Timo Soinin
katollisessa kirkossa
...
Minä toin tämän asian esiin jo silloin, arvatkaapa, mikä oli vastaanotto?? 
Huono oletettavasti mutta ihan aiheesta.
Timo Soini on kansanpetturi, hillotolppailija ja täysin moraaliton ihminen useimmilla tavoilla kun osaan listata. En ole pitänyt hänestä edes silloinkaan vielä kun hän teeskenteli olevansa aito perussuomalainen. Teeskentelijä, kuvottava omien harjaaja, kuvottava muutenkin ja aidosti asiaansa uskoneiden sarjahyväksikäyttäjä. Vain vähän parempi kuin pedofiilipappi.
En siltikään syytä Timo Soinia hänen uskontonsa joidenkin 'pastoreiden' harrastamista rikoksista, enkä syyttänyt silloinkaan kun hän istui käsiensä päällä katsellen kun vierastaistelijoita vyöryi maahan ja puolustusministerin alaiset kanto niille laukut ja levitti punaiset matot. Syytin häntä silloin käsiensä päällä istumisesta.
Sensijaan voin todeta, että katolilainen selibaatti selvästikin yleistää perversioita ja siinä uskonnossa on joku vika tässä mielessä. Se ei siltikään ole Timo Soinin käskystä tapahtuvaa, eikä hän mitenkään voi vaikuttaa siihen, niin paska kusipää kuin ihmisenä ja poliitikkona onkin ja väärä valintahan moisen uskonnonkin valinta on, joten typeryyttään sekin toki osoittaa.
Oletetaan, että Jussi Halla-ahoon liittyisi vastaava taustaan liittyvä 'rasite', jolle Jussi itse ei vaan kertakaikkiaan voisi mitään. Olisiko siltikään järkevää, jos omat pitäisivät asiaa negatiivisessa mielessä pinnalla vielä senkin ohi mitä kilpailevat liikkeet pitävät ja sopivasti vaalin alla? Kyllä nämä negatiiviset asiat varmasti nousisivat kaikkien muiden toimestakin joka käänteessä, joten liikettä kannattavan tietynlainen velvollisuuskin on keskittyä enimmäkseen niihin asioihin joihin Jussi tai muu liikkeen johtaja pystyy aidosti vaikuttamaan. Perversiouskonnot itse tottakai ansaitsee kritiikkinsä.
Ja jos ei tätä eroa ymmärrä, vaan besserwisseroi joillain seikoilla mitkä ei kuulu tämän PS:n liikkeen ajamiin asioihin, tulee käytännössä tehneeksi tarkalleen saman työn kuin vastapuolen myyrä joukkeessa tekisi. Eli peili ei ole vino vaan naama.