Kyllä minua ainakin potuttaa verottomat osingot osakeyhtiöistä tietyin edellytyksin, kun itse saa maksaa veroa kovimman mukaan.
Tällä ei ole mitään tekemistä poliittisen suuntautumisen kanssa. Kokoomus oli joskus vaihtoehto. Nyt se ei sitä ole. Siellä ja hallituksessa kun on tietoisesti rakennettu itselle sellaista rälssiä, joka ei osaa muuta kuin kähmiä itselleen julkisia ja yksityisiä varoja.
Se, että tämä taas aiheuttaa vastareaktion ei tule kellekään yllätyksenä. Nuo huutelut punakapinasta ja henkisistä perillisistä voi jättää sikseen, jos ei muuta sanottavaa itse aiheeseen ole.
Entäs ay-liikkeen verovapaa asunnonvuokrausbisnes, jota vielä asumistuilla tuetaan, siinäkin hyvin härskiä toimintaa.
Ja säätiöiden verottomuus kokonaisuudessaan.
Jos meillä on se suuri hätätila, jota Kokoomus koko ajan maalaa, miksei laiteta esimerkiksi noita säätiöltä verolle? Jos ei muuten niin alemmalla veroprosentilla. Niin ei voi, koska hätätila koskee vain tilanteita, jossa rahat eivät pääse äärieliitin hyppysiin ja tahdon alle.
Tuo on juuri sitä todella törkeää kaksinaanaista popilismipolitiikkaa, joka hyväksytään Suomessa, koska hyvin käyttäytyville toimittajille on niin lukuisa määrä vihreitä oksia todella kovapalkkaisiin propagandatehtäviin.
Aiempaan viestiin, jonka viesti oli se että kyllä verottomuus on hyvä, kun sen eteen ensin joutuu oikein kovasti raatamaan: pääseekö duunari Suomessa nollaveron piiriin, jos ensin oikein kovasti ja pitkään puurtaa antaumuksella?