Did Juncker speak with aliens leaders of other planets ?
https://www.youtube.com/watch?v=QM-KVAXY7Gs
Julkaistu 29.6.2016
Jean Claude Juncker told he saw and spoke to leaders of other planets . European Parliament in Brussels
Olen nukkunut yön yli ja kristallipalloni on kirkastunut. Näky on jäätävän hyytävä.
Juncker
näyttäisi olevan juoppo, joka
- läpsii kollegoita,
- puhuu muiden planeettojen johtajien kanssa,
- kerskuu avoimesti yksinvallallaan komissaarien valinnassa, ja
- julistaa, että kansallismieliset eivät saa hyviä virkoja.
Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella?
Olen päätynyt ajattelemaan, että Junckerin valtaan nostaneet harmaat eminenssit viestittävät meille:
"Katsokaa millaisen pellen olemme laittaneet johtamaan teitä! Ja arvatkaa mitä? Te ette voi asialle yhtään helvetin aktuaalisen kirkkoveneen mitään! Me teemme aivan mitä me haluamme! Osoitamme valtaamme pitämällä teitä maan matosia pilkkanamme, asettamalla 500 miljoonan asukkaanne mantereen korkeimmalle paikalle sirkuspellen, joka pitäisi viedä katkolle, lataamoon, käytöskurssille ja ties mitä vielä muuta."
Jos visioni pitää paikkansa, niin ufopuheet, poskille läpsyttelyt ja "minä valitsen komissaarit" -puheet kuuluvat näytelmän käsikirjoitukseen, ja Juncker tekee mitä käsketään. Juoppo hän lienee ihan luonnostaan.
Jos visioni pitää paikkansa, niin tämä on vasta esisoittoa tulevalle.
Esileikkinään nämä harmaat eminenssit pitävät meitä pilkkanansa. Varsinainen akti tuhota maanosamme täyttämällä se neekereillä. Tästä neekeritäyttymyssuunnitelmasta ei Hommaa vähänkin seuraavalla pitäisi olla kovin paljon vastaansanomista.
Tuo siis on suunnitelma, mutta toteutuuko se, onkin sitten aivan eri asia. Täyttyykö Eurooppa neekereistä ensin, vai romahtaako EU ensin? Se jää nähtäväksi.
Nyt on kuulkaas aika puhkaista vesipatja ja lähteä EU:sta karkuun, ja aivan saakelin nopeasti sittenkin, ja laittaa rautaa ja miinoja rajalle koko rahalla!