Kirjoittaja Aihe: Keski-Suomen Perussuomalaiset eduskuntavaaliehdokkaat - ehdotuksia?  (Luettu 4079 kertaa)

Heikki Luoto

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2719
Edit. Heh, niin Heikki Luoto on pyrkinyt eduskuntaan vuodesta 2011. En oikein tiedä miten kommentoisin hänen draiviaan tai pöhinää. Ja hän varmaan muistaa kaikista parhaiten kuinka kävi, kun viime metreillä sininen meni hänestä ohi viimeeksi  :facepalm:.

Heikillä on arvot kohdallaan mitä minä olen pystynyt päättelemään ja pitänyt linjansa vuosikausia eikä mitenkään huono argumentoija  Ongelma on se, että Heikki on aika näkymätön puurtaja eikä saa otettua huomiota itselleen. Nyt tarvitaan näkyvyyttä, erityisesti eduskunnassa, ja jos tulisi aktiivisemmin framille niin olisi luuloni mukaan ihan ykkösketjua.

Näin se pitkälle on kuten n.n. toteaa.

Minulla on aikaisempia vaaleja parempi vaalikampanja meneillään. Tekijöitä ja resursseja on enemmän kuin aikaisemmissa vaaleissa.

Toki voisi jossitella sitä mitä olisin voinut tehdä toisin/enemmän kampanjani eteen, jotta en olisi ek-vaali-illan aikana tippunut läpimenevien listalta varakansanedustajaksi kaksissa edellisissä ek-vaaleissa. Politiikka ei kuitenkaan pitäisi olla henkilökohtainen ura, vaan yhteisten asioiden hoitamista (ja nykysin jopa kulttuurisotaa), jossa oman ryhmän menestyminen on henkilökohtaisia voittoja tärkeämpää.

Puoluetoiminta ei ole pelkkää henkilökohtaista näkymistä, vaan puolue- ja paikalliskoneisto vaatii toimiakseen paljon näkymätöntä vapaaehtoistyötä. Vapaaehtoisväestä on valtava pula, koska ihmiset ovat nykyisin niin kiireisiä eivätkä halua tehdä henkilökohtaisia uhrauksia. Toki olen tyytyväinen myös niihin moniin verkon urheisiin nimimerkkeihin, jotka tyytyvät neuvomaan perussuomalaisia verkkokirjoituksissaaan, sen sijaan että uskaltautuisivat paikallistoimintaan meitä neuvomaan. :)

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7361
Ahaa! Eli nyt alan ymmärtää, me siis tarvitsemme NUIVIA AKTIIVEJA. Solid! Tätä ajatusta täytyy lähteä viemään käytäntöön...

Hetkinen! Hold on bruh, hold on!! Minäpä tiedän, meillähän on jo Keski-Suomessa erittäin hyvä esimerkki nuivasta aktiivista:

Hän on pitkän linjan perussuomalainen...perustanut Jyväskylän yliopiston perussuomalaiset...kaupunginhallituksen jäsen, saanut paikallisen ps-äänivyöryn, maakuntavaltuutettu, JKL ps-nuorten ex pj, tukenut ps puoluejohtoa ja osallistunut ps toiminnan kehittämiseen, operatiivisen tason ja strategisen tason toimija. Siinä missä me muut jauhamme netissä niin hän osallistuu kentällä toimintaan!

Tällaistako toimintaa Miniluv tarkoittaa??

Paitsi että, hänen tie hiekotettiin ja kampitettiin eduskuntavaalikampanjasta perussuomalaisiin kuuluvien sinisten ja demareiden toimesta, ilman että valheiden levittämiseen ja törkeään suhmurointiin puututtiin!!!! :facepalm:

Mutta hei, nyt vaan hansikkaat takaisin käteen ja uudet tulokkaat mukaan puolueeseen julistamaan halla-aholaista kansallismielistä perussuomalaisuutta ja sormet ristiin toivoen ettei tuollainen satu omalle kohdalle eiks jeah  :P

Shiiiiiiiiiiit
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6428
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
Toki olen tyytyväinen myös niihin moniin verkon urheisiin nimimerkkeihin, jotka tyytyvät neuvomaan perussuomalaisia verkkokirjoituksissaaan, sen sijaan että uskaltautuisivat paikallistoimintaan meitä neuvomaan. :)

Tuosta kun ottaa ...ttuilun pois, niin ei jää kuin välimerkit. :D

Mutta oikessahan Heikki on. Ainakin itselleni osui ja upposi.
Se on perkule kun on toi ansiotyön vaatima aika. Minulla ja monella muullakin on kaikenlaiseen osallistumiseen haasteena nimenomaan aika.

Osallistumiset vaatii rahaa ja aikaa. Ongelma vain on siinä, että jos on aikaa, ei ole rahaa. Jos on rahaa niin ei ole aikaa.

ääni kentältä

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 50
Tänään kävin äänestämässä sitten Viitalaa, kun ei tässä ketjussa ole miestä moitittu. Toisena ajatuksena oli antaa yhden äänen muodossa henkistä tukea, osoituksena ettei tarvitse olla istuva kansanedustaja ääniä saadakseen.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12160
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
Lainaus
Tällaistako toimintaa Miniluv tarkoittaa??

Niinkuin edellisellä sivulla sanoin, liittykää ja äänestäkää paikallisella(kin) tasolla.

Hallituspaikat, luottamustoimet ja piiriedustajuudet eivät ole loppujen.lopuksi kovin monella äänellä kiinni naulattuja paikallisyhdistyksissä.
Lainaus
ilman että valheiden levittämiseen ja törkeään suhmurointiin puututtiin!!!! :facepalm:

Ei pidä paikkaansa. Minkä tiedät itsekin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2019, 13:05:36 kirjoittanut Miniluv »
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 847
    • teemutorssonen.com
@Henry Minun ehdotus ja suositus tältä Keski-Suomen listalta on Kauko Isomäki numero 137.

Ihmiset ovatkin todella paljon kysyneet minulta ketä suosittelisin äänestettäväksi Keski-Suomessa. Usein kysymys alkaa vielä tyyliin " kun nyt sinua ei voi äänestää, niin osaatko sanoa, ketä olisi hyvä äänestää? "

Minusta on hienoa, että ihmiset ovat yhteyksissä, mutta samaan aikaan harmittaa, kun en itse ole ehdokkaana ja huomaan kuinka paljon minulla näyttäisi olevan kannatusta!

Kauko Isomäki on ehdokas jota olen usein suositellut nyt listalla olevista ehdokkaista. Kaukon kanssa on valtuustossa tehty hommia ja Kauko on useasta asiasta samaa mieltä esim. maahanmuuttopolitiikan järkevöittämiseen liittyen ja suomalaisen yrittäjyyden tukemisesta. Isomäki oli myös vahvasti ehdokkuuteni kannalla.

Kaukolla onkin vankkaa yrittäjätaustaa oman yrityksen pyörittämisestä ja hän on suomalaisen työntekijän puolella.

« Viimeksi muokattu: 14.04.2019, 02:50:26 kirjoittanut Teemu Torssonen »

Viimeinen suomalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 4500
  • "Yhdessä eteenpäin"
Jep. Komppaan Teemua. Kun hän eikä Nortunen ole listalla niin minusta kaksi nuivinta, maanläheistä rehtiä ehdokasta ovat Isomäki ja Hakkarainen. Muitakin voi hyvin olla, mutta näilllä on näyttöjä. Kankaanniemikin on edelleen aika hyvä valinta, vaikkei ihan samalle tasolle yllä. Vetää varmasti ääniä KD-porukalta Saarijärven vokkiparoni Kuosmasen harmiksi.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 847
    • teemutorssonen.com
Kauko Isomäen TV:stä tuttu eduskuntavaalivideo lyhyt versio:https://www.youtube.com/watch?v=gczYXO_PMl8

Pidempi versio: https://www.youtube.com/watch?v=SVTTki6jHPk

Jos ääni on vielä käyttämättä, niin mielestäni se kannattaa käyttää numerolle 137!

PenaSetä

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 485
Tänään kävin äänestämässä sitten Viitalaa, kun ei tässä ketjussa ole miestä moitittu. Toisena ajatuksena oli antaa yhden äänen muodossa henkistä tukea, osoituksena ettei tarvitse olla istuva kansanedustaja ääniä saadakseen.

Viitalan Markukselle ääni täältäkin! Ihan tolkullinen asialista ja hänellä on asiallinen CV: nähnyt maailman menoa. Myös eri vaalikoneet pompsauttavat hänen nimensä kärjen tuntumaan, joten yhteisiä ajatuksia löytyy. Harmikseni en ehtinyt häntä henkilökohtaisesti missään tapaamaan.
Eikä haittaa, että hän on myös kotoisin täältä Saarijärveltä, sitämyöten hän tietää varmasti myös jotain pienten muuttotappiokuntien ongelmista.

Mitä KD:n ehdokkaseen Kuosmaseen tulee, omasta näkökulmasta olisi irvokasta, jos kansa palkitsisi tuon rosvokopla SPR:n leivissä vokkia pyörittäneen pehtoorin hyväpalkkaisella lainsäätäjän viralla.

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 1158
  • nuivaantunut
Näin se pitkälle on kuten n.n. toteaa.

Minulla on aikaisempia vaaleja parempi vaalikampanja meneillään. Tekijöitä ja resursseja on enemmän kuin aikaisemmissa vaaleissa.

Toki voisi jossitella sitä mitä olisin voinut tehdä toisin/enemmän kampanjani eteen, jotta en olisi ek-vaali-illan aikana tippunut läpimenevien listalta varakansanedustajaksi kaksissa edellisissä ek-vaaleissa. Politiikka ei kuitenkaan pitäisi olla henkilökohtainen ura, vaan yhteisten asioiden hoitamista (ja nykysin jopa kulttuurisotaa), jossa oman ryhmän menestyminen on henkilökohtaisia voittoja tärkeämpää.

Puoluetoiminta ei ole pelkkää henkilökohtaista näkymistä, vaan puolue- ja paikalliskoneisto vaatii toimiakseen paljon näkymätöntä vapaaehtoistyötä. Vapaaehtoisväestä on valtava pula, koska ihmiset ovat nykyisin niin kiireisiä eivätkä halua tehdä henkilökohtaisia uhrauksia. Toki olen tyytyväinen myös niihin moniin verkon urheisiin nimimerkkeihin, jotka tyytyvät neuvomaan perussuomalaisia verkkokirjoituksissaaan, sen sijaan että uskaltautuisivat paikallistoimintaan meitä neuvomaan. :)

Hyvä huomata, ettei ääni mennyt hukkaan.

Ja olet oikeassa, asioiden eteenpäin vieminen vaatii työtä kaikilla tasoilla, joista puolueiden paikallisyhdistykset eivät suinkaan ole se matalin taso; matalin taso ovat ne kahvipöydät työpaikoilla ym. kanssakäyminen. Samoin verkkokirjoittelu, joku scriptakin taisi avata monia silmiä.

Eduskunta on kuitenkin se paikka, jossa tarvitaan näkyvää tekemistä; sen lisäksi, että saadaan aikaan, pitää myös näkyä, että saadaan aikaan - ihmisten pitää tietää, että tehdään ja yritetään eikä vain hengailla neljä vuotta. Moni hyvä aloite tulee eduskunnassa torpatuksi syystä tai toisesta, mutta jos ei itse kerro mitä on tehnyt, äänestäjät eivät tiedä, että on edes yritetty.
'Olemme sinisilmäisiä ajatellessamme, että iso määrä nuoria miehiä voidaan tuoda vieraasta kulttuurista ja istuttaa heihin heti länsimaisia arvoja.' -Seida Sohrabi

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 1158
  • nuivaantunut
Keski-Suomesta näyttävät menevän Hakkarainen ja Kotiaho. Millainen mies Kotiaho on?
'Olemme sinisilmäisiä ajatellessamme, että iso määrä nuoria miehiä voidaan tuoda vieraasta kulttuurista ja istuttaa heihin heti länsimaisia arvoja.' -Seida Sohrabi

Lasse Nortunen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3825
Keski-Suomesta näyttävät menevän Hakkarainen ja Kotiaho. Millainen mies Kotiaho on?
Samaa kyselen. Ihan puskista tuli tämä herra. Sen verran mitä tiedän, niin Jämsässä asustaa ja on loikannut demareista persuihin, mutta ajankohtaa en tiedä. Onko tolkun mies? Nuiva? Pystytkö @Teemu Torssonen valaisemaan yhtään, tai joku muu, esim. @Miniluv

Tagit: