HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

Vihreiden uusi puheenjohtaja ja sisäministeri Maria Ohisalo

<< < (2/225) > >>

n.n.:

--- Lainaus käyttäjältä: Supernuiva - 12.05.2019, 12:34:32 ---Haavisto tiedetään luonteeltaan sovittelevaksi, mutta lopulta tiukasti periaatteistaan kiinni pitäväksi ihmiseksi. Monella voi olla kuva todellisuutta leppoisammasta ihmisestä. On sanottu, että tärkeistä asioista Haavisto ei anna periksi millään. Moni tiukan maineessa oleva on kuulemma peruuttanut helpommin kuin Haavisto.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on vailea mieltää Haavistoa sovittelevaksi, miehen olemus viestii lähinnä pientä ylimielisyyttä tyyliin 'kyllä minä tiedän paremmin'. Haavisto vaikuttaa henkilöltä, jonka kanssa olisi äärimmäisen rasittava keskustella, koska hänelle mahtuu vaim yksi mielipide - oma. Hän saattaa kuunnella mitä toinrn sanoo ja nyökytellä toisen hölmöydelle kun on eri mieltä kuin Haavisto itse. Sympaattista ulkokuvaa toki haluaa antaa.

Antti Moisander:

--- Lainaus ---Ohisalo on ainoa kisaan ilmoittautunut ehdokas, vihreät tiedottaa. Jäsenäänestykseen ilmoittautumisen takaraja oli lauantai. Vastaehdokkaiden puutteen vuoksi jäsenäänestystä ei järjestetä.
--- Lainaus päättyy ---

Vahva mandaatti tehtävään.

Alaric:
Nappasin tämän omaksi ketjukseen, kun ei liity Touko Aaltoon mitenkään. Järkeä saa käyttää ja tehdä uusia ketjuja.

---

Näppärästihän tämä vihreiden puheenjohtajakisa näköjään käytiin. Omalla ilmoituksellaan Ohisalo nousee myös todennäköisesti ministeriksi.

Hieman kyllä ihmetyttää, ettei puolueen kokeneemmasta kaartista kukaan lähtenyt edes yrittämään, kun Ohisalo on kuitenkin vasta äsken valittu ensimmäiselle kansanedustajakaudelleen, mutta kaipa tämä on kulisseissa taputeltu.

Mr.Reese:
^Minusta haiskahtaa siltä, että se valitaan, jonka silmät vähiten kiiluvat. Kannatus tippuu silleen normivauhtia, ykköstykki Emma Karilla kannatus huitelisi nopeasti RKP-Krisu akselilla.

ISO:
Maria ohisalo on kovan luokan kommunisti ja feministi.

Nuo asiat kertoo kaiken olennaisen nykyvihreistä.

Myös entinen pj touko-housu oli kovan luokan kommunisti, eikä nämä ole mitään rautakourakommunistejä, vaan ehtaa taistolaisuutta edustavia kaahoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta