HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Perussuomalaiset

Riikka Purra – kansanedustaja, kunnanvaltuutettu ja PS:n pj 2021-

<< < (158/158)

Nuiva kansalainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Alaric - 15.05.2022, 20:40:50 ---IL:n politiikan toimittaja Elli Harju ei vakuuttunut Purran puheesta puolueneuvostossa ja ilmeisesti puolueväeltäkin kuului kritiikkiä.

Luulisi noiden esitettyjen teemojen vetoavan kansalaisiin elinkustannusten kasvaessa ja turvallisuusasioiden noustua jälleen politiikan keskiöön, mutta voipi olla, ettei Purra ole puoluejohtajana tarpeeksi kiinnostava ja karismaattinen ja sen vuoksi PS ei pääse ek-vaaleissa ihan huipputuloksiin. Mutta toisaalta onhan tässä toki vielä reilusti aikaa ja paljon ehtii tapahtua.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/baa730bd-27bc-436e-9294-8b284f3d47bc (15.5.2022)

--- Lainaus päättyy ---

Olen shokissa. PS:ää vihaava toimittelija ei pitänyt Riikan puheesta.

Olen edelleen sitä mieltä, että PS:n pitäisi julistaa avoin sota siihen erittäin vihamielisesti suhtautuvaa valtamediaa vastaan. Tässä voisi toimia median provisointi puolueen oman median juttujen kautta nostamalla tikun nokkaan esim. median harrastama Marinin palvonta, puolueellisten juttujen esilletuonti ym. Toimittelijat ovat tyypillisesti sen verran pikkusieluisia, että varmasti tarttuisivat tähän ja näin näkyvyys olisi taattua. Mitä tulee median antamaan vetoapuun eri puoluejohtajille, niin Marinin ohella myös Saarikko sai aikoinaan todella kovaa hypetystä medialta, mutta tästäkin huolimatta kepun kannatus matelee hyvin alhaalla. Toisin sanoen tämäkään asia ei ole ihan niin yksinkertainen, kuin voisi olettaa.

viisitoista:
No nyt tulee sellaista puhetta Purralta jota minun kaltaiseni persujen äänestäjät ovat jo pitkään odotelleetkin:

https://www.suomenuutiset.fi/nato-jasenyys-siirtyi-muiden-kasittelyyn-purra-on-aika-keskittya-jo-toisiin-asioihin-perussuomalaiset-vaatii-myos-sisaista-turvallisuutta/

--- Lainaus ---Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kehottaa siirtämään katseen seuraavaksi Suomen sisäisiin ongelmiin, joista monet kehittyvät talouden kautta. – Suomen holtiton menopolitiikka ja halu leikkiä maailmanparantajaa veronmaksajan selkänahasta revityillä miljardeilla ovat selkeä turvallisuusuhka.

Riikka Purra kirjoittaa Facebookissa, että nyt kun Nato-jäsenyys on jo muiden käsissä, on tullut aika keskittyä toisiin asioihin.

– Maamme muut ongelmat eivät ole hävinneet mihinkään, päinvastoin. Karmea taloustilanne ja vielä karmeampi väestökehitys, heikkenevät sotepalvelut, maailman onnellisimman maan kasautuva pahoinvointi, katujen väkivalta, ilmastokurjistaminen ja EU-federalismi.

...
--- Lainaus päättyy ---

Halla-ahon tason kehnontuminen, pelkkää loputonta Venäjä-Ukraina jauhamista, on auttanut minua osaltaan hyväksymään Purran paremmin.

repo:

--- Lainaus käyttäjältä: Nuiva kansalainen - 16.05.2022, 07:06:34 ---Olen edelleen sitä mieltä, että PS:n pitäisi julistaa avoin sota siihen erittäin vihamielisesti suhtautuvaa valtamediaa vastaan. Tässä voisi toimia median provisointi puolueen oman median juttujen kautta nostamalla tikun nokkaan esim. median harrastama Marinin palvonta, puolueellisten juttujen esilletuonti ym. Toimittelijat ovat tyypillisesti sen verran pikkusieluisia, että varmasti tarttuisivat tähän ja näin näkyvyys olisi taattua.
--- Lainaus päättyy ---

Minusta Suomen Uutiset on tehnyt tätä. Ehkä en kutsuisi sitä sodaksi vaan lukijoidensa palvelemiseksi. Jos tämän PS vs. valtamedia haluaa nähdä sotana, niin sitten IL:n Elli Harjun kirjoitus oli täysin odotettava kirjoitus, sotatermein se oli varmaankin tunnusteleva vastahyökkäys tai PS:n torjunta valtamedian puolustuksen poteroihin.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta