^Täytyy todeta, että aika haasteellinen alkaa olla tyttöjä kasvattavien suomalaisvanhempien toimintaympäristö. Poliitikot päätöksillään saavat aikaan tilanteen, jossa grooming-ilmiö alkaa olla suurempien kaupunkien arkea; ...
Mitä jää keinovalikoimaan? Tytöille burkhat päälle ja ulkona liikkuminen mielellään miespuolisen saattajan kanssa?
Olet oikeassa: Suomalaisten
Endlösungilta tää alkaa näyttää yhä enemmän: Jos suomalaisten seuraavista sukupolvista kaikki naispuoliset on jo lapsina traumautettu ja henkisesti murskattu, ei tule enää suomalaisia.
Persujen 25%+ potentiaalinen kannatus pitää pystyä realisoimaan, ja jättää kaikki "kansallismieliset" hörhöilyt sivuun. Jos joku haluaa arvostella persuja, siihen on aivan riittävästi aikaa sen jälkeen kuin niillä on valta. Kansa lähtee kaduille vasta silloin kun heidät sinne kutsuu jokin taho jolla on
jo olemassaoleva tunnettavuus tai luotettavuus. Ei ne kuuntele jotain neverhööd-tyyppejä jotka sauhuuvat päästäkseen politiikkaan.
Minulle soitti joku ja kysyi, mitä oli noi "
keltaliivit" joita on kuullemma nähty ainakin tampesterissa ja stadissa. En tiennyt, ei meillä päin oo liikkuneet. Eipä juuri kukaan muukaan varmaan tiennyt, että
"kansa on liikkeellä ja keltaiset liivit loppuu kohta kaupoista".
"Jos tää on se kapina, peli on menetty", ei ole minun sanomani mutta kylläkin kuulemani. -Eikä ole minun mielipiteeni, mutta mielestäni kevät 2019 voi olla yhtä ratkaiseva kulminaatiohetki kuin kevät 1918. Nyt aivoille töitä ja hyviä ehdotuksia esille.