UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Perussuomalaisten XIII puoluekokous Tampereella 29.–30.6.2019  (Luettu 7911 kertaa)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 17988
  • antikomintern
Perussuomalaisten XIII puoluekokous Tampereella 29.–30.6.2019

https://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/majoitusinfo-perussuomalaisten-puoluekokous-2019/ (19.3.2019)

Lainaus
Majoitusinfo: Perussuomalaisten puoluekokous 2019

Perussuomalaisten XIII sääntömääräinen puoluekokous järjestetään lauantaina 29.6.2019 ja sunnuntaina 30.6.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, osoitteessa: Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere.

Majoitukset

Perussuomalaisten puolue on tehnyt alla oleviin hotelleihin kiintiövaraukset puoluekokoukseen osallistuville. Sokos Hotelsin ja Radisson Blun kiintiötunnus on: ”Perussuomalaisten puoluekokous” ja Holiday Clubin tunnus on ”Perussuomalaiset”. Huomioithan, että jokainen majoittuja varaa ja ostaa itse omat hotellivarauksensa.

Hotellit ovat:
  • Original Sokos Hotel Ilves, Hatanpään Valtatie 1
  • Original Sokos Hotel Villa, Sumeniuksenkatu 14
  • Solo Sokos Hotel Torni Tampere, Ratapihankatu 43
Varaukset/Sokos Hotels myyntipalvelu: puhelin: 020 1234 600/yksittäiset huonevaraukset, sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

• Radisson Blu Grand Hotel Tammer, Satakunnankatu 13
Varaukset/Radisson Blu keskusmyyntipalvelu: puhelin: 020 1234700/yksittäiset huonevaraukset, sähköposti: reservations.finland@radissonblu.com

• Holiday Club Tampereen Kylpylä, Lapinniemenranta 12
Varaukset/Holiday Club Tampere: puhelin +358 3 06 870 930, sähköposti: hotellimyynti.tampere@holidayclub.fi

Kokouksen aikataulu ja muu ohjelma

Kokouksen aikataulut ja muu ohjelma ilmoitetaan myöhemmin keväällä verkkosivuillamme sekä lehdessämme.

Ilmoittautuminen

Kokouksen ilmoittautumislinkki avataan myöhemmin verkkosivuillemme.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 17988
  • antikomintern
https://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/perussuomalaisten-puoluekokouksen-ilmoittautumislinkki-on-avattu/

Lainaus
Perussuomalaisten puoluekokouksen ilmoittautumislinkki on avattu

Tampereen puoluekokous 2019

Perussuomalaisten kolmastoista puoluekokous järjestetään 29.-30.6.2019 Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa.

Puoluekokouksessa ovat äänioikeutettuja kaikki ne puolueen jäsenet, jotka ovat maksaneet kuluvan vuoden jäsenmaksut 31.5.2019 mennessä, eikä edellisen vuoden jäsenmaksua ole laiminlyöty.

HUOM: Puoluekokoukseen tarvitset mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, myös ajokortti käy.

Kokous järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, osoitteessa: Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere.
Kokouksen aikataulu ja muu ohjelma

Kokouksen aikataulut ja muu ohjelma sekä saapumisohjeet kokouspaikalle ilmoitetaan myöhemmin verkkosivuillamme sekä lehdessämme.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 13148
  • Kuka jos en minä
Miten lie, onko nuivilla muita majoitevaihtoehtoja? Ja yhteisnuivaa keskittämistä jonnekin tiettyyn paikkaan?
Hedelmistään puu tunnetaan.

Käytätkö youtubea? Voit auttaa kansallismielisiä kaatamaan mobiilistriimauseston alle 1000 tilaajan kanavilta, tilaamalla nämä kanavat: https://striimiinfo.blogspot.com/2019/04/tarvii-tuhat-tilaajaa.html

caamora

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 193
Miten lie, onko nuivilla muita majoitevaihtoehtoja? Ja yhteisnuivaa keskittämistä jonnekin tiettyyn paikkaan?

Itse vähän alustavasti katselin mökkiä sillä silmällä, nuivaleirintä kunniaan. Jos oikein ymmärsin niin tuo olisi semilähellä:
https://www.suomicamping.fi/harmala

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 13256
Varmasti yhtä tärkeä kokous kuin viimeksi. Uuvatteja lienee vielä remmissä.

Piilouuvattivaaran torjumiseksi kaikkien kynnellekykenevien kannattaa tulla paikalle. Ei kannata enää aikailla, vaan hoitaa ilmoittautuminen puoluekokoukseen täällä:

Ilmoittautuminen Perussuomalaisten puoluekokoukseen 29.-30.6.2019
https://www.lyyti.fi/reg/Ilmoittautuminen_Perussuomalaisten_puoluekokoukseen_293062019_6716

Lainaus
Nimi   Ilmoittautuminen Perussuomalaisten puoluekokoukseen 29.-30.6.2019
Alkaa   Lauantai 29.6.2019
Päättyy   Sunnuntai 30.6.2019
Paikka   Tampereen Messu- ja Urheilukeskus
Osoite   Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere (Kartalla)

Koska äänioikeus on jäsenmaksunsa maksaneella, niin kannattaa myös pitää huoli siitä, että jäsenmaksu on varmasti maksettu.

« Viimeksi muokattu: 27.05.2019, 11:00:31 kirjoittanut Skeptikko »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Riukulehto

• Jäsen^^^
  • Liked: 4122
Lainaus käyttäjältä:  Laura Huhtasaari
En hae jatkokautta perussuomalaisten 1. varapuheenjohtajana

Minulle on ollut suuri kunnia toimia viimeiset kaksi vuotta perussuomalaisen kansanliikkeen ensimmäisenä varapuheenjohtajana ja tukea Jussin Halla-ahon erinomaista poliittista linjaa, joka siivitti perussuomalaiset selviin vaalivoittoihin sekä eduskunta- että europarlamenttivaaleissa.

Jatkokauden hakeminen ensimmäisenä varapuheenjohtajana ei kuitenkaan ole tässä tilanteessa mahdollista, sillä muutan perheeni kanssa Brysseliin Euroopan parlamentin jäsenen tehtävien hoitamisen ajaksi, johon varapuheenjohtajuuden menestyksellinen hoitaminen on vaikea yhdistää.

Aion Brysselissä meppinä tehdä täysillä työtä perussuomalaisen aatteen ja kansallisvaltioiden Euroopan etenemisen eteen. Samalla annan täyden tukeni uudelle puheenjohtajistolle, jonka perussuomalainen puolueväki valitsee Tampereen puoluekokouksessa.
https://www.facebook.com/laura.huhtasaari/posts/10161909781385046

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
Ei välttämättä huono vaihtoehto, että Riikka Purra nousisi varapuheenjohtajaksi:

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

mikkoellila

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2085
  • Thybrim multo spumantem sanguine cerno. -Vergilius
    • Sound System-blogi
Solo Sokos Hotel Torni Tampere, Ratapihankatu 43

On muuten hyvä hotelli, jonka 25. kerroksen kattobaarista on helvetin hyvät näköalat.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

MrOldSchool

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 169
Jos diktaattorina saisin päättää, niin valinnat olisivat tämän suuntaisia:

Puheenjohtaja: Halla-aho
1. vpj.: Purra
2. vpj: Tavio
3. vpj: Eerola (Tai no, tässä voisi olla kai kuka vaan. Tynkkysellähän on kokemusta kanssa.)

Ljunga-Kuutsalon korvaaja puoluesihteeriksi onkin sitten hankalampi homma, kun ei oikein tiedä keitä on ehdolla. Sunnuntaina vaalivalvojaisissa kuulin semmosta juttua, että viime kerralla toiseksi tullut Keto ei ilmeisesti ole enää niin aktiivisesti puolueen toiminnassa mukana??

Onkohan muuten sääntöuudistusta tulossa äänestettäväksi tällä kertaa? Kaksi vuotta sittenhän mukana oli varmasti ihan hyviäkin päivityksiä sääntöihin mutta kun kokonaisuus oli suht paska, niin pakkohan se oli äänestää kumoon.
Länsimainen kulttuuri ja elämäntyyli ovat kuin terveys, niitä arvostaa kunnolla vasta sitten, kun ne on menetetty.

possu

• Jäsen^^^
  • Liked: 381
  • Valkoinen tulevaisuus
kattobaarista on helvetin hyvät näköalat.
Helvetin hyvä.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2440
  • Asiantuntija ilman papereita
Ljunga-Kuutsalon korvaaja puoluesihteeriksi onkin sitten hankalampi homma, kun ei oikein tiedä keitä on ehdolla. Sunnuntaina vaalivalvojaisissa kuulin semmosta juttua, että viime kerralla toiseksi tullut Keto ei ilmeisesti ole enää niin aktiivisesti puolueen toiminnassa mukana??

Teemu Torssonen on jo jonkin aikaa pyörittänyt puoluesihteerikampanjaansa. Torssonen on tiukan linjan kansallismielinen, jolla lisäksi taustalla kauppatieteellisen johtamisopintoja, joista on varmasti hyötyä tässä tehtävässä. Torssonen on lisäksi KELSU ry:n puheenjohtaja.

Tälle löytyy hommalta oma ketju: Suomen kansallismielisin puoluesihteeriehdokas Teemu Torssonen
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Supernuiva

• Jäsen^^^
  • Liked: 4247
^Ketä valitsettekin, niin älkää valitko uuvattimielisiä. Heitä on vielä puolueessa jäljellä, ja heillä on kannatustakin - kuten eurovaalit kertoivat.

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 899
Ilpo Heltimoinen ilmoittautui puoluesihteerikisaan. Vaikuttaa pätevältä ainakin eurovaalisivun mukaan

https://vaalit.perussuomalaiset.fi/eu-vaalit/ehdokas/ilpo-heltimoinen2
Lainaus
Olen lappeenrantalainen perheenisä. Tehtävissäni olen saanut kokemusta oikeuslaitoksen toiminnasta, sotesta, kunta- ja maakuntapolitiikasta, kansainvälisestä politiikasta ja turvallisuuspolitiikasta. Olen asiakeskeinen ja kannatan rakentavaa keskustelua ja yhteistyötä.

Ensimmäisen kosketuksen politiikkaan sain Työttömien Valtakunnallisen Yhteistoimintajärjestön hallituksessa 90-luvulla syvän laman aikana. Selvisin lamasta ottamalla vastaan provisiopalkkaisen työn. Ensimmäinen palkkani oli nykyrahassa alle 10 euroa, mutta pääsin sentään töihin. Vuosien aherruksen jälkeen tein uraani mainostoimistoissa projektijohtotehtävissä johtaen mm. kansainvälisiä projekteja.

Lappeenrannan kaupunginvaltuustossa aloitin vuonna 2013. Olen siitä asti lähes koko ajan toiminut Lappeenrannan Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana ja vuodesta 2016 Perussuomalaisten Kymen piirin puheenjohtajana. Kokemusta minulla on paikallis-, maakunta- ja EU-politiikasta sekä käräjäoikeuden lautamiehen ja MTS:n tehtävistä. Olen valmis puolustamaan jatkossakin Suomen kansallista etua.

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
Simo Grönroos on myös ehdolla puoluesihteeriksi.

https://simogronroos.fi/

Lainaus
Olen toiminut puolueen tehtävissä Suomen Perusta -ajatuspajan toiminnanjohtajana ja ennen tätä Perussuomalaisten Nuorten pääsihteerinä. Olen ollut mukana kansallismielisessä liikkeessä 20 vuotta ja puolueen jäsenenä vuodesta 2006.

Uskon että minulla on hyvät edellytykset palvella puoluetta puoluesihteerin tehtävissä osaamiseni ja aatteellisen sitoutumiseni pohjalta - Suomi takaisin!

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 4787
Kunhan Halla-aho on puheenjohtaja, nousukkaiden paikkajako on minulle yhdentekevä. Toivottavasti persut kuitenkin ilmoittautuvat ahkerasti varapuheenjohtajaehdokkaiksi. Vaikka naamaa ei saisi televisioon, nimen sillä saa todennäköisesti lehteen.
Katso Borderless (2019) ja pakota muutkin katsomaan.

Pois pakkoruotsi: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/4633

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
Heikki Tamminen on ehdolla varapuheenjohtajaksi

https://www.sss.fi/2019/04/heikki-tamminen-hakee-perussuomalaisten-varapuheenjohtajistoon/
Lainaus
Tamminen kokee, että nimenomaan varapuheenjohtajan paikalla hänellä olisi paras mahdollisuus kehittää puoluetta kokonaisuutena.

– Laadukas sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä poliittinen suunnittelu ovat puolueen tavoitteiden kannalta ensiarvoisen tärkeitä. Lisäksi organisaation toimivuus kentältä johtoon saakka on oltava kunnossa.

Tärkeimmiksi poliittisiksi tavoitteiksi puolueelle Tamminen luettelee haitallisen maahanmuuton lopettamisen, työllisyyden nostamisen sekä sen, että yhteiskunnalle haitallisista kohteista siirretään varoja oman kansan hyvinvointiin.

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Leena Meri on ehdolla puolueen varapuheenjohtajaksi

https://yle.fi/uutiset/3-10806426
Lainaus
Myöhemmin illan aikana myös jatkokaudelle Uudeltamaalta niin ikään kansanedustajaksi valittu Leena Meri ilmoitti hakevansa ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi.

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
Arja Juvonen on ehdolla varapuheenjohtajaksi
Lainaus
Tarjolla lisää vahvaa naisenergiaa perussuomalaisten varapuheenjohtajakisaan

Tavoittelen perussuomalaisten kesäkuun puoluekokouksessa puolueen 2. varapuheenjohtajuutta.

Tarjoan faktapolitiikkaa

Haluan valjastaa Perusvankkurit ja lähteä viemään entistäkin sitkeämmin perussuomalaista faktapolitiikkaa ympäri Suomen. Haluan olla mukana kohtaamassa kansalaisia turuilla ja toreilla, ja kuulla heidän äänensä. Haluan kohdata suomalaisia yrittäjiä – perussuomalaisissa on valtavasti yrittäjyyttä. Haluan tutustua suomalaiseen vanhustenhoidon tilaan valtakunnallisesti – tehdään yhdessä kuntakierrokset vanhustenhoito keihäänkärkenä ja kuullaan toimijoiden viestiä. Perussuomalaiset on suomalaisten vanhusten ja ikäihmisten asialla.

Tarjoan tupailtoja

Tavoitteenani on elävöittää tupailtakulttuuri, joka on lähtöisin Suomen maaseudun sydämestä, ja joissa kautta aikain on pohdittu, pureskeltu ja pähkäilty Suomen poliittista tilannetta. Otetaan tupaillat takaisin ja kuullaan ihmisiä. Tullaan tutuiksi.

Tarjoan kohtaamista kuunnellen

Haluan lähestyä Suomen kansaa inhimillisellä ja suurella sydämellä, sillä kohtaamisista syntyy kasvu ja kansan kuunteleminen on kaiken kasvun alku. Tarjoan itseäni perussuomalaisten ”Kylän kävijäksi” – varapuheenjohtajan on jalkauduttava puoluekentän ja kansalaisten kohdattavaksi valtakunnallisesti.

Tarjoan palavaa sydäntä

Olen kolmannen kauden kansanedustaja ja toimin tällä hetkellä eduskuntaryhmämme toisena varapuheenjohtajana. Olen ollut perussuomalaiset puolueen jäsen vuodesta 2007. Juureni ovat Siilinjärvellä Savossa (isän syntypaikka) ja Keski-Suomessa Hankasalmella (äidin syntypaikka). Olen sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilainen, vanhustenhoitaja ja geronomi(AMK) ja taistellut perussuomalaisten sitkeänä sotesoturina soteuudistuksen ytimessä sosiaali- ja terveysvaliokunnassa. Olen kiertänyt vuosien ajan ympäri Suomea erilaisissa perussuomalaisten tapahtumissa.

Kansanedustajana olen kokenut, että jotta voi tehdä viisaita päätöksiä, pitää tuntea koko Suomi.

Perussuomalaisen sydämen paloa ei voi mikään sammuttaa ja kun se on roihahtanut kunnolla, niin tässä sitä ollaan – palavalla sydämellä eteenpäin!

Terkuin,
Arja
https://www.arjajuvonen.fi/ajankohtaista&tiedoteid=352

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18079
Terve meininki, kun johtopaikoille on useampia hakijoita. Hyvä näin.
Kyllä luulisi, että tavallisella kunnon ihmisellä on ihmisoikeudet.

Kari Suomalainen

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20473
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
Tietääkö kukaan, onko tulossa sääntömuutoksia?
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Demian

• Jäsen
  • *
  • Liked: 136
Lainaus
Tarjolla lisää vahvaa naisenergiaa perussuomalaisten varapuheenjohtajakisaan

Arja Juvosta vastaan ei ole mitään, mutta toivoisin, että perussuomalaisissa ei yritettäisi ajaa itseä esiin sukupuoliperustein heti ensimmäisessä lauseessa. Sellaiseen touhuun on jo puolueita, demareista vihreisiin.

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
Arja Juvosta vastaan ei ole mitään, mutta toivoisin, että perussuomalaisissa ei yritettäisi ajaa itseä esiin sukupuoliperustein heti ensimmäisessä lauseessa. Sellaiseen touhuun on jo puolueita, demareista vihreisiin.

Muuten olen asiasta samaa mieltä, mutta on syytä havaita, että sääntöjen mukaan varapuheenjohtajissa pitää olla kummastakin sukupuolesta ainakin yksi henkilö, mikä kannattaa huomioida ehdokkaita miettiessä.

https://www.perussuomalaiset.fi/tietoa-meista/perussuomalaiset-rpn-saannot/

Lainaus
Kolme (3) puolueen varapuheenjohtajaa, joista vähintään yhden on oltava nainen ja vähintään yhden on oltava mies.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2019, 12:39:55 kirjoittanut Skeptikko »

Selkäranka

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 64
  • Humanitäärisen maastamuuton kannattaja.
Puoluesihteerikisaan ilmoittautuneita:
Eerola Jarno
Grönroos Simo
Heltimoinen Ilpo
Lohi Jyrki
Nevanpää Riku
Nieminen Mira
Niittymaa Jyrki
Palomäki Markku
Pentikäinen Pia
Tapiolinna Maiju
Torssonen Teemu (erotettu puolueesta)
Vahvelainen Tanja
Valpas Antti

Onko suosituksia?

Edit: lisätty Mira Nieminen listalle (ilmoittautui 5.6.)
Edit2: lisätty Markku Palomäki listalle (ilmoittautui 10.6.)
« Viimeksi muokattu: 10.06.2019, 17:51:18 kirjoittanut Selkäranka »

Oami

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4052
    • Oamin sivu
Puoluesihteerikisaan ilmoittautuneita:
Eerola Jarno
Grönroos Simo
Heltimoinen Ilpo
Lohi Jyrki
Nevanpää Riku
Niittymaa Jyrki
Pentikäinen Pia
Tapiolinna Maiju
Torssonen Teemu (erotettu puolueesta)
Vahvelainen Tanja
Valpas Antti

Onko suosituksia?

Niittymaa ja Torssonen ovat molemmat omilla vahvuuksillaan hyviä tekijöitä. On sääli, että Torssosen kanssa kävi kuten kävi, mutta asiaintilan näin ollen valitsen jäljelläolevista vaihtoehdoista Niittymaan. Tekijätyyppi, jonka kanssa olen ollut tekemisissä Jämsän yhdistyksessä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Selkäranka

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 64
  • Humanitäärisen maastamuuton kannattaja.
Niittymaa ja Torssonen ovat molemmat omilla vahvuuksillaan hyviä tekijöitä. On sääli, että Torssosen kanssa kävi kuten kävi, mutta asiaintilan näin ollen valitsen jäljelläolevista vaihtoehdoista Niittymaan. Tekijätyyppi, jonka kanssa olen ollut tekemisissä Jämsän yhdistyksessä.
Alunperin pidin poissuljettuna Keski-Suomen ehdokkaat, sillä "jostain syystä" olen saanut mielikuvan koko piirin mädännäisyydestä, soinilaisuudesta, uuvattisympatioista, hillotolppailusta ja näennäisestä kansallismielisyydestä/maahanmuuttokritiikistä.
Niittymaa kuulunee Katajan lähipiiriin tai ainakin he tekivät yhteiskierroksen Hakkaraisen kanssa.
Olin järjestämässä yhtä tilaisuutta. Harmillisesti unohdin kysyä heidän näkemyksiä Keski-Suomen tilanteesta.

Hiilivety

• Jäsen^^^
  • Liked: 1151
^Ketä valitsettekin, niin älkää valitko uuvattimielisiä. Heitä on vielä puolueessa jäljellä, ja heillä on kannatustakin - kuten eurovaalit kertoivat.

Ei tuo ole ainoa vaara. Myös etnonationalistit voivat yrittää puolueen kaappaamista.
...että tämä kaikki juuri sen tähden on eräällä tavalla totta, koska se eräällä tavalla on valhetta. - Augustinus

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 6467
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
Ilpo Heltimoinen ilmoittautui puoluesihteerikisaan. Vaikuttaa pätevältä ainakin eurovaalisivun mukaan

https://vaalit.perussuomalaiset.fi/eu-vaalit/ehdokas/ilpo-heltimoinen2
Lainaus
Olen lappeenrantalainen perheenisä. Tehtävissäni olen saanut kokemusta oikeuslaitoksen toiminnasta, sotesta, kunta- ja maakuntapolitiikasta, kansainvälisestä politiikasta ja turvallisuuspolitiikasta. Olen asiakeskeinen ja kannatan rakentavaa keskustelua ja yhteistyötä.

Ensimmäisen kosketuksen politiikkaan sain Työttömien Valtakunnallisen Yhteistoimintajärjestön hallituksessa 90-luvulla syvän laman aikana. Selvisin lamasta ottamalla vastaan provisiopalkkaisen työn. Ensimmäinen palkkani oli nykyrahassa alle 10 euroa, mutta pääsin sentään töihin. Vuosien aherruksen jälkeen tein uraani mainostoimistoissa projektijohtotehtävissä johtaen mm. kansainvälisiä projekteja.

Lappeenrannan kaupunginvaltuustossa aloitin vuonna 2013. Olen siitä asti lähes koko ajan toiminut Lappeenrannan Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana ja vuodesta 2016 Perussuomalaisten Kymen piirin puheenjohtajana. Kokemusta minulla on paikallis-, maakunta- ja EU-politiikasta sekä käräjäoikeuden lautamiehen ja MTS:n tehtävistä. Olen valmis puolustamaan jatkossakin Suomen kansallista etua.
Joo, paasi Lappeenrannan valtuustoon lupaamalla Karjalan Takaisin :)

Joo, siis ei, minun mielestani ;)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Oami

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4052
    • Oamin sivu
Alunperin pidin poissuljettuna Keski-Suomen ehdokkaat, sillä "jostain syystä" olen saanut mielikuvan koko piirin mädännäisyydestä, soinilaisuudesta, uuvattisympatioista, hillotolppailusta ja näennäisestä kansallismielisyydestä/maahanmuuttokritiikistä.
Niittymaa kuulunee Katajan lähipiiriin tai ainakin he tekivät yhteiskierroksen Hakkaraisen kanssa.
Olin järjestämässä yhtä tilaisuutta. Harmillisesti unohdin kysyä heidän näkemyksiä Keski-Suomen tilanteesta.

Ei Niittymaa ainakaan mikään pitkän linjan nuiva ole, siitä kai ei ole kiisteltykään. Jämsä on kuitenkin saanut oman osansa "rikkauksista" ja läheltä seuraten vaikuttaa siltä, että tämä on vaikuttanut yhden jos toisenkin täkäläisen tuntemuksiin.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
Valitettavasti vielä ei ile ilmoitettu kokouspäivien aikatauluja, mikä olisi todella kiva tieto mm. matkoja Tampereelle ja mahdollista yöpymistarvetta miettiessä. Maanantaina pitäisi ilmeistyä seuraavan Perussuomalainen-lehden, missä toivon mukaan jo tästä aikataulusta kerrottaisiin. Sitä odotellessa alustavasti itse aloin katsella aiemman Jyväskylän puoluekokouksen aikataulua siltä varalta, että jospa tälläkin kerralla aloitusajankohdat olisivat tätä muistuttavia. Mutta voi toki olla, että tällä kertaa aikataulu on selvästi tuosta aiemmasta poikkeava.

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
Valitettavasti vielä ei ile ilmoitettu kokouspäivien aikatauluja, mikä olisi todella kiva tieto mm. matkoja Tampereelle ja mahdollista yöpymistarvetta miettiessä. Maanantaina pitäisi ilmeistyä seuraavan Perussuomalainen-lehden, missä toivon mukaan jo tästä aikataulusta kerrottaisiin. Sitä odotellessa alustavasti itse aloin katsella aiemman Jyväskylän puoluekokouksen aikataulua siltä varalta, että jospa tälläkin kerralla aloitusajankohdat olisivat tätä muistuttavia. Mutta voi toki olla, että tällä kertaa aikataulu on selvästi tuosta aiemmasta poikkeava.

Tänään tulleessa Perussuomalainen-lehdessä oli vihdoin aikataulua:

Lainaus
Lauantaina 29.6. klo 11:00

Klo 11.00 Kokouksen avaisjuhlallisuudet
...
  • Tampereen kaupungin tervehdys
  • Musiikkia
  • Puoluekokouksen avaus
  • Puolueen puheenjohtaja Jussi Halla-aho
  • Kokouksen puheenjohtajien valinta
  • Kokouksen sihteerien valinta
  • Kokouksen pöytäkirjantarkastajien valinta
  • Kokouksen ääntenlaskijoiden valinta
  • Todetaan kokouksen laillisuus, päätösvaltaisuus ja osanottajat, kokouskutsu, jäsenet, läsnäolo-oikeus
  • Päätetään käsittelylistasta, puoluekokouksen toimintasäännöistä sekä muista kokouksen menoon liittyvistä asioista
  • Valitaan puolueen puheenjohtaja
  • Valitaan puoluesihteeri
  • Valitaan varapuheenjohtajat (1-3)
Kokous keskeytyy noin klo 19.00 jatkuen sunnuntaina klo 10.00

Sunnuntaina 30.6. klo 10.00
  • Selostus puolueen toiminnasta ja taloudesta puoluekokouksen ajalta
  • Selostus eduskuntaryhmän toiminnasta ja puoluekokouksen ajalta
  • Selostus euroryhmän toiminnasta
  • Valitaan puoluevaltuuston jäsenet
  • Muut kokouksessa päätettävät asiat
  • Puolueen puheenjohtajan linjapuhe ja kokouksen päättäminen
« Viimeksi muokattu: 03.06.2019, 20:31:42 kirjoittanut Skeptikko »

Tagit: