Kirjoittaja Aihe: Timo Soinin nousu ja tuho  (Luettu 258594 kertaa)

Kni

• Jäsen^^^
  • Liked: 17684
  • Kertaluonteinen ja ainutlaatuinen yksittäistapaus.
Vs: Timo Soinin nousu ja tuho
« Vastaus #1590 : 08.09.2021, 14:39:39 »
Rauma on ollut suorapuheinen ja sanonut Soinille, ettei hän sovi kaupunginjohtajaksi. Soini vetäytyy, samalla tavalla kuin eduskunta- ja kuntavaaleista. Kannatusta ei enää ole.

Lainaus
Olen tänään ilmoittanut Rauman kaupunginhallituksen puheenjohtaja, Kalle Leppikorvelle, etten anna suostumustani Rauman kaupunginjohtajan tehtävään.

Rauma oli minulle reilu. Puheenjohtaja tehtävänsä tasalla.

Sain hyvät, monipuoliset taustatiedot ja selvitykset sekä kokonaiskuvan siitä, minkälaista kaupunginjohtajaa Raumalle toivotaan ja haetaan.

Kerroin myös raumalaisille omat toiveeni, vahvuuteni ja puutteeni.

Lentokorkeutta olisi tullut rutkasti lisää ja sen myötä uutta.

Tästä kokonaisuudesta tein päätökseni.

Minä olen iloinen siitä, että kaupunki, jossa olen syntynyt, oli minulle satakuntalaisen suora ja rehellinen, olen samaa puuta ja rautaa ja elämä jatkuu.

http://timosoini.fi/2021/09/rauma-oli-minulle-reilu/ (7.9.2021)

Laittakaa aina suora linkki kirjoituksiin.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2021, 16:23:16 kirjoittanut Alaric »
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Eisernes Kreuz

• Jäsen^^^
  • Liked: 28214
  • Paalutetaan sananvapaus!
« Vastaus #1591 : 08.09.2021, 16:30:22 »
Soini on kyllä hämmentävän epärehellinen

Lainaan vain tuon pätkän viestistä, koska minusta siinä tiivistyy koko T. Soinin tähänastinen ura ja elämä.
There is freedom of speech, but I cannot guarantee freedom after speech.
- Idi Amin, diktaattori

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 29567
  • Kiihottavat vieraslajit
« Vastaus #1592 : 08.09.2021, 20:08:08 »
Arvelisin että Soini luuli että tulee valituksi heittämällä kun kisaan läksi. Nyt tuli täysi tyrmäys ja jonkinasteinen nöyryytys. Soinille varmaan vihjattiin että ei minkäänlaista saumaa päästä virkaan. Luuli varmaan tekevänsä Jussi Niinistöt.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 4219
« Vastaus #1593 : 09.09.2021, 08:17:18 »
Kysyikö kukaan Soinia tosissaan kaupunginjohtajaksi?

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 37824
  • Easter Worshipper
« Vastaus #1594 : 09.09.2021, 08:42:55 »

Käsittääkseni ei.

Soini kait olisi voinut ilmoittaa suostumuksensa pyytämättäkin. "Olen käytettävissä jos haluatte, mutta minun ehdoillani".

Hänhän sanoi, että lähtee kisaan vain sillä ehdolla, että kaikki valtuustoryhmät ovat 100% valinnan takana. Kun valtuuston puheenjohtaja ilmoitti, että normi valinnan kautta mennään kaikkien suostumuksensa antaneiden ja hakijoiden kesken, Soini varmaan totesi, että "minua ei tarvitse sitten kysyä, en anna suostumustani".

Näin.

Tunteeko kukaan raumalaisia Persuja. Toki tuota asiaa ei saane kertoa julkisuudessa. Paitsi luottotoimittajalle, jos saa lähdesuojan.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Siili

• Jäsen^^^
  • Liked: 9428
« Vastaus #1595 : 09.09.2021, 08:56:14 »

Käsittääkseni ei.

Soini kait olisi voinut ilmoittaa suostumuksensa pyytämättäkin. "Olen käytettävissä jos haluatte, mutta minun ehdoillani".

Hänhän sanoi, että lähtee kisaan vain sillä ehdolla, että kaikki valtuustoryhmät ovat 100% valinnan takana. Kun valtuuston puheenjohtaja ilmoitti, että normi valinnan kautta mennään kaikkien suostumuksensa antaneiden ja hakijoiden kesken, Soini varmaan totesi, että "minua ei tarvitse sitten kysyä, en anna suostumustani".

Tuokohan tämmöinen impulsiivinen pelleily Soinille illuusion, että hän on edelleen poliittisesti elossa?

Pentecost

• Jäsen^^^
  • Liked: 6602
  • Kivapuhe sallittu!
« Vastaus #1596 : 09.09.2021, 10:42:16 »
Soinin on annettu olla julkisuudessa ihmeen rauhassa. Saa julistaa omaa totuuttaan, kun se sopii perussuomalaisten poliittisten vastustajien narratiiviin.

Sitä odotellessa, kun joku Sampo Terho avaa Pandoran lippaan ja muutama muu yhtyy kuoroon kertomaan, millainen Timppa kulissien takana kabineteissa on. Veikkaan, että kertomukset voisivat olla sangen silmiäavaavia.  :roll:

Tosin tuota poliittista raatoa kun ryhtyisi pöllyyttämään, niin karsea mädänhajuhan siitä seuraisi. Ehkä on parempi antaa Vanhan Samurain kaatua ihan rauhassa valitsemaansa miekkaan.

Kukaan ei ole katsomassa seppukua. Antaa mennä vaan.
“Everything woke turns to shit” - Donald J. Trump

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 12705
« Vastaus #1597 : 09.09.2021, 10:43:59 »

Käsittääkseni ei.

Tuokohan tämmöinen impulsiivinen pelleily Soinille illuusion, että hän on edelleen poliittisesti elossa?

Luultavasti. Kuka tahansa matti meikelainen voi kokeilla samaa. Pistaa vastaavan kirjeen johonkin korkean julkisen viranhakuun ja vaatii 100% :a oman valinnan taakse, tai ei hae. Lopputulos on sama kuin Soinilla. Ihan kasittamatonta touhua. Ei tuo tuo kuin tasta maailmasta irrallaan olevalle kuvitelman poliittisesta hengissa olosta. ;)
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Echidna

• Jäsen^^^
  • Liked: 4496
« Vastaus #1598 : 16.09.2021, 15:35:36 »
Sopeutumisrahalla, oliko se 4500€/kk, kitkutteleva Soini on jatkuvasti televisiostudiossa muuttamassa happea hiilidioksidiksi.

Viimeksi elämäni biisi ohjelmassa lauantaina 11.9. 2021 ( https://areena.yle.fi/1-50797244 ) ja seuraavaksi Sannikan vieraana. Elämäni biisiä en katsonut, mutta jos arvata pitää, niin olisiko se Queen / Liar.

Lainaus
Marja Sannikka
Pe 17.09.2021 klo 20.00, YLE TV1

EU:n suunta on hukassa. Pystyykö unioni muodostamaan yhteisen linjan isoissa asioissa? Vieraina tutkija Antti Ronkainen, eurooppaministeri Tytti Tuppurainen (sd.) ja politiikan konkari Timo Soini.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 37824
  • Easter Worshipper
« Vastaus #1599 : 16.09.2021, 15:41:15 »
Sopeutumisrahalla, oliko se 4500€/kk, kitkutteleva Soini on jatkuvasti televisiostudiossa muuttamassa happea hiilidioksidiksi.

Viimeksi elämäni biisi ohjelmassa lauantaina 11.9. 2021 ( https://areena.yle.fi/1-50797244 ) ja seuraavaksi Sannikan vieraana. Elämäni biisiä en katsonut, mutta jos arvata pitää, niin olisiko se Queen / Liar.

Piti katsoa netistä. Irkkubiisi "Whiskey in the Jar"
Tällaista elämän biisiä ei varmaankaan voi olla jollain Immosen Ollilla, kun Soini kuuli tämän interraililla Irlannissa...  :roll:

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 32710
  • Ego sum Spartacus
« Vastaus #1600 : 16.09.2021, 15:47:38 »

Lainaus
Marja Sannikka
Pe 17.09.2021 klo 20.00, YLE TV1

EU:n suunta on hukassa. Pystyykö unioni muodostamaan yhteisen linjan isoissa asioissa? Vieraina tutkija Antti Ronkainen, eurooppaministeri Tytti Tuppurainen (sd.) ja politiikan konkari Timo Soini.

Tämä laulu sopisi Soinille ja Uuvateille.

Simo - Politiikkalaulu
https://www.youtube.com/watch?v=lY_zxL8roDc

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 93515
« Vastaus #1601 : 21.09.2021, 13:48:30 »

Alfa-tv:n suosikki.

Lainaus
Hjallis - Lisää rahaa! 3.6.2021

Vieraina tänään Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVA:n johtaja ja Talouselämän ex-päätoimittaja Emilia Kullas sekä perussuomalaisten perustaja, pitkäaikainen kansanedustaja ja ex-ulkoministeri Timo Soini.

Vaalimainoksia tuhotaan ja ihmisiä jahdataan sosiaalisessa mediassa.

Mikä mättää politiikassa? Miksi ilmapiiri on tulehtunut? Mistä johtuu jatkuva vastakkainasettelu? Miksi ideologiat pinnassa? Onko vika aina somessa tai mediassa?

Millä porukalla Suomea aletaan rakentaa? Onko meillä liian usein vaaleja? Ajaudummeko blokkeihin?
https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=107496036

Lainaus
Läsnä - Tommy Hellsten 14.7.2021

Kausi 1. 11/13. Ex-poliitikko Timo Soini Tommyn vieraana pohtimassa mitä valta on, mikä siinä viehättää ja miten se muuttaa ihmistä.
https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=110970550

Lainaus
Sanna Ukkola LIVE 6.9.2021

Tänä iltana Sanna Ukkolan vieraana on pitkän linjan poliitikko, perussuomalaisten puheenjohtajana ja Suomen ulkoministerinä toiminut Timo Soini.

Uuden muistelmateoksensa julkaissut Soini kertoo elämästään ja urastaan. Millaisella hinnalla politiikassa noustaan huipulle? Mitä Soini ajattelee ajastaan perussuomalaisten johdossa ja puolueensa hajoamisesta? Entä millaisena hän näkee tämän päivän poliittisen tilanteen?
https://www.permanto.fi/fi/web//alfatv/player/vod?assetId=121013933

Oli eilen myös Tapani Ruokasen vieraana -ohjelmassa, mutta sitä ei löydy vielä Alfan nettisivuilta.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Tagit: