UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Heikki Luoto (ps) eduskuntaan Pirkanmaalta 2019  (Luettu 403 kertaa)

Heikki Luoto

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2570
  • Pirkanmaalla PS-ehdokas edus.- & maakuntavaaleissa
Tässä 2019 eduskukuntavaalien kampanjaketjuni avaus.

Olen nyt kolmannen kerran perättäin ehdolla eduskuntaan Perusuomalaisten listalta Pirkanmaalla. Kaksissa edellisissä eduskuntavaaleissa olen niukasta jäänyt 1. varasijalle. Kumpikin vaali-illan aikana ohitseni viimeiselle kansanedustajapaikalle kirinyt on sittemmin loikannut sinisiin. Ehkä näiden kahden varakansanedustajakauteni jälkeen riittää kannatukseni vihdoin kansanedustajuuteenkin.

Motivaatio eduskuntaan on hyvä jo senkin takia, että 10 vuotta Tampereen kaupunginvaltuutettuna oltuani voin todeta, että tänä valtuuston päästösvalta maahanmuuttoasioissa on valitettavasti selvästi vähentynyt. Kuitenkin juuri huoli holtittomasta maahanmuuttopolitiikasta sai minut tulemaan poliittiseen toimintaan vuonna 2007, ei niinkään kuntatason päivänpolitiikka.

Pääteemani ovat maahanmuuton suitsiminen, suomalainen kulttuuri ja wanhat hywät arwot.
Suomalaisella kulttuurilla tarkoitan tässä Suomen palauttamista takaisin suomalaisten edunvalvontakoneistoksi, jollainen se oli vielä 80-luvulla ennen Euroopan Unioniksi kutsuttua globalisaatiovedätystä.

Wanhoilla hywillä arwoilla tavoittelen paluuta niihin arvoihin, joilta valitettavasti 60-lukulainen radikaalivasemmistolaisuus (ns. kulttuurimarxismi) on jo kauan vallannut tilaa.

Tarkennan vaaliteemojani tähän ketjuun myöhemmin lisää.

Taustastani: olen syntynyt Alavudella, Etelä-Pohjanmaalla vuonna 1969. Armeijan jälkeen vuonna 1990 tulin opiskelemaan Tampereelle, jossa myös nykyisin asun. Ammatiltani olen ohjelmistosuunnittelija.

Harrastuksiani: sienestys ja muu luonnossa liikkuminen. Vallitsevan kulttuurisodan myötä olen kokenut tärkeäksi avustaa verkkomedia Kansalaisen uutistuotantoa sekä tehdä artikkelisuomennoksia Sarastus-lehteen.

Vaalikampanjaani voi tukea lahjoittamalla seuraavalle tilille:
Heikki Luodon tukiyhdistys
FI94 5731 6520 0975 61
BIC: OKOYFIHH

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11888
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
Vs: Heikki Luoto (ps) eduskuntaan Pirkanmaalta 2019
« Vastaus #1 : 08.01.2019, 14:55:48 »
Tuettu!
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Mika Putkonen

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 187
Vs: Heikki Luoto (ps) eduskuntaan Pirkanmaalta 2019
« Vastaus #2 : 15.01.2019, 16:36:24 »
Heikki on takuuvarma kansallismielinen ja nuiva ehdokas.  Häneen luotan kuin vuoreen!