Viimeiset tiedot tulevasta hallituksesta ja sen linjauksista näyttävät kieltämättä hämmentäviltä. Omasta puolestani en ole kovin järkyttynyt (osittain kun sisimmässäni puolikommari olen eli kohtuullisen sosiaaliturvan ja tiettyjen toimintojen säilyttämisen valtiolla kannalla olen huomioiden erityisesti koko maapallonlaajuisesti erittäin pohjoisen sijaintimme ja) nähnyt mikä se toinen vaihtoehto oli ilman oikeita persuja, ja kun ei poliitikkojen hämmästyttävän typeriä ratkaisuja pidä minään ihmeenä (kuten ei tässä maassa asuneiden pitäisi pitääkään).
Edelleen vaan hämmästelen äänestäjien typeryyttä (oletusarvona se että vaalit Suomessa ovat rehelliset). Tätäkö suomalaiset oikeasti halusivat? No, ainahan on seuraavat vaalit. Pakkoruotsin änkeäminen uudestaan suomalaisten riesaksi (ikäänkuin sitä ei jo muutenkaan olisi riittävästi) tulee väistämättä ja aivan syystäkin palaamaan suomenruotsalaisten ongelmaksi ja konkreettisestikin, toivottavasti niin vahvasti jotta Anna-Maja Henriksonia ja kaltaisiansa ei ikinä enää äänestettäisi miljardisäätiöiden tuella enää valtaan-ei taida tuleva hallitus olla kiinnostunut säätiöiden rahoituksesta....
Näkisin, että RKP nykyisillä porukoillaan on eräitä suurimmista Suomen ja suomalaisten vastaisia tahoja koko maassa, ja tämmöisiä vihervasemmisto myötäilee innolla.
No sitä saa mitä tilaa. Itse en tilannut tätä ja sitä myöten en tule nielemäänkään moista paskaa, mutta parlamentaarisessa järjestyksessä mennään ja myös vastatoimet sen mukaisesti