikkö suomalaisessa kulttuurissa ja yhteiskunnassa, sen ei edes pitäisi olla täällä kourimassa vaan omassa kotimaassaan kivittämässä omia kaapuakkojaan.

Eli kännissä saisi "muhamati" ahdistella? Mitä tarkemmin ottaen arvelet Veera Ruohon tehneen ansaitakseen Hakkaraisen ahdistelun?
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 37284
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
« Vastaus #1160 : 20.06.2018, 09:27:30 »
Kyse ei ole siitä, oliko Hakkaraisen tempaus typerä vai ei. Totta kai se oli jokaisen järkevän ihmisen mielestä typerä ja harkitsematon teko.

Nyt pitää kysyä, onko Hakkaraisen "tempausta" julkisuudessa hieman paisuteltu. Siis tekemällä tehty näyttämään pahemmalta, kuin mitä todellisuudessa on ollutkaan ja keiden toimesta. Haluavatko tietyt tahot massiivista mediajulkisuutta asian tiimoilta ja myös massiivista reagointia eri puolilta mukaanlukien persujen rivistöt!?

Voisiko mitenkään olla niin, että miina on viritetty ja nyt odotellaan ketkä siihen astuvat. Olisiko myös toiveissa "omien koirien pureminen". (Saada persut jälleen kerran valjastettua massiivisten selittelyjen loputtomaan suohon.)

Tekohan itsessään on harkitsematon ja typerä. Julkinen ryöpytys kasvattaa sen ansaitsemattomiin mittoihin tehden siitä arvoaan suuremman. Ne ketkä julistautuvat nuiviksi persuiksi: Olisiko parempi antaa the puolueen hoitaa asia kaikessa rauhassa ilman turhaa pauketta kaikessa harkintakyvyssään, vai onko niin, että tulituki mediakohua lietsovalle suvaitsevaistolle on sokeria omalle moraaliselle oikeassa olon tarpeelle.

Jännä nähdä, kuinka harva loppujen lopuksi kyseenalaistaa Ruohon ilmiselvän "uhriutumisen" yliampuvuuden. Olisiko sillä kenties joitakin tarkoitusperiä.

En puolusta Hakkaraisen käytöstä ja harkintakyvyn puutetta. Totean vain, että tässäkin tapauksessa olisi syytä nähdä tapauksen ympärillä vellova iso kuva Hakkaraisen teosta huolimatta.

Tekoa ei tekemättömäksi saa. Onko kivien heittelystä "omista joukoista" enemmän hyötyä vai haittaa. Kas siinäpä kysymys.
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #1161 : 20.06.2018, 09:56:27 »
Eli kännissä saisi "muhamati" ahdistella? Mitä tarkemmin ottaen arvelet Veera Ruohon tehneen ansaitakseen Hakkaraisen ahdistelun?

Muhamatti vihaa minua kännissäkin, koska a) olen nainen, b) olen valkoinen ja c) en ole muhamettilainen vaan hänen melestään vääräuskoinen.  Pari pulloa kossua ei muuta sitä tosiasiaa, että muhamatin suorittama kourinta/suutelu on hyökkäys minua kohtaan ja se on AINA naisvihamielinen rasistinen viharikos. Känni ei toimi siinä lieventävänä asianhaarana.

Et kai tosissasi usko, että ihmiset saavat mitä ovat ansainneet?
Veera Ruoho olisi halutessaan voinut antaa välittömästi Teukalle mitä Teukka ansaitsi, olisi pistänyt äijän nätisti mattoon (jos ei halunnut rumasti sitä tehdä), eikä aloittanut uhriutumiskampanjaansa.
Mitä hyötyä on itsepuolustuksen osaamisesta, jos seisoo siinä pussattavana ja vaan piipittää jälkikäteen?
Haaskausta opettaa naisille itsepuolustusta! Taikalapanen ja avainnippu riittävät.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2018, 10:01:46 kirjoittanut Emo »

Alligaattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #1162 : 20.06.2018, 10:02:11 »

Asiat eivät ole verrannollisia.
Halme oli narkkari. Hirvisaari vaihtoi puoluetta.
Halme loi persujen kannatuksen ja äänestäjiä persuille riitti hänen tuomansa julkisuuden ansiosta, Hirvisaaren äänet siirtyivät muille persuille.
Vastustajat yrittävät saada taas yhden harjattua pois jotta persut jäisi pysyvästi pienpuolueeksi.

Sakari

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2529
« Vastaus #1163 : 20.06.2018, 10:22:44 »
Ahdistelua on erilaista. Esim. Ns. Kännilähentely, jossa ei olla tolkuissaan ja koitetaan lähestyä toista ei ole tarkoitus loukata vaan vaikuttimena on pikemminkin romanttinen. On väärä tulkinta ajatella kännilääppimisen olevan känniääliön mielestä esim. alistamiseen pyrkivää.

Sitten on osaamattomuus lähentelyä. Ei vaan osata toimia ns. Oikein lähestyessä toista. Pyrkimyksenä sama kuin kännisellä lähentelyllä, romanttinen lopputulema.

Sitten on lähentelyä joka perustuu oikeaan vihaan. Sillä pyritään alistamaan ja hallitsemaan toista. Seksuaalisuus on sellainen pelikenttä että siellä saadaan tuotettua vastustajalle tehokasta vauriota. Varsinkin matalanintensiteetin kamppailussa. Esim. Jokainen vastapuolen vaurioitettu nuori nainen heikentää vastapuolta monella tasolla. Siinä on tehoa.

Ahdistelu saattaa olla uhrista yhtä epämiellyttävää ja traumatisoivaa teki sen kuka hyvänsä ja millä vaikuttimilla. Mutta yhteiskunnallisesti sillä on valtava merkitys millä motiivilla ahdistelu tehdään.
Ooh lalaa...

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #1164 : 20.06.2018, 11:03:13 »

Sitten on lähentelyä joka perustuu oikeaan vihaan. Sillä pyritään alistamaan ja hallitsemaan toista. Seksuaalisuus on sellainen pelikenttä että siellä saadaan tuotettua vastustajalle tehokasta vauriota. Varsinkin matalanintensiteetin kamppailussa. Esim. Jokainen vastapuolen vaurioitettu nuori nainen heikentää vastapuolta monella tasolla. Siinä on tehoa.

Ahdistelu saattaa olla uhrista yhtä epämiellyttävää ja traumatisoivaa teki sen kuka hyvänsä ja millä vaikuttimilla. Mutta yhteiskunnallisesti sillä on valtava merkitys millä motiivilla ahdistelu tehdään.

Tämä on tärkeimpiä ellei tärkein huomio tässä ylipitkässä jankkausketjussa, juuri tätä itsekin edellä ajoin takaa. Hyvin koottu pähkinänkuoreen.

Muhamatin suorittama häirintä on lähtökohtaisesti aina tätä edellä kuvattua, kantiskänniääliön suorittama ei käytännössä koskaan poislukien joku Mikael Penttilä, joka ei kylläkään ole kännissä eikä ääliö, vaan psykopaatti.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2018, 11:06:20 kirjoittanut Emo »

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 6877
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #1165 : 20.06.2018, 11:34:52 »
Nyt pitää kysyä, onko Hakkaraisen "tempausta" julkisuudessa hieman paisuteltu. Siis tekemällä tehty näyttämään pahemmalta, kuin mitä todellisuudessa on ollutkaan ja keiden toimesta. Haluavatko tietyt tahot massiivista mediajulkisuutta asian tiimoilta ja myös massiivista reagointia eri puolilta mukaanlukien persujen rivistöt!?

Tietenkin on paisuteltu. Tahot ovat valtamedian, kepudemarikokoomus ja Homma.

Juttuhan meni niin, että valtamedia ei koskaan aikaisemmin ole kirjoittanut eduskunnan ja eduskuntapuolueiden pikkujouluista. On ollut sellainen herrasmiessopimus, että niin ei tehdä. Nyt kuitenkin päätettiin julkaista jutut Hakkaraisen ja Tuomas Tähden törttöilystä. Juttujen julkaisun jälkeen Kokoomuksessa huomattiin, että Veera Ruoho voisi viedä asian oikeuteen. Tämän jälkeen valtamediassa ja hommalla esitetään Teuvo Hakkaraisen pahoinpidelleen ja seksuaalisesti häirinneen Veera Ruohoa. Muualla tätä ei oikein uskota.

Noinhan se meni, jos tapahtumanaikaiset jutut siitä lukee.
qui non est mecum adversum me est

Punaniska

• Jäsen^^^
« Vastaus #1166 : 20.06.2018, 11:47:29 »
Veera Ruoho olisi halutessaan voinut antaa välittömästi Teukalle mitä Teukka ansaitsi, olisi pistänyt äijän nätisti mattoon (jos ei halunnut rumasti sitä tehdä), eikä aloittanut uhriutumiskampanjaansa.

Kyseessä oli siis kansanedustajalaitos ja kansanedustajat eikä snagarijono ja kylän teinipahikset.

Voi syvä huokaus.

Alligaattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #1167 : 20.06.2018, 12:11:24 »

Kyseessä oli siis kansanedustajalaitos ja kansanedustajat eikä snagarijono ja kylän teinipahikset.

Voi syvä huokaus.
Eipä ne nakkikioskit mitään eduskuntia olekaan, niissä käyttäydytään hyvin eikä olla tuomassa terroristeja taikka raiskaajia maahan. Pitseriat sitten vähän eri juttu.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28366
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #1168 : 20.06.2018, 12:15:36 »
Mikä tahansa julkisuus ei ole hyvää julkisuutta, ainakaan kaikille. Hakkaraisen nimi on kuitenkin hyvin näkyvissä. Vaaleissa nähdään onko se sahurille hyvä vai huono asia.

Millainen kokonaisvaikutus "näkyvyydellä" on halla-persuille, siitä on moniäänisesti keskusteltu tässä ketjussa.

Tapaus Hakkarainen jäänee toistaiseksi ratkaisemattomaksi, ellei uusia käänteitä ilmaannu.
Euroopan parlamentin "selkeä ja uskottava strategia" on ollut kutsua maailma kylään. Se on kolmannen maailmansodan jälkeen nopein tapa tuhota ei pelkästään unioni vaan koko Eurooppa.
- Jäsen Roope

Trumpin varoitus: "Maahanmuutto vie Euroopan mennessään"
- Die Welt 12.7.2018, (suomennos jäsenen Akez)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 18491
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #1169 : 20.06.2018, 12:29:09 »
Mihin kohtaan kansaa vedetään raja? Siis keillä ei saa olla kansanedustajaa? Teko oli tyhmä, mutta niin niitä kansassakin, niitä tyhmän tekijöitä.

Muuten minulle kyllä käy, että parkkisakkoa suuremman sanktion saanut kansanedustaja erotetaan tuosta vaan ja puhdas varamies tilalle. Vaarana tosin on, ettei niitä kovin helposti löydy.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.