Kirjoittaja Aihe: Kysely hommattarille: Miten saadaan naiset ymmärtämään maahanmuuton merkitys?  (Luettu 56802 kertaa)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 20875
Suomi ja vertailuun mikä tahansa ählämimaa, huomaatteko mitään eroa naisten ja homojen asemassa?
Joo, huomataan, ja syy lienee, ettei Suomi ole ählämimaa, toistaiseksi.

Eikä saa ählämimaaksi muuttuakaan.

Persujen suhteen pitää olla kriittinen ja katsoa tarkkaan, onko persut pelkkä valeoppositio.
Kristinuskonkiihko ja nais/homoviha eivät mielestäni ole merkittäviä uhkia persujen kyseessä ollessa ollenkaan. Olemme kuitenkin edelleen Suomessa.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 10299
  • The Buddha of Kerava
Mitä tekisit, jos mamuongelman ja islamisoitumisen ehkäisy ei millään onnistuisi ilman kotikutoista "naisvihaa", "homovastaisuutta" ja "uskonkiihkoa"?
Paiserutto vai ebola, siinä vasta kysymys.

En tiedä, mikä on Homman kokokuva, mutta haluan tässä yhteydessä korostaa, että täällä on varmasti paljon myös niitäkin hommalaisia, kaltaisiani miehiä, jotka eivät ole naisvihamielisiä, homovastaisia tai uskonkiihkoisia.

Naisella pitää olla täysi vapaus aborttiin, sen asian nainen päättää aivan itse. Tosin hänelle täytyy tarjota mahdollisuutta antaa lapsia adoptioon samalla maksaen hänelle esimerkiksi 20 000 korvaus. Homot saavat olla ja elää, mennä naimisiin tai adoptoida, kunhan eivät laita kättään heteromiesten reidelle. Uskontoja en kannata laisinkaan, ne ovat käytännössä kaikki egoistista eksytystä ja luotu estämään Jumalan löytäminen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tulevaisuus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2998
Mitä tekisit, jos mamuongelman ja islamisoitumisen ehkäisy ei millään onnistuisi ilman kotikutoista "naisvihaa", "homovastaisuutta" ja "uskonkiihkoa"?
Paiserutto vai ebola, siinä vasta kysymys.

En tiedä, mikä on Homman kokokuva, mutta haluan tässä yhteydessä korostaa, että täällä on varmasti paljon myös niitäkin hommalaisia, kaltaisiani miehiä, jotka eivät ole naisvihamielisiä, homovastaisia tai uskonkiihkoisia.

Naisella pitää olla täysi vapaus aborttiin, sen asian nainen päättää aivan itse. Tosin hänelle täytyy tarjota mahdollisuutta antaa lapsia adoptioon samalla maksaen hänelle esimerkiksi 20 000 korvaus. Homot saavat olla ja elää, mennä naimisiin tai adoptoida, kunhan eivät laita kättään heteromiesten reidelle. Uskontoja en kannata laisinkaan, ne ovat käytännössä kaikki egoistista eksytystä ja luotu estämään Jumalan löytäminen.

Samaa mieltä Eikan kanssa 1/1 en ole naisvihamielinen tai homo vastainen, ainoa asia mitä vastustan on haittamokutus ja samalla se syy miksi hommalla olen. Samaa mieltä myös uskonnoista ne tuntuvat saavan jo valmiiksi sekavat ihmiset vielä enemmän kujalle.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • The Buddha of Kerava
En tiedä, mikä on Homman kokokuva, mutta haluan tässä yhteydessä korostaa, että täällä on varmasti paljon myös niitäkin hommalaisia, kaltaisiani miehiä, jotka eivät ole naisvihamielisiä, homovastaisia tai uskonkiihkoisia.---
Hyvä Eino P. Keravalta, vaikutat kirjoituksiesi perusteella juuri sellaiselta mieheltä, jonka vuoksi ajattelen, että täällä kannattaa edelleen olla, ja että Suomella on toivoa, vaikkapa sitten persujen muodossa (eikä maan jakaminen kaltaistesi miesten kanssa ole sama, kuin sairastaa paiseruttoa). Uskon myös, että Hommalla on muitakin miehiä, jotka jakavat näkemyksemme tärkeistä asioista, jotka tuossa edellä on mainittu. Kirjoitinkin  aiemmin tässä ketjussa, että
---Käsittääkseni täällä on kuitenkin paljon kirjoittajia, jotka näkevät sukupuolten välisen tasa- arvon osana tervettä yhteiskuntaa, ja siksi olen täällä vielä.

Holda, kiitos, että olet täällä. Sinun kaltaisiasi tarvitaan. Ja luulen, että me olemme tässä enemmistönä paitsi Hommalla, myös Suomen kansassa: valtaosa suomalaisista ei ole naisvihamielisiä, homofoobikoita tai kiihkouskovaisia. Persut tarvitsevat meitä maltillisia, mutta haittamaahanmuuttoon erittäin kriittisesti suhtautuvia ihmisiä, joilla on jalat maassa  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tavan

• Jäsen^^^
  • Liked: 6448
Luulen, että olemme nyt aivan siellä asioiden kuumimmassa ytimessä. Toisin sanoen: mistä mokutuksessa ja mamutuksessa on kyse, minkälaisia ongelmia ne pohjimmiltaan ovat. Liberaali mamukriitikko ajattelee, että kansallisesta kehosta on löydetty moku/islam/mamutus-niminen kasvain, joka voidaan leikata pois ja sitten kaikki on taas hyvin.

Kaltaiseni taantumuksellinen mamukriitikko taas ajattelee, että mamutus/mokutus/islam ovat vain pinnallisia oireita varsinaisesta taudista. Varsinaista tautia on kutsuttu esim. liberalismiksi ja modernismiksi ja mädätykseksi. Tuo tauti tulee levittämään aina vaan uusia etäpesäkkeitä ja kehittämään uusia oireita, vaikka nykyisiä oireita kuinka hoidettaisiin.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Emo

• Jäsen^^^
Samaa mieltä Eikan kanssa 1/1 en ole naisvihamielinen tai homo vastainen, ainoa asia mitä vastustan on haittamokutus ja samalla se syy miksi hommalla olen. Samaa mieltä myös uskonnoista ne tuntuvat saavan jo valmiiksi sekavat ihmiset vielä enemmän kujalle.

Oikein paljon kiitoksia sinulle ja Eikalle! Ihanaa, ettette pidä minua sekavana naissukupuoleni vuoksi, vaan ainoastaan uskonnollisten näkemyksieni vuoksi.
Juuri tämän vuoksi sitä maahanmuuttokriitikko jaksaa Hommailla vuodesta toiseen, kun täällä esitetyt kommentit ovat niin kovin loogisia ja loppuun asti mietittyjä, ketään ryhmänä leimaamatta.

@Tulevaisuus
@Eino P. Keravalta

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 5295
Paras tapa saada naiset ymmärtämään maahanmuuton merkitys on paremmasta päästä olevan suomalaismiehen hankkia kaunis ulkomaalainen vaimo, joka on paitsi oikeasti avaruuskirurgi myös lapsirakas. Tämä lähettää viestin, että 99 % suomalaisnaisista on kelvottomia suomalaismiehelle. Evoluutiopaine pakottaa suomalaisnaiset risteytymään jälleen suomalaismiesten kanssa. Tämä vähentää tarvetta rakentaa rinnakkaisyhteiskuntia matumiesten kanssa kaupunkien viemäriverkostoihin.
"I hate speech" -C&H

Emo

• Jäsen^^^
Paras tapa saada naiset ymmärtämään maahanmuuton merkitys on paremmasta päästä olevan suomalaismiehen hankkia kaunis ulkomaalainen vaimo, joka on paitsi oikeasti avaruuskirurgi myös lapsirakas. Tämä lähettää viestin, että 99 % suomalaisnaisista on kelvottomia suomalaismiehelle. Evoluutiopaine pakottaa suomalaisnaiset risteytymään jälleen suomalaismiesten kanssa. Tämä vähentää tarvetta rakentaa rinnakkaisyhteiskuntia matumiesten kanssa kaupunkien viemäriverkostoihin.

Hommanaisena saanen tässä naisasiaa käsittelevässä ketjussa kertoa,mitä edellä lainaamastani kommentista ymmärsin, miten se valaisi ajatuksiani maahanmuutosta ....

Syntyi vaikutelma, että matu on vienyt naisen nokkasi edestä.

Eikä paine pakota  suomalaisnaista risteytymään suomalaismiehen kanssa, mies on jo kimpassa kehitysmaalaisen avaruuskururgin kanssa   :o

newspeak

• Jäsen^^^

Hommanaisena saanen tässä naisasiaa käsittelevässä ketjussa kertoa,mitä edellä lainaamastani kommentista ymmärsin, miten se valaisi ajatuksiani maahanmuutosta ....

Eikä paine pakota  suomalaisnaista risteytymään suomalaismiehen kanssa, mies on jo kimpassa kehitysmaalaisen avaruuskururgin kanssa   :o

Tokihan saat kertoa minulle mitä haluat. :)

Käänsin lähinnä tuossa ennakko-oletuksia päälaelleen parodian muodossa. Mitenkään omakohtaiseksi en tuota kokenut.

En tiennytkään, että miehesi lähti kehitysmaalaisen matkaan. Toivottavasti vitsailet tai tämä on jokin väärinymmärrys?
"I hate speech" -C&H

Emo

• Jäsen^^^

Käänsin lähinnä tuossa ennakko-oletuksia päälaelleen parodian muodossa. Mitenkään omakohtaiseksi en tuota kokenut.

En tiennytkään, että miehesi lähti kehitysmaalaisen matkaan. Toivottavasti vitsailet tai tämä on jokin väärinymmärrys?

Sanavalmiutesi ei vakuuta minua, olet ilmeisesti virittänyt tason lapsirakkaan avaruuskirurgin tasolle. En kykene ymmärtämään.

Veistelyt viemäriverkostosta sopivat huonosti ketjun otsikkoon, ei ihme etteivät naiset ymmärrä maahanmuutosta hölkästäkään tämänkään ketjun lukemisen jälkeen.

e: korj lainaukset
« Viimeksi muokattu: 16.07.2019, 21:55:28 kirjoittanut Emo »

newspeak

• Jäsen^^^

Sanavalmiutesi ei vakuuta minua, olet ilmeisesti virittänyt tason lapsirakkaan avaruuskirurgin tasolle. En kykene ymmärtämään.

Veistelyt viemäriverkostosta sopivat huonosti ketjun otsikkoon, ei ihme etteivät naiset ymmärrä maahanmuutosta hölkästäkään tämänkään ketjun lukemisen jälkeen.

e: korj lainaukset

Tammikuussa olen näköjään kirjoittanut tähän ketjuun viimeksi, joten viemäriverkostoissa lienee pikemmin vika kuin sanavalmiudessani.

Provosoin. Ja heti joku provosoitui.  :flowerhat:

Lainaus
Paras tapa saada miehet ymmärtämään maahanmuuton merkitys on paremmasta päästä olevan suomalaisnaisen hankkia komea ulkomaalainen mies, joka on paitsi oikeasti futistähti myös rikas. Tämä lähettää viestin, että 99 % suomalaismiehistä on kelvottomia suomalaisnaisille. Evoluutiopaine pakottaa suomalaismiehet imuroimaan ja tiskaamaan. Tämä vähentää tarvetta rakentaa rinnakkaisyhteiskuntia verkkoyhteisöihin.
"I hate speech" -C&H

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • The Buddha of Kerava

Oikein paljon kiitoksia sinulle ja Eikalle! Ihanaa, ettette pidä minua sekavana naissukupuoleni vuoksi, vaan ainoastaan uskonnollisten näkemyksieni vuoksi.
Juuri tämän vuoksi sitä maahanmuuttokriitikko jaksaa Hommailla vuodesta toiseen, kun täällä esitetyt kommentit ovat niin kovin loogisia ja loppuun asti mietittyjä, ketään ryhmänä leimaamatta.

Hei, Emo!

En osaa sanoa, saanko aivan kiinni siitä, mitä haluat sanoa, mutta omasta puolestani haluaisin sanoa jotakin Sinulle: olen aina arvostanut sinua ja arvostan edelleenkin. Sinulla on järkeä, moraalia, sanavalmiutta ja huumoria. Kunnioitukseni!

En pidä sinua sekavana, itse saatan olla sellainen ja oma 'sanomani' voidaan usein väärinymmärtää, koska esimerkiksi liketän useita eri näkökulmia, jos näen jotain puhuttelevaa tai koherenttia niissä. Ja jos oletkin sekava - niin en väitä - se ei tarkoita, että olisit tyhmä tai väärässä.  :)

Minä en kuujumalauskovaisia lukuunottamatta halua pilkata uskovaisia, koska he monesti ovat kunnon ihmisiä, joilla on moraali. Itse en ole uskovainen, vaikka 17-vuotiaana annoinkin elämäni Jeesukselle. En tiedä, onko tämä diili voimassa. Mutta uskon Jumalaan. En vain usko uskontoihin  :)

Enempää en aiheesta jatka, koska tämä ei ole siihen oikea ketju. Uskontovääntäminen on kai täällä muutoinkin epäsuotavaa. Joten jos joku haluaa keskustella, laittakoon vaikka yksäriä  :)

Minulla ei ole mitään tarvetta olla 'oikeassa', mutta on minullakin omat tämänhetkiset käsitykseni. Käännyttää minua ei voi, mutta toki juttelen asioista mukavien tyyppien kanssa, jos he niin haluavat  :)

Emo

• Jäsen^^^
@Eino P. Keravalta

Tietysti diili on voimassa, ellet itse ole sitä purkanut.

pulikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 1555
Tuo tauti tulee levittämään aina vaan uusia etäpesäkkeitä ja kehittämään uusia oireita, vaikka nykyisiä oireita kuinka hoidettaisiin.

Jaan yllä olevan näkemyksen täysin: mokutus on akuutti ja vakava ongelma mutta liberaalina ja sokean progressiivisena yhteiskuntana saisimme itsemme tuhottua myös ilman ulkopuolista ”apua”.

Seisomme tanakasti haara-asennossa, lihakset pulleina, emme heilu tuulessa, hyttyset on offattu, mikään ei meitä viisaita länsimaisia superihmisiä kaada. Itsetyytyväisyydessämme kuitenkin unohdamme, että seisomme tukevasti suolla jatkuvasti vajoten.

Vellamo

• Jäsen^^^
  • Liked: 13628
  • Never surrender
Luulen, että olemme nyt aivan siellä asioiden kuumimmassa ytimessä. Toisin sanoen: mistä mokutuksessa ja mamutuksessa on kyse, minkälaisia ongelmia ne pohjimmiltaan ovat. Liberaali mamukriitikko ajattelee, että kansallisesta kehosta on löydetty moku/islam/mamutus-niminen kasvain, joka voidaan leikata pois ja sitten kaikki on taas hyvin.

Kaltaiseni taantumuksellinen mamukriitikko taas ajattelee, että mamutus/mokutus/islam ovat vain pinnallisia oireita varsinaisesta taudista. Varsinaista tautia on kutsuttu esim. liberalismiksi ja modernismiksi ja mädätykseksi. Tuo tauti tulee levittämään aina vaan uusia etäpesäkkeitä ja kehittämään uusia oireita, vaikka nykyisiä oireita kuinka hoidettaisiin.

Et sinä ainakaan 'asioiden kuumimmassa ytimessä' ole; heittelet lähinnä sikinsokin käsitteitä (liberalismi, modernismi, mädätys) sekä jäät jauhamaan asioista metaforien tasolle. Kertoisitko suoraan, mikä sinun mielestäsi "tauti" on? Miten sitä sinun mielestäsi pitäisi hoitaa?

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2541
  • Asiantuntija ilman papereita
Kertoisitko suoraan, mikä sinun mielestäsi "tauti" on? Miten sitä sinun mielestäsi pitäisi hoitaa?
Länsimainen eliittimme edustaa puhdasta rappiota ja hulluutta kuten roomalainen vastineensa synkinpinä päivinään. Eliittimme ei ainoastaan suvaitse rappiota, vaan se avoimesti kannustaa siihen. Totuudella ei ole enää mitään väliä. Ideologia määrittää sen mikä on totta. Lihavuus on kauneutta, silvottu mies on nainen, sukupuolia on miljoona, monikulttuuri on rikkaus, rotuja ei ole, valkoinen etuoikeus on todellisuutta. Jos ryhmien väliltä löydetään ero menestyksessä, paitsi jos ero on valkoisen(erityisesti valkoisen miehen) kannalta huono, selittyy se rasismilla.

Ainoa tapa pelastaa länsi on vaihtaa eliitti ja sen jälkeen puhdistaa punainen mätä jokaisesta instituutiosta.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Vellamo

• Jäsen^^^
  • Never surrender
^Kiitos vastauksesta (vaikka tässä nimenomaisessa ketjussa kiinnostaakin nyt konkretia etenkin jäsen Tavanilta :)).

newspeak

• Jäsen^^^

Näin jälkikäteen muistin yhden tapailemani naisen nuoruudesta, joka päätyi lopulta matun kanssa naimisiin. Pistin itse välit poikki, koska en halunnut sekaantua HUUMEISIIN!

Semmoinen "surusilmäinen hippityttö".
"I hate speech" -C&H

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 2007
  • nuivaantunut
Semmoinen "surusilmäinen hippityttö".
Nuo jollain tavalla vetoavat siihen patriarkaattiseen maskuliiniseen puoleen, mutta oman kokemuksen perusteella hauskinta on naisen kanssa, jolla on aivot päässä. Silloin tämänkin ketjun otsikko käy turhaksi. Lauman mukana juoksijoille ei selittäminen auta, ainoastaan isomman lauman rakentaminen (pätee kaikkiin sukupuoliin).
”Feminismin kemiallinen määritelmä: sama kuin linoleenihappoanionin - negatiivisesti varautunut monityydyttämätön rasvahapporadikaali.” -hikipedia

Tavan

• Jäsen^^^
  • Liked: 6448
Et sinä ainakaan 'asioiden kuumimmassa ytimessä' ole; heittelet lähinnä sikinsokin käsitteitä (liberalismi, modernismi, mädätys) sekä jäät jauhamaan asioista metaforien tasolle. Kertoisitko suoraan, mikä sinun mielestäsi "tauti" on? Miten sitä sinun mielestäsi pitäisi hoitaa?

Venäläinen nobelpalkittu toisinajattelija Aleksandr Solzhenitsyn diagnosoi onnistuneesti sen mikä meitäkin vaivaa.  Ihmiset ovat unohtaneet Jumalan; siinä syy, miksi kaikki tämä on tapahtunut. Hän puhui Venäjästä ja niistä kauheuksista, jotka maata kohtasivat vallankumouksen jälkeen, mutta sama pätee lännessä suoritettuun kulttuurivallankumoukseen.

Meidän tilanteemme on vielä pahempi, koska sen lisäksi, että olemme unohtaneet Jumalan, olemme myös unohtaneet keitä itse olemme. Ketkä ovat veljiämme, ketkä ovat isiämme, mikä veri suonissamme virtaa, miten me loksahdamme sukupolvien ketjuun, ja miten tuo ketju meitä velvoittaa.

Hoitokeinoja on kaksi. Aito kristinusko ja aito nationalismi.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

guest15826

• Vieras
^ Uskonnon puutteesta kaikki lähtee. Kun ymmärtää lännen olleen tuonpuolueiseen kurkottava kulttuuripiiri - katsokaa katedraalejamme - niin viimeisen sadan kahdensadan vuoden kehityskulku näkyy olleen jos jonkinlaisen uskonnon korvikkeen esiinmarssia. Fasismi, kommunismi, ilmastonmuutos, ikuinen talouskasvu jne. jne.

Mitä jos palattaisiin siihen toimivaan yhdistelmään, itsenäisiin kansallisvaltioihin ja kristinuskoon? Ei tarvitse olla mikään öyhötysversio kummastakaan, mutta toisaalta suvaitsevainen lite-versio ei näytä toimivan ollenkaan, katsokaa vaikka luterilaista kirkkoa ja kokoomuksen "isänmaallisuutta".

Vellamo

• Jäsen^^^
  • Never surrender

Venäläinen nobelpalkittu toisinajattelija Aleksandr Solzhenitsyn diagnosoi onnistuneesti sen mikä meitäkin vaivaa.  Ihmiset ovat unohtaneet Jumalan; siinä syy, miksi kaikki tämä on tapahtunut. Hän puhui Venäjästä ja niistä kauheuksista, jotka maata kohtasivat vallankumouksen jälkeen, mutta sama pätee lännessä suoritettuun kulttuurivallankumoukseen.

Meidän tilanteemme on vielä pahempi, koska sen lisäksi, että olemme unohtaneet Jumalan, olemme myös unohtaneet keitä itse olemme. Ketkä ovat veljiämme, ketkä ovat isiämme, mikä veri suonissamme virtaa, miten me loksahdamme sukupolvien ketjuun, ja miten tuo ketju meitä velvoittaa.

Hoitokeinoja on kaksi. Aito kristinusko ja aito nationalismi.

^^Kiitos vastauksesta. Käytännölliseen ajatteluun taipuvaisena näen sen vieläkin melko epämääräisenä.

Palatakseni ketjun varsinaiseen aiheeseen, aavistelen, että käsitteiden 'aito kristinusko' ja 'aito nationalismi' takana sinulla esiintyy arvostuksia ja näkökulmia, joilla ei saada modernissa länsimaassa naisia ymmärtämään maahanmuuton merkitystä.

Itse oletkin rehellisesti kuvannut näkulmaasi taantumukselliseksi. Sitä se on, ja sen vuoksi se tulee suomalaisessa politiikassa, äänestäjien käyttäytymisessä ja ajattelussa ylipäänsä jäämään marginaaliin - sekä naisten itsensä parissa että heidän isiensä, isoisiensä, veljiensä, aviomiestensä, poikiensa jne. parissa. Toisin sanoen, kotikutoista taantumusta tarjoamalla ei tulla saamaan suomuja putoamaan suomalaisten naisten silmiltä esim. islaminuskon suhteen.

(Muiden ketjujen kommenteissasi valaiset ajatteluasi usein suoremmin, ja perustan em. käsitykseni myös niihin.)

Boldattu lauseesi lienee tarkoitettu runolliseksi ilmaisuksi, mutta huomautan silti, että siitä puuttuvat sanat "ketkä ovat siskojamme, ketkä ovat äitejämme". Ja tosiaan - omaa historiaa, juuria, edellisten sukupolvien työtä, ponnisteluja ja hiljaista viisautta ei saa unohtaa; niiden tulee olla pohja, jolle ihminen elämänsä perustaa ja jotka ovat mukana identiteetin muovautumisessa.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2019, 10:46:07 kirjoittanut Vellamo »

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7778
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
Helpommin sanottu kuin tehty.

No niinpä. Pitäisi ensin edes päästä yhteisymmärrykseen mikä sitä mädätystä on. Meidänkään poppoo ei ole muusta kuin mamutuksesta ja islamista yhtä mieltä.

Kaikki muu onkin sitten vähän vaikeampaa. Itse en esimerkiksi aborttia vastustelevia hihhuleita ihan ymmärrä.
Samoin talous asioissa meillä on lievää voimakkaampia näkemyseroja.

Oleellista onkin saada mamutus loppumaan. Sitten kun ja suuri jos, mautukseen saadaan tolkkua ja maa säilymään suomalaisena, niiin sitten voidaa alkaa tapella keskenämme mädätyksistä.

Alabama

• Jäsen^^^
  • Liked: 3630
  • weltoffen = sturmreif

Kaikki muu onkin sitten vähän vaikeampaa. Itse en esimerkiksi aborttia vastustelevia hihhuleita ihan ymmärrä.

Kiitos!  :D

Olen nyt -muiden mielipiteiden mukaan koskien minua itseäni- myös hihhuli. Tähän mennessä olen saanut kuulla väärien (!) mielipiteiteni vuoksi olevani "natsi", "rasisti", viime viikolla tuli mukaan "äärioikeistolainen". Nyt saatiin vähän täydennystä listaan.

Siitäkin huolimatta olen tappamista vastaan, nimitetään sitä sitten "vääräuskoisten poistamiseksi" tai syntymättömien lasten kohdalla -abortiksi. Asia ei muutu annetuista nimistä miksikään. Tappaminen pysyy tappamisena ja murhasta puhutaan, kun tappaminen on suunnitelmallista. Noh, hihhuli kun kerran olen, niin puhutaan asiasta sen oikealla nimellä: kysymyksessä on murha.

Hahaa! Superhihhuli!
"This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.
You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

Hiilivety

• Jäsen^^^
  • Liked: 1337
  • Kuvittelua

Ei ole pakko ottaa mitään ahdasmielisiä muinaisia käsityksiä, eikä niitä onneksi tulekaan, koska eivät nykyihmiset sellaisiin ala uskoa. Ei tarvitse kuin katsoa kristinuskon alenevia kannatuslukuja. Edistyminen on välttämätöntä eikä pysähtyneisyyden tilaan voi jäädä, koska se olisi vähintään yhtä paha asia kuin islamisoituminen, ja veisi arvon ihmisyydeltä.
'Ilman muuta lisäät uusia näkökulmia valtapelin biokemiaan, se se vasta mielenkiintoista onkin.'  ~ Brandis 🐠

Alabama

• Jäsen^^^
  • weltoffen = sturmreif

Melkoisen ympäripyöreitä käsitteitä, jotka jokainen tulkitsee omalla tavallaan.

Mitä on "naisviha"? Se voi olla ihan kaikkea epäoikeudenmukaisten naiskiintiöiden vastustamisesta naisten kivittämiseen ja räikeään syrjimiseen lain edessä asti. Ja paljon muuta.

Miten määrittelet "homovastaisuuden"? Virallisen avioliiton sallimattomuudesta homojen hirttämiseen asti kaikki on mahdollista.

"Uskonkiihko"? Tapakristitystä inkvisitioon. Riippuu ihan henkilön omasta maailmankuvasta, miten tämä suhtautuu uskontoon. Vai luetaanko ateistien voimallinen uskonnonvastaisuuskin siihen? Mikä on "uskoa"? Mikä tahansa ideologia ja elämänkatsomus, poliittinenkin, voi olla sitä.

Mitkä näistä ovat mielestäsi ne ainekset, joista islaminvastainen kotikutoinen "islamisoituminen" koostuu?
"This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.
You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

Emo

• Jäsen^^^
Ei ole pakko ottaa mitään ahdasmielisiä muinaisia käsityksiä, eikä niitä onneksi tulekaan, koska eivät nykyihmiset sellaisiin ala uskoa. Ei tarvitse kuin katsoa kristinuskon alenevia kannatuslukuja. Edistyminen on välttämätöntä eikä pysähtyneisyyden tilaan voi jäädä, koska se olisi vähintään yhtä paha asia kuin islamisoituminen, ja veisi arvon ihmisyydeltä.

Käsittämättämiä väitteitä.
Ensinnäkin  kristinuskon kannatus kasvaa, ei suinkaan laske.
Toiseksi väität tuossa, että pysähtyneisyys = perinteinen länsimainen kristillinen arvopohja olisi VÄHINTÄÄN YHTÄ PAHA ASIA KUIN ISLAMISOITUMINEN JA VEISI ARVON IHMISYYDELTÄ.

Eli perinteinen eurooppalaisuus ja siinä pitäytyminen olisi jopa pahempaa kuin islamisoituminen, näin väität.
Näin kulttuurimarxistit ajattelevat.
Väität sen historiallisen arvorakennelmamme, jolle globaalisti ainutlaatuinen eurooppalainen ihmisarvo ja pitkälti myös lainsäädäntämme pohjautuu, vievän arvon ihmisyydeltä.

Yrittäkää Homman miehet joskus asialinjaa, yrittäkää suhtautua naisiin oikeasti ajattelevina älykkäinä ihmisinä., nyt tässä ketjussa on niiltä osin kuin olen tätä silmäillyt vallalla alentuvainen ja naisia mielistelevä pohjavire.
Ajatellaan, että naiset haluavat kuulla puheenvuoroja vapaan abortin puolesta, vakuutteluja tasa-arvosta ja pöyristelyä kristinuskon taantumuksellisuudesta ja sitten vahingossa väitetään, että islamkin jopa saattaisi olla pienempi paha 😀
Näin käy kun keskittyminen hetkeksi herpaantuu mielistelevää tuubaa suoltaessa.

Nyt oikeasti järkiperäistä pohdintaa tähän ketjuun, jätetään viemärijutut sikseen  jos halutaan naisten pitävän persuja ja Hommaa kannatuksen arvoisina. Nyt nämä jutut ovat vähän sellaisia, että niitä lukiessa tulee kiusaantunut olo, samalla lailla kuin tulee tai tuli joskus, kun ravintolassa tapasi jonkun miehen, joka yritti saada kammettua mukaansa sänkyyn jonninjoutavia höpisemällä mitä nyt kukakin kuvitteli naisen haluavan kuulla.

Emo

• Jäsen^^^

Kiitos!  :D

Olen nyt -muiden mielipiteiden mukaan koskien minua itseäni- myös hihhuli. Tähän mennessä olen saanut kuulla väärien (!) mielipiteiteni vuoksi olevani "natsi", "rasisti", viime viikolla tuli mukaan "äärioikeistolainen". Nyt saatiin vähän täydennystä listaan.

Siitäkin huolimatta olen tappamista vastaan, nimitetään sitä sitten "vääräuskoisten poistamiseksi" tai syntymättömien lasten kohdalla -abortiksi. Asia ei muutu annetuista nimistä miksikään. Tappaminen pysyy tappamisena ja murhasta puhutaan, kun tappaminen on suunnitelmallista. Noh, hihhuli kun kerran olen, niin puhutaan asiasta sen oikealla nimellä: kysymyksessä on murha.

Hahaa! Superhihhuli!

Terve Superhihhuli!
@Alabama
Minuakin on nimitelty Hommalla vuosien varrella kaikilla noilla nimityksillä ja lisäksi olen lukemattomat kerrat saanut kuulla olevani myöskin putinisti  :D

Jussi Halla-ahokin on hihhuli, hän on yhdessä Skripta-kirjoituksessaan puhunut voimakkaasti lasten syntymisen oikeuden puolesta ja hänen omat elämänvalintansakin antavat ymmärtää, että mies myös elää kuten puhuu ja kirjoittaa. Rispektit Jussille, viiden lapsen isälle, superhypermestarihihhulille!

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7778
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
Jep jep. Kukin hihhuloikoon minkä jaksaa. Juurikin tätä tarkoitin.
Mutta mutta nyt lopetetaan tämä OT, ennenkuin hihhuloidaan banaanisaarilla.

Alabama

• Jäsen^^^
  • weltoffen = sturmreif
Mutta mutta nyt lopetetaan tämä OT, ennenkuin hihhuloidaan banaanisaarilla.
Joo. Siellä kun on joukottain muitakin trump(et)isteja kuin allekirjoittanut... :D

Tagit: naiset