UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Keski-Suomen kadonnut kansallismielisyys - Ongelmia PS-toiminnassa  (Luettu 4930 kertaa)

rane58

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 73
  • Retired
Kiitoksia!  ;D
Selvisi Jabbalaisuus vanhallekin....  ;)
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 3336
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته
Mikä on "jabbalainen", googlekaan ei antanut ymmärrettävää vastausta.....?  ???

Olen joskus ps mainoksia jakaessa saanut kuulla olevani Soinin näköinen, olenko siis jabbalainen  :-[ :-[ :-[
Olet jos kasvatat massaa siis läskiä vielä 100 kiloa lisää.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 810
    • teemutorssonen.com
Viivästyksen jälkeen, tässä on ensimmäinen osa kaksiosaisesta videosarjasta, jossa kävin haastattelemassa Laukaan perussuomalaista valtuutettua Jani Oksasta siitä miksi hän vetäytyi eduskuntavaaliehdokkuudesta Keski-Suomen perussuomalaisten listalta.

Tämä video valottaa totuutta Keski-Suomen eduskuntavaalikuvioista ja totuus on ruma: https://www.youtube.com/watch?v=-KTvDOOX-Wg

Sivuhuomiona täytyy sanoa kun viikonloppuna olin parilla paikkakunnalla PS-teltoilla, niin äänestäjät paljon kysyivät mikä on ehdokasasettelun tilanne? Joko olen ehdolla? Miksi et ole ehdolla? jne.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
    • teemutorssonen.com
Ja @Lasse Nortuselle isot kiitokset videon editoinnista ja muusta tekemisestä!

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 5732
  • Tempus edax rerum

Jesh, välitetään! @Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM
Junes Lokka saatava PS:n kansanedustajaehdokkaaksi Oulun vaalipiirissä!
Lainaus
"it's too late to work within the system"--Claire Wolfe

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
    • teemutorssonen.com

Jesh, välitetään! @Lasse

Se tägäsi sinut siihen... :) pahoittelut virheestä.

Lasse Nortunen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3552
Viivästyksen jälkeen, tässä on ensimmäinen osa kaksiosaisesta videosarjasta, jossa kävin haastattelemassa Laukaan perussuomalaista valtuutettua Jani Oksasta siitä miksi hän vetäytyi eduskuntavaaliehdokkuudesta Keski-Suomen perussuomalaisten listalta.

Tämä video valottaa totuutta Keski-Suomen eduskuntavaalikuvioista ja totuus on ruma: https://www.youtube.com/watch?v=-KTvDOOX-Wg

Sivuhuomiona täytyy sanoa kun viikonloppuna olin parilla paikkakunnalla PS-teltoilla, niin äänestäjät paljon kysyivät mikä on ehdokasasettelun tilanne? Joko olen ehdolla? Miksi et ole ehdolla? jne.
Kattelkaa nyt ihmeessä hyvät ihmiset, millaista touhu Keski-Suomessa on. Moni on sitä kysellyt ja arvaillut, ja tässä on vastauksia. Video tosiaan jaettu kahteen, noin 20minuutin pätkään.

Vaalit on parin kuukauden päässä, joten aika hankalalta näyttää, että mihinkään voi enää vaikuttaa millään tavoin. Toki Kankaanniemi vielä panttaa ehdokkuuttaan, mutta mutta...

Kyllä ketuttaa. Torssosella olisi tosi hyvä sauma saada rutkasti ääniä itselleen, puolueelleen ja nuiville. Saas nähdä kenelle tämä äänipotti menee, tai on menemättä. Toki sitä on vaikea aikanaan tuloksista todeta.

Nuivanlinna

• Jäsen^^^
  • Liked: 6368
^^^^ Onhan noita puolueita missä on ehdokkaan paikkoja täyttämättä. Nyt menee arvokasta vaalienergiaa ehdokasasetteluvääntöön, kun ehdokkaana jo tekisi täysillä varsinaista vaalikampanjaa.
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Tagit: