Mitä sillä "virittäytymisellä oikeaan tunnetilaan" kuvaamalla ne toiset "voi raukoiksi!" lopulta saavutettaisiin? Naiset kuvittelisivat edelleenkin, että on olemassa ne toiset (raukat) ja sitten me ja näillä kahdella asialla ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä vielä moneen sukupolveen. Ei mitään hätää. Ei tarvetta reagointiin. Ne muut ovat niitä raukkoja, me ei olla. Kyllä tämä tästä!
Kaikkien (!) naisten oikeuksien kaventaminen alkaa kuitenkin jo nyt paikoissa, joissa ollaan tiiviissä kanssakäymisessä toiskulttuuristen kanssa, erityisesti niissä paikoissa, joissa nuoren väestönosan edustus on suuri. Tarkoitan tällä kouluja. Koulut ovat ensimmäinen paikka, jossa naiset saavat tuntea ihka omissa luissaan islamin tuomat vaikutukset. Laitoin tähän Itävallan koulujen ongelmat muslimien kanssa esimerkiksi siitä, että ei tarvitse odottaa sukupolvia siihen hetkeen, että muslimipojat uhkailemalla saavat kristityt tytöt pidentämään ja väljentämään vaatetustaan ja hillitsemään niiden väritystä. Tämä on Euroopassa jo ihan konkreettinen käytännön -ei siis mikään ideologinen- ongelma. Kysymys ei ole edes naisten vaatetuksen ulkonäöstä eikä siitä, että hotpantsejä ja oikeutta syvään kaula-aukkoon pitäisi henkeen ja vereen puolustaa, vaan periaatteesta. Naiset aina vain vähenevässä määrässä voivat itse päättää elämäänsä liittyvistä asioista. Koulujen muuttuneet ruokalistat koskevat tietysti sekä tyttöjä että poikia, mutta on sekin itse kunkin ikioman elämän itsemääräämisen oikeuteen puuttumista. Ei ole enää oikeutta haluamaansa ruokaan. Muut määrää sen, mitä syöt.
Naisten ongelmat jatkuvat myöhemmin työpaikoilla. Ehkä jo seuraavan sukupolven aikana nähdään naiskiintiöiden sijalla muslimikiintiöt (=maahanmuuttajakiintiö). Molemmat minusta huonoja asioita. Naiskiintiöllä viitataan nykyään todellisuudessa siihen, että naiset eivät muka pärjää itse omilla kyvyillään vaan niille pitää antaa sen takia etuoikeuksia. Tämä on minusta naisia halveksiva sääntö ja miehiä samalla syrjitään. Naiskiintiöiden rinnalle tulee tulevaisuudessa aluksi muslimikiintiöt ja seuraavassa vaiheessa muslimivaikutuksen lisääntyessä poliitikassa, naiskiintiötkin poistetaan ja etuoikeudet jätetään vain muslimeille. Vielä pari sukupolvea nykyisen holtittoman maahanmuuton jälkeen, saadaan Suomen lain rinnalle Sharia-laki. Voi meitä naisraukkoja tuolloin! Joo, tämä on tulevaisuuden mahdollisia skenaarioita ja tulevaisuuttahan naiset ei ilmeisesti halua ottaa huomioon...
Naisia voidaan nyt auttaa tuudittautumaan siihen harhaluuloon, että islamin ja sen säännösten nopea eteneminen ei koske heitä itseään, vaan ehkä tulevia sukupolvia jos niitäkään ja että vain ne toiskulttuuriset naiset ovat niitä raukkoja. Naisille pitäisi kuitenkin saada tehtyä selväksi se, että he kuuluvat itse siihen "voi raukkoja"-ryhmään. Eivät vain "ne". "Me" ja "ne" istutaan samassa paatissa, jota maahanmuuttomyrsky keikuttaa…
Jos naiset eivät halua tätä hyväksyä ja ryhtyä toimiin, vaikkapa vain äänestää omien oikeuksien puolesta (eikä niitä vastaan) niin ei sille sitten voi yhtään mitään. Naisilla olisi vielä tilaisuus valintaan. Nyt!