UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Black Lives Matter leviää ympäri maailman  (Luettu 91068 kertaa)

ÄmTeeAa

• Jäsen^^^
  • Liked: 2288
Vs: Black Lives Matter leviää ympäri maailman
« Vastaus #390 : 23.07.2019, 23:10:48 »
Black Lives Matter -ulisijat jauhotettu.

Tuoreen yliopistotutkimuksen (Michigan State University ja University of Maryland) mukaan valkoiset poliisit EIVÄT ammu mustia tai muita rodullisiin vähemmistöihin kuuluvia sen enempää kuin vähemmistöjä edustavat poliisit.

Olipa kyllä tosiaan yllätystutkimus, että poliisien ampumat ihmiset ovat itse uhanneet poliisia tai hyökänneet poliisin kimppuun. Kukapa olisi voinut arvata? :D

Lievä korrelaatio siitä, että mustat poliisit ampuvat enemmän mustia kriminaaleja.

Eli pari vuotta sitten USA:ssa saatiin kokonainen kansanosa pöyristymään yhdestä tai kahdesta hyvin uutisoidusta yksittäistapauksesta. Mitään todellista lynkkausmeininkiä ei ole isossa mittakaavassa ollutkaan. Annas kun arvaan seuraavan mullistavan tieteellisen tutkimuksen: mustien päätyminen putkaan useammin kuin valkoisten johtuu siitä, että mustat tekevät USA:ssa suhteessa enemmän rikoksia.

Lievästi aiheeseen liittyen, ohessa tyypillinen tapaus siitä, kuinka USA:ssa joutuu poliisin ampumaksi. Jos kesken sakottamisen alkaa tökkiä konstaapelia terotetulla meisselillä, poliisilla on oikeus vastata tappavalla voimalla. Laukausten lukumäärä kertonee jo, että huoneenlämpöhaasteeksi meni. Se että miksi piti mennä härppimään meisselillä liikennerikkomuksesta, siihen ei saada vastauksia.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35800
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
Vs: Black Lives Matter leviää ympäri maailman
« Vastaus #391 : 23.07.2019, 23:26:40 »
Lievästi aiheeseen liittyen, ohessa tyypillinen tapaus siitä, kuinka USA:ssa joutuu poliisin ampumaksi. Jos kesken sakottamisen alkaa tökkiä konstaapelia terotetulla meisselillä, poliisilla on oikeus vastata tappavalla voimalla. Laukausten lukumäärä kertonee jo, että huoneenlämpöhaasteeksi meni. Se että miksi piti mennä härppimään meisselillä liikennerikkomuksesta, siihen ei saada vastauksia.

Vastaus on esimerkkihenkilön etnisyyteen liittyvä
- kyky elää hetkessä,
- kyvyttömyys oppia menneisyyden tapahtumista mitään,
- kyvyttömyys ennakoida omasta käyttäytymisestä seuraavia tulevaisuuden tapahtumia, sekä
- olematon itsekontrolli.

Taustalla saattaa olla niin monta liikennerikkomusta, että lähtisi kortti, ja sen myötä työpaikka, ja ehkä perhekin. (Ja poliisin kuoliaaksi meisselöinti sitten automaagisesti peruuttaisi kaiken).

Nämäkin tapahtumat - jos sellaisia oli alla - voidaan johtaa noihin luetelmaviivojen ominaisuuksiin.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2019, 23:29:42 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin