Kirjoittaja Aihe: Onko Mikko Niskasaari tolkuissaan?  (Luettu 14737 kertaa)

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 5809
  • Tempus edax rerum
Onko Mikko Niskasaari tolkuissaan?
« : 11.08.2011, 04:57:22 »
Mikko Niskasaaren kotisivu tuli tietoisuuteeni jäsen p:n kirjoituksesta:

http://hommaforum.org/index.php/topic,54302.msg751455.html#msg751455
Lainaus
    Vs: Avoin kutsu Hommafoorumin jäsenille keskustelemaan vihapuheesta
« Vastaus #665 : 10.08.2011, 16:27:32 » 

Kalskeesta Mikko Niskasaari kirjoittaa aika kipakasti. http://mikkoniskasaari.fi/node/105Se että Illman ja Kalske ovat politikoineet virka-asemastaan käsin omista ideologisista lähtökohdistaan on vetänyt koko VKSV:n arvostuksen, jos sitä onkaan edes ollut lopullisesti pöntöstä alas.

Tosiaan aika kipakasti Niskasaari kirjoittaa. Sivuillaan on muutakin aika tymäkkää tavaraa.
Nyt kysyn, onko Mikko Niskasaari ns. Galaktisen Federaation AvaruusKadetti vai tolkun mies?
Ja jos vastaus on jälkimmäinen, kiinnostaisiko asia esim. perussuomalaisia kansanedustajia, etenkin hallintovaliokunnan puheenjohtajaa?

Laittaisin muuten linkkiä sähköpostina em tahoille, mutta jos kyseessä on joku todellisuuspakoinen foliopetteri, olisi se turhaa kohinaa herroille ja rouville.

Näinollen kaipaisin aiheesta tietoja ja keskustelua!

Mikko Niskasaaren kotisivu:
http://mikkoniskasaari.fi/

--Lasse

kaivanto

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 132
  • Grouchomarxilainen maahanmuuttokriitikko
    • kaivannon kanava
Vs: Onko Mikko Niskasaari tolkuissaan?
« Vastaus #1 : 11.08.2011, 05:40:35 »
Niskasaari on varmasti joidenkin asioiden suhteen enemmän tolkuissaan kuin vaikkapa Hannu Karpo, Timo T. A. Mikkonen, Lenita Airisto ja allekirjoittanut. Jos Suomessa olisi aidosti moniääninen media ja demokratia, Niskasaari saattaisi olla valtakunnallisesti tunnettu toimittaja.

Jos ja kun tällä erittäin asiallisella kirjoituksella on saanut bännin Uuden Suomen blogeihin, ja kyseessä on valtamediassa työskennellyt kollegani, elämme jo lähes DDR:ssä:

http://mikkoniskasaari.fi/node/110

Marko Parkkola

• Vieras
« Vastaus #2 : 11.08.2011, 09:05:24 »
Tämäpä mielenkiintoista

http://mikkoniskasaari.fi/node/104

Olen varma, että olen vääntänyt sanansäilää Leenan kanssa HS:n keskustelupalstoilla joko viime tai sitä edellisenä vuonna. Ja koko tämän ajan hän on ollut etsintäkuulutettuna? Huh.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Tempus edax rerum
« Vastaus #3 : 12.08.2011, 00:11:02 »
Ehdotin Mikkoa hommatenttiin, voisi olla kiinnostavia ajatuksia...

http://hommaforum.org/index.php/topic,33642.msg753045.html#msg753045

--Lasse

cassius ali

• Jäsen^^^
  • Liked: 220
  • discutere necesse est, vivere non est necesse
« Vastaus #4 : 12.08.2011, 00:46:19 »
Tämä mainittu Mikko Niskasaari on jo pitkään vapaana toimittajan kirjoittanut moninaisiin julkaisuihin, ja mitä olen sattunut juttujansa lukemaan, niin aina yhtä armottoman iskevästi, loogisesti, täsmällisesti, selkeästi ja vetävästi kuin korkeimman tason journalisti vain voi kirjoittaa.

Hänen  tolkuissaan  on vain yksi ainoa vika, sama kuin J.Halla-Ahollakin, nimittäin sitä tolkkua ei määrää oma etu eikä korkeitten valtaapitävien ja auktoriteettien pokkurointi, ja tusinasopuleiden joukossa juoksentelu, vaan sen määrää totuus ja kaikkien kansalaisten ja tasa-arvoisen kansalaisyhteiskunnan etu.

Ja tällaisilla selkeillä ja rohkeilla asenteilla ja eittämättömillä kyvyillä varustettujen henkilöiden tolkku on aina valtaapitävien ja omasta vallantäyteisyydestään päihtyneiden ja kansalaisten arkielämästä erkaantuneiden  norsunluutorneihinsa eristäytyneiden satraappien kannalta tietysti aina äärimmäisen huonolla tolalla.

Mutta vastaavasti tällaisten Tavan Kansalaisten je esim Homma-foorumin ja Persujenkin kannalta tuo tolkku on äärimmäisen hyvällä kannalla ja korkeaa tasoa.     
ceterum censeo immigration esse delevit

Kuosto

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 138
Poliisin syytesuoja, kukas sen päätti?
« Vastaus #5 : 28.10.2011, 12:01:41 »
Tylyä tekstiä Suomen poliisien ja syyttäjien syytesuojasta:
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/115

Muistuttaa vallankaappausta.

Mansikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 60
  • Oma maa? Oma maa.
Vs: Poliisin syytesuoja, kukas sen päätti?
« Vastaus #6 : 28.10.2011, 17:11:18 »
Näistä todisteet julkisuuteen. Annetaan yleisön arvioida, jotta ei tarvitse luottaa pelkästään tähän Niskasaaren arvioon väitettyjen henkilöiden rikollisuudesta. Toisaalta, jos Niskasaari ei joudu näistä kunnianloukkaussyytteeseen, niin voidaanko sitä pitä todistuksena hänen sanomansa puolesta?

Aiemmin hommassa kaverista on diggailtu:
http://hommaforum.org/index.php?topic=55498.0

Toivottavasti Vihreän Liiton aktiivit eivät päädy tuolle sivulle, emmehän me tahtoisi viranomaisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai väkivallan uhkaa laittomien virkatoimien johdosta.

A. Salminen

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 171
« Vastaus #7 : 29.05.2015, 20:58:34 »
Seuraavan radio-ohjelman perusteella Mikko Niskasaari on täysjärkinen mies ellei jopa hyvinkin järkevä mies:

Yle Puhe, 14.4.2015: Omankädenoikeus:
http://areena.yle.fi/1-2726625

Lasse

• Jäsen^^^
  • Tempus edax rerum
« Vastaus #8 : 10.11.2017, 10:39:39 »
Täydellisyysperiaatteen vuoksi kopioin tämän tänne:

Aina, kun rupeaa tuntumaan, että tänään on hyvä päivä lähteä poliisin kuultavaksi, on syytä lukea tämän kaverin kirjoitus, tai pari.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/250

Niskasaarella on ollut paljon "keskinäisiä" otteluita poliisin/syyttäjien kanssa, voisi vaan kuvitella, kuinka vakaviksi ne muuttuisivat, jos noin terävällä kynällä varustettu henkilö kävisi jonkun isorikkaan tai poliitikon päälle vaikkapa MitähänPaskaaTaas-lehdessään..

Iljan tapaus on ollut alusta lähtien selvä; ei häntä haluta kuultavaksi, vaan vaiennettavaksi.
 Ainahan oikeuslaitos on ollut eliitin käsikassara, mutta nyt se on jotenkin niin korni, kun kaikki näkyy ja kuuluu ja selitykset poliittisille ajojahdeille lähentyvät toisen pääagendan onttoa pulinaa ja laki ja kansantahto ovat vain jotain, mitä tarttui koirapuiston nurmikolta hippaskenkään.

Tässä maassa ei ole kaikki okei...

Lasse

• Jäsen^^^
  • Tempus edax rerum
« Vastaus #9 : 27.01.2018, 00:33:43 »
Ei hemmetti, lukekaa nyt näitä juttuja. Jotain mätää Tanskan maalla, mutta ei Soumessakaan hyvin mene...

Matti Nissinen sai potkut - mistä oikeusministeri ansaitsee kiitokset - mutta eivät VKSV:n ongelmat sillä poistuneet.
Virasto on läpeensä korruptoitunut, eikä Nissisen lähtö sitä muuta. Oleellista on, kuka on seuraaja:

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/256

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 8574
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
« Vastaus #10 : 27.01.2018, 01:00:31 »
Joudun ja saan käsitellä erilaisia laki asioita työssäni kaupallisin ja viranomais perustein ja olen usein vääntänyt lakimiehiä solmuun tietämykselläni (kertaankaan en ole joutunut oikeudessa ajamaan, vaan aina vastapuoli luovuttanut, paitsi kerran. Silloin oikeuden käsittelyä edeltävänä iltana pyydetty heidän puoleltaan sopimista, vaikka aamupäivällä vielä oli kovimmat vaatimukset pelissä. Kieltäydyin ja sanoin, että huomenna tavataan salissa. No, minä vedin hillot kotiin). Odotan sitä hetkeä, kun jättäydyn "eläkkeelle" arviolta kolmen vuoden päästä ja pääsen keskittymään tällaisiin asioihin ilman "rasitteita". Silloin minun talouteni on turvattu ( huom. omasta toimestani, itse vaurastuen) ja voin harrastuksena perehtyä näihin. Siitä tulee hauskaa!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

ApuaHommmaan

• Jäsen^^^
  • Liked: 1539
  • Aavikolla roskiksessa
« Vastaus #11 : 27.01.2018, 01:06:19 »
Itse olen vähän Niskasaaren tyylinen ihminen. Meitä on kohtuullisen vähän. Ihmisiä joille luonnostaan se totuus on niin suuri arvo, että on valmis luopumaan vaikka kaikesta muusta sen takia. Toki Niskasaarella on itseäni reilusti suurempi yhteiskunnallinen vaikuttavuus, joka on hyvä ja huono. Loppujen lopuksi kuitenkin on itsestään selvää, että kun ihminen on langennut olento ja totuuden mukaan eläviä on äärimmäisen vähän, niin kyllä totta tosiaan korruptiota ja rikollisuutta löytyy ihan joka puolelta. Ja jos sitä yrittää paljastella niin sivuraiteilta itsensä löytää ja turhaa on odottaa kovinkaan monelta taholta tukea. Päälle sylkijöitä kyllä riittää.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 12713
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #12 : 27.01.2018, 01:20:01 »
Itse tutustuin Niskasaaren blogiin jo teräasekeskuksen asekirjanpitokeissin aikoihin. Varsin terveen oloista ajattelua edustava on oma mielipide mitä luettuja seuraamalla olen pysynyt perillä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Tempus edax rerum
« Vastaus #13 : 13.06.2018, 18:02:09 »
Täydellisyysperiaatteen mukaan laitan tämän tännekin:

Mikko Niskasaari kirjoittaa että "Miksi kohudosentin syyttäjäksi valittiin väärentäjä?"

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/261

Pitkähkö juttu erilaisilla todisteilla ja päätemlillä. No, oikeudelle noilla ei vaikuttaisi olevan mitään merkitystä.

Lainaus jutusta.
Lainaus
Miksi kohudosentin syyttäjäksi valittiin väärentäjä?
Su, 03/06/2018 - 08:48 — mikko
Dosentti Johan Bäckmania kunnian loukkaamisesta ja vainoamisesta syyttävä Juha-Mikko Hämäläinen huijaa väärillä ”todisteilla”.

Venäjänmielisenä tunnetuksi tulleen dosentti Johan Bäckmanin saamaa syytettä törkeästä kunnianloukkauksesta ja vainoamisesta käsitellään oikeudessa puolentoista viikon päästä. Asianomistajana jutussa on Ylen toimittaja Jessikka Aro.

Syytteen nostamisesta maaliskuussa uutisoitaessa haastateltiin juttua ajavaa kihlakunnansyyttäjää:
”Syyttäjä Juha-Mikko Hämäläinen pitää kunnianloukkausta törkeänä muun muassa kokonaisuuden laadun ja asianomistajalle aiheutuneiden seurausten takia.
– Siinä on tietyllä tapaa sekin, että teko kohdistuu median edustajaan tämän työn vuoksi ja ilmeisenä tarkoituksena on ollut vaikuttaa työn laatuun, Hämäläinen sanoo STT:lle.” 1)

Hämäläisen hurskaus on irvokasta.

Kihlakunnansyyttäjä Juha-Mikko Hämäläinen on vuodesta 2016 lähtien ajanut syytettä median edustajaa vastaan kostaakseen sen, että tämä julkisti kiusallisia faktoja oikeusprosessista, jonka lopputulemaa on perusteltua epäillä oikeusmurhaksi. Hämäläisen ja toimeksiantajiensa ilmeisenä tarkoituksena on vaikuttaa toimittajan työn laatuun ja tukahduttaa poliisiin ja syyttäjiin kohdistuva kritiikki.

Koska syytteelle ei ollut perusteita, eikä rikoksesta näyttöä, Juha-Mikko Hämäläinen turvautui väärennettyihin todisteisiin. Väärennösten tekemiseen ja hyödyntämiseen osallistui useita muitakin, kuten jäljempänä selostan.

Alleviivaan, etten tässä ota mitään kantaa Johan Bäckmanin saamaan syytteen sisältöön. En suuntaan, enkä toiseen. En ole lukenut syytettä enkä jutun esitutkintapöytäkirjaa, enkä tiedä mistä teoista Bäckmania syytetään. tunnen vain rikosnimikkeet.
Näin ollen minulla ei vielä ole siitä jutusta mielipidettä. Päinvastoin kuin poliisit ja syyttäjät, en arvioi syyllisyyttä osapuolten henkilön perusteella.

Hämäläinen on syyttäjänä myös MV-nettisivustoa pyörittäneen Ilja Janitskin jutussa. Janitskin toiminnasta minulla on noin yleisestti ottaen mielipide – eikä se todellakaan ole Janitskille mairitteleva – joskaan syytteiden yksityiskohtia en tunne.
Tämä kirjoitus ei ole kannanotto myöskään Janitskin tapaukseen.
(jatko linkistä)

Lasse

• Jäsen^^^
  • Tempus edax rerum
« Vastaus #14 : 01.01.2019, 09:04:36 »
Uutta Mikolta:

Mikko Niskasaari aiheesta:

Rikolliset johtavat poliisia
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/268
Lainaus
Suomen suurin maakuntalehti Helsingin Sanomat on vihdoin havainnut asian, josta olen kirjoittanut vuosia: on poliisin poliittinen valinta jättää kansalaisten tekemät rikosilmoitukset tutkimatta.

Lehti on saanut käsiinsä Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen sisäisen määräyksen, jonka mukaan ”Tutkinnanjohtajien vastuulla on, että jutut jäävät pääsääntöisesti esikäsittelyyn”. 1)

”Linjauksen antoi rikosylikomisario Timo Nyyssönen”, kirjoittaa HS.
Nyyssönen on tuttu rosvo. Minulla on erittäin henkilökohtainen muisto Nyyssösen rikosuralta.

Vuonna 2002 Metsähallituksen tiedottaja Kristiina Vuopala lähestyi suurinta asiakastani hartaalla vetoomuksella, että tämä katkaisisi asiakassuhteen.

Vuopala valehteli kuin humalainen hevoskauppias, joka hän lähinnä onkin. Jätin Vuopasta rikosilmoituksen. Vantaalle, koska MH:n pääkonttori on Vantaalla, ja Vuopala teki rosvontyönsä pääkonttorin alaisuudessa.
Vuopalan rikosten tutkinnan esti rikoskomisario Timo Nyyssönen väittäen ”Kaikki Vuopalan väitteet ovat totta”.
Mikään Vuopalan väitteistä ei ollut totta, joten sijoitin Nyyssösen mappiin ”Rosvojeparit”, eikä sijoitustaan ole tarvinnut muuttaa.

Molemmat rikolliset, Vuopala ja Nyyssönen jatkavat viroissaan, sillä sekä poliisissa että Metsähallituksessa on rajaton tarve patologisille valehtelijoille.

HS:n artikkelissa Itä-Uudenmaan niin sanotun poliisin apulaispäällikkö Aki Karvonen puolustelee Nyyssös-linjaa resurssipulalla: ”poliisi toimii niillä resursseilla, jotka päättäjät sille antavat”.

Karvonen valehtelee, mikä onkin poliisin ensireaktio kaikkeen.

Olen luvuttomat kerrat osoittanut, mm. Voiman artikkelissa 1/2018, että kansalaisten tekemien rikosilmoitusten pääsy esitutkintaan romahti jo sinällään törkeän alhaisesta 30 prosentista nykyiseen 20 prosenttiin vuonna 2010. 2)
Poliisien määrä oli tuolloin suurin kautta aikain. Sen jälkeen poliiseja on vähennetty noin 10 prosentilla, pääosin vähennys on tehty Juha Sipilän liikemieshallituksen toimesta.

Siis: ensin lopetettiin kansalaisten rikosilmoitusten tutkinta,
vasta sitten vähennettiin poliisien määrää.

Poliisilla on tosiasiassa rajattomat resurssit.

Minä olen ollut 16 vuotta, ilman päivänkään taukoa esitutkinnassa, syyteharkinnassa tai jossain poliisin matkaansaattamassa oikeusprosessissa. Aina, kun joku kylähullu tai -rosvo väittää minun loukanneen ”kunniaansa”, poliisilla on rannattomat resurssit ”tutkia”.

Rosvojeparit ovat hävinneet 16 vuoden aikana jokaisen erän, heitä ei ole pelastanut edes ”todisteiden” väärentäminen, mutta mitäpä rosvot mokomasta välittäisivät. 3)

He nostavat saman, kohtalaisen korkean kuukausipalkkansa ihan riippumatta siitä, selvittävätkö he rikoksia vai lavastavatko he niitä.
(Lähteet linkistä.)

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6339
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #15 : 01.01.2019, 10:29:33 »
Tämäkin on niitä vakavia aiheita, jotka jäävät matujen tekemien kolttosten paheksumisen jalkoihin.

Niskasaari kannattaisi pyytää pääkalloluolaan kahville. Voisi olla ihan valaiseva tapaaminen monenlaisista epämääräisistä touhuista, joita täällä harrastetaan.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Juffe

• Jäsen^^^
  • Liked: 1750
« Vastaus #16 : 01.01.2019, 11:23:47 »
Jos Mikko Niskasaaren jutut pitävät paikkansa, on hän kyllä sankari.

Vihaksi pistää. Lohduton tunne kun alkaa näyttää, ettei lainvalvontakoneisto olekaan ystävä vaan vihollinen.

Beef Supreme

• Jäsen^^^
  • Liked: 2062
  • Huone 308, Sampolla Jallua.
« Vastaus #17 : 01.01.2019, 14:59:08 »
Tuohan on kai kaikkien tiedossa: poliisi on ystävä vain jos sinä itse kutsut sen apuun välittömään, henkeä ja terveyttä uhkaavaan tarpeeseen. Kaikissa muissa tapauksissa poliisi on vähintään haitta, usein vihollinen.

Tagit: mikko niskasaari