Kirjoittaja Aihe: Teemu Torssonen erotettu perussuomalaisista/JKL:n paik.yhd. erotettu piiristä  (Luettu 157032 kertaa)

tomppah

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 112
Tämä alkaa olemaan jo aika surullinen saaga. Tuntuu että tietyt henkilöt kaivavat vain omaa kuoppaansa syvemmälle ja syvemmälle. En enää tiedä mitä tässä edes enää tavoitellaan. Sillat on poltettu jo niin moneen suuntaan että hankala on nähdä että tästä porukka pääsisi ylös kasvojaan menettämättä. Sitä voi jokainen miettiä omaa toimintaansa, toimiiko sillanrakentajana vai sillanpolttajana. Jälkimmäisillä ei taida olla politiikassa tulevaisuutta.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 13106
  • Big Bear Market, Now Here
Päämajan puheenvuoro.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

matti

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 505
Päämajan puheenvuoro.

Mitä ihmeen sekoilua tämä on? Eikö noita pellejä saada kuriin?

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Ei yhdistysasiat koskaan tapahdu kädenkäänteessä...
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Veturinainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 6177
  • Nuivuus perustuu kognitioon, ei rasismiin.
Päämajan puheenvuoro.

Tuskin saadaan, koska paikallisilta (oikeilta) PS-toimijoilta näyttää puuttuvan tämän suhteen sekä ison kuvan ymmärrystä että rohkeutta.
Kyseessä ei ole "pakolaiskriisi" vaan sosiaaliturvamotivoitunut turvapaikkajärjestelmän hyväksikäyttökriisi. (Veturinainen)

"Ei ole koskaan paluuta siihen Suomeen, joka meillä vielä muutamia vuosia sitten oli. Asia on hyväksyttävä ja sen kanssa on opittava elämään." (SPR:n puheenjohtaja Pertti Torstila)

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 10394
  • Just a little pinprick, you may feel a little sick
Puoluesihteerin mukaan täytyy selvittää, ovatko ompeluseuran puuhastelijat syyllistyneet puolueen vastaiseen toimintaan.

Kuitenkin uusi paikallisyhdistys kehottaa jyväskyläläisiä perussuomalaisia pysymään vanhan yhdistyksen jäseninä, joten uskoisin siinä toimimisen olevan toistaiseksi poliittisesti ns. kosher, eikä myöskään estä jäsenyyttä paikallisyhdistyksessä, jonka hakeminen on mielestäni eine gute Idee.

Toivottavasti tilanne ja toimijoiden motiivit selkiävät.

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että jyväskyläläisen perussuomalaisen kannattaa olla molempien yhdistysten jäsen.

Liity jäseneksi
http://www.psjyvaskyla.fi/liity-jaseneksi/
Lainaus
Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan, niin puolueen kuin myös Jyväskylän Perussuomalaisten jäseneksi!
Jyväskylän Perussuomalaisten vuosittainen jäsenmaksu on 5€.

ja

Liity jäseneksi
https://jyvaskyla.perussuomalaiset.fi/liittyminen-jyvaskylan-seudun-perussuomalaiset-ryn/
Lainaus
Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan, niin puolueen kuin myös Jyväskylän seudun Perussuomalaisten jäseneksi!

Toivoisin mukaan jäseniksi uusia aktiivisia, rehellisiä perussuomalaishenkisiä ihmisiä, mieluiten useita kymmeniä, jotka mukaantulollaan laimentaisivat kaikkien suuntauksien vanhoja kaunoja ja antaisi yhdistysdemokratialle tuulta purjeisiin.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2019, 16:37:57 kirjoittanut Lasse »
NOVUS ORDO HOMMARUM
Tiffany Doverin katoamisen mysteerio.
I'd rather have ivermectin.
“If you need all this to protect your inauguration from the people, maybe the fucking people didn’t fucking elect you."

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Päämajan puheenvuoro.

Tuskin saadaan, koska paikallisilta (oikeilta) PS-toimijoilta näyttää puuttuvan tämän suhteen sekä ison kuvan ymmärrystä että rohkeutta.

Ensimmäisenä tietysti katsotaan, päättävätkö vanhan yhdistyksen jäsenet purkaa yhdistyksen.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Tänään äänestetään yhdistyksen purkamisesta. Kaikki konstit on torsvattien pouolelta kyllä olleet käytössä - tulee vielä sanomista.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Enpä ole ollut pieneen hetkeen yhtä huonosti johdetussa kokouksessa... Liian vähän meitä joka tapauksessa olisi ollut yhdistyksen purkamiseen.

Keskustelu aiheesta sai pj:ltä ehkä minuutin, väärää mieltä olevat yritettiin jäävätä, jne. Yritin kysyä mitä T-positiiviset aikovat tehdä ilman 9uoluejihdon tukea, ei yrityksiä vastata.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8805
  • Je suis. Sivistysporvari. Ihmisenä ja kuluttajana.
Enpä ole ollut pieneen hetkeen yhtä huonosti johdetussa kokouksessa... Liian vähän meitä joka tapauksessa olisi ollut yhdistyksen purkamiseen.

Keskustelu aiheesta sai pj:ltä ehkä minuutin, väärää mieltä olevat yritettiin jäävätä, jne. Yritin kysyä mitä T-positiiviset aikovat tehdä ilman 9uoluejihdon tukea, ei yrityksiä vastata.

Jyväskylän itsenäinen perussuomalainen puolue / The Independent True Finn party of Jyväskylä?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Sana "aitoperussuomalainen" on jo mainittu eli "The Independent Genuine True Finn Party of Jyväskylä"  ;D

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2556602034588855&id=100007172497167

mutta todennäköisemmin suoraan TT:n valtuustoryhmän nimellä.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 08:23:22 kirjoittanut Miniluv »

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1052
    • teemutorssonen.com
Sana "aitoperussuomalainen" on jo mainittu eli "The Independent Genuine True Finn Party of Jyväskylä"  ;D

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2556602034588855&id=100007172497167

mutta todennäköisemmin suoraan TT:n valtuustoryhmän nimellä.

Anteeksi vain Miniluv, mutta tuo on jo säälittävää, kuinka sinä väkisin yrität vääntää ja kääntää piirin sekä Jyväskylän ongelmia - jotka itsekin varsin hyvin tiedät johtuvan suhmuroinnista ja muusta kieroilusta - syntyneitä asiaa henkilöön. Mikä ihme miestä vaivaa?!

Sinulle on jo useat sanoneet toiminnastasi, mutta jatkat vain tuota henkilöittämistä. Mistä tämä oikein kumpuaa, kun itsekin tiedät miten asiat ovat täällä meneet viimeisen 1.5 vuoden aikana?

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • teemutorssonen.com
Vai onko kaikki tämä ja jonkinasteinen riidanhaastaminen minun kanssa osa jotakin "puhdistautumismenoja" menneisyydestäsi, jossa kuitenkin vahvasti kritisoit Katajan Pekan, Tapani Mäen ja muiden suhmurointia mutta tilanne on nyt toinen, kun heillä nyt tuntuu olevan vahva ote järjestöpolitiikasta?

Onhan se kätevää tietysti niiden silmissä näyttää olevan riidoissa sen kanssa, johon heidän omituinen henkilöittämisen narratiivi perustuu. Siis se narratiivi, jolla huomio käännetään pois niistä oikeista syistä ja ongelmista.

Mutta joka tapauksessa olen iloinen, että sinä olet siellä "uusissa kuvioissa", vähän niin kuin "meidän miehenä". En jotenkin jaksa uskoa, että näin hetkessä sinusta pyyhkiytyisi pois se kaikki hyvä yhteiskunnallisena toimijana, jona sinut olen tottunut tuntemaan sen reilun 10 vuotta. Joten tästä edetään suunnitelman mukaan  :)

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kapinallisryhma-esiintyy-perussuomalaisina-puoluesihteeri-kypsyi-se-kielletaan-ja-estetaan/9c7be037-14e0-464b-b3ce-bcdf3a7c91bc

(maksullinen)

Lainaus
Grönroos kertoo Uudelle Suomelle, että vanhan yhdistyksen toimintaan ”tullaan puuttumaan”.

”Se tullaan kieltämään ja estämään”, Grönroos kertoo.

Puolue tulee toimimaan niin että vain yksi yhdistys jatkaa. Grönroos mainitsee kourallisen Torssosen kavereita, jitka eivät hyväksy tilannetta, sitä että hänet on erotettu. Muuten jutussa on vain otteita molempien yhdistysten tiedotteista.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2020, 17:23:15 kirjoittanut Miniluv »

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • teemutorssonen.com
Huh, huh millaisiin mittasuhteisiin tuon ongelmien henkilöittämisen voi viedä. Miten Grönroos voi toistella tuota samaa höpinää ja miten kehtaan Miniluvi siteraata tuota roskaa, kun itsekin tiedät ettei kyse ole mistään minun "kavereista jotka eivät hyväksy erottamistani"?

Puoluesihteerin kannalta kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä:
a) Grönroos on täysin pihalla tilanteesta, eikä halua selvittää asioiden oikeaa tilaa
b) toistelee Katajan ja suhmuroijien narratiivia, vaikka tietää ettei se pidä paikkaansa

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
No joo, minustakin kyllä tilanteesta tarkempi kuvaus olisi vanhan yhdistyksen kaappausyritys.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 15020
  • Kuka jos en minä
No joo, minustakin kyllä tilanteesta tarkempi kuvaus olisi vanhan yhdistyksen kaappausyritys.

Miten jäsenet voivat kaapata sen enempää yhdistystä kuin puoluetta? Eiköhän se ole demokraattista äänestämistä? Vai onko muusta näyttöä? Toisaalta paskanpöyhintää ei ehkä haluta julkisesti, mutta omat kannattaisi pitää selvillä missä ollaan menossa. Mikäli et luota omiisi, eivät nekään tule välttämättä luottamaan teihin.
Hedelmistään puu tunnetaan.

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2845
  • Asiantuntija ilman papereita
Tuleeko kuntavaaleissa olemaan Jyväskylän kapinallisten yhteislista?

@Teemu Torssonen
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 10394
  • Just a little pinprick, you may feel a little sick
Mikäli et luota omiisi, eivät nekään tule välttämättä luottamaan teihin.

Luottamusta on kovin vaikea pakottaa.

En tiedä, mitä kertoo tai kuvastaa, vai kertooko mitään, mutta nopeasti tsekattuna vanhalla klubilla, nykyisellä ompeluseuralla, on naamakirjassa 723 tykkäystä, ja uudella virallisella edustajakerholla 103.

Taitaa Coca Cola Company ehtiä ottaa haltuun Jyväskylän vedet, ennenkuin sopu syntyy...
NOVUS ORDO HOMMARUM
Tiffany Doverin katoamisen mysteerio.
I'd rather have ivermectin.
“If you need all this to protect your inauguration from the people, maybe the fucking people didn’t fucking elect you."

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 8191
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
Mikä mahtoi olla alkuperänen syy miksi TT "menetti luottamuksen"? Se ettei tule juttuun kaikkien kanssa paikallisyhdistyksessä ei voi olla tälläinen syy..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 15020
  • Kuka jos en minä
Mikä mahtoi olla alkuperänen syy miksi TT "menetti luottamuksen"? Se ettei tule juttuun kaikkien kanssa paikallisyhdistyksessä ei voi olla tälläinen syy..

Miksei vois olla? Yksikin jääräpäinen oikeassaolija joka jyrää muita ja uhriutuu kun toimintatavoistaan huomautetaan pystyy saamaan sukset ristiin puolen porukan kanssa ja toiselle puolen jäävät ne jotka eivät uskalla toiminnastaan sanoa. Tämä ihan mihin hyvänsä ryhmään siis pätevänä, en sano että tuolla olisi kun en tiedä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • teemutorssonen.com

Paikallisyhdistyksessähän ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään isompaa ongelmaa. Mitä nyt Tapani Mäki lähti kuntavaalien jälkeen minua kampittamaan, koska "menetti" kaupunginhallituspaikan minulle. Sain kuntavaaleissa 458 tms. ääntä ja Tapani Mäki n. 250 ääntä. Taakse jäi myös istuva kansanedustaja Toimi Kankaaniemi. Kankaanniemen nuoruuskaveri ja hänen eduskunta-avustaja Mäki ja Toimi Kankaanniemi halusivat varmistaa, ettei sama pääse toistumaan eduskuntavaaleissa. Kampitukseen voimaa he saivat lyöttätymällä yhteen piirin sisäpiirin kanssa.

Piirin suunnalle ne todelliset ongelmat olivat, eivät Jyväskylän paikallisyhdistyksen suunnalle. Jyväskylän PS:hän toistuvasti valitsi minua yhdistyksen tärkeisiin luottamuspaikkoihin.

Piirissä vaalipäällikkö ja tunnettu suhmuroija Pekka Kataja oli ottanut minut arkkivihollisekseen, mm. koska "erehdyin" ehottamaan jotakin muuta henkilöä Katajan tilalle vaalipäälliköksi. Vaalipäällikön pesti oli Katajalle henkireikä, koska sen avulla hän pystyi kiipimään takaisin piirin puolueorganisaation avainpaikoille sen jälkeen kun puoluejohto hänet sieltä heivasi pois sekä kun "isot sodat" piirin ja paikallisyhdistysten kesken oli käyty 2010-2012. Tuolloinkin keskiössä oli Kataja ja "hovi". Puoluejohto siis erotti Katajan puolueen palkkalistoilta erilaisten epäselvyyksien vuoksi.

Näiden riitojen tuloksena Katajan ja sisäpiiriläisten asema heikkeni Keski-Suomen piirissä. Katajahan ja hänen "jengi" oli vahvasti Timo Soinin miehiä ja kannattivat voimakkaasti Sampo Terhoa puolueen puheenjohtajaksi, vastustaen Halla-ahoa. Puoluekokouksessa Kataja mm. nimitti lehden haastattelussa Halla-ahon valintaa täydeksi katastrofiksi.

Itse tuin julkisesti mm. radiossa ja Keskisuomalainen -sanomalehden jutussa sekä puolueen sisällä ja Keski-Suomen perussuomalaiset ry:n sisällä Halla-ahoa puheenjohtajaksi. Puoluekokouksen "katastrofin" jälkeen, sain sitten Katajan ja muut entistä kovemmin kimpuuni, koska heidän keskuudessa eli vahvana narratiivi "sisulaisten ja halla-aholaisten masinoimasta vallankaappauksesta Soinin luomassa ja rakentamassa puolueessa".

Kataja ja muut halusivat lohdutusvoittoja siellä missä niitä oli mahdollista saada, mm. ampumalla alas halla-aholaisen nuoremman aktiivisen, kannatusta omaavan ja heille uhkaksi olevan "vallankumouksellisen".

Jos olisin esim. ollut kansanedustaja, tämä olisi ollut sisäpiiriläisille täysi painajainen, koska olin jo pidemmän aikaan tuonut esille väärinkäytöksiä ja avoimuuden puutetta, kähmintää sekä vaatinut parempaa ja avoimempaa toimintakulttuuria(sellaista mihin olin tottunut mm. PS-Nuorissa).

Mutta vastaus itse kysymykseen, miksi "virallisesti" menetin luottamuksen: menetin piirihallituksen luottamuksen, koska väittämän mukaan olin valtakunnallisesti perustamassa puoluekokouksen 2017 puoluevaltuustoäänestyksen nk. B -listaa, eli kilpailevaa äänestyslistaa piirihallituksien päättämälle A -listalle. Raskauttava asia oli, että samaan aikaan kun väittämän mukaan "salaisesti järjestelin B -listaa, istuin piirihallituksessa päättämässä A -listan keskisuomalaisista ehdokkaista".

Tämän vuoksi menetin luottamukseni ja minua ei olisi voinut valita maakunta- tai eduskuntavaaliehdokkaaksi. Kyseessähän oli tietysti lyömäaseeksi sepitetty valhe, jonka Kataja ja muutamat muut onnistuivat myymään piirin väelle ja myös osittain puoluejohdolle:

Lainaus
Puoluetoimiston palkattu työntekijä, kuntasihteeri Konttinen on lähettänyt tänä vuonna Perussuomalaisten Keski-Suomen piirin piirihallituksen suuntaan postia, jossa kuntasihteeri virheellisesti väittää minun koonneen ja organisoineen puoluekokouksen 2017 puoluevaltuustoäänestyksen niin kutsutun B-listan. B-lista oli vaihtoehtoinen ja kilpaileva lista piirin nk. A-listalle.

Kuntasihteeri Konttisen sähköpostista:

" Eli mikä on se todellinen syy siihen, ettei TT päässyt ehdolle. Ei ole kysymys hänen mielipiteistään. Ei ole kysmys etteikö hän olisi kelvollinen kansanedustajaksi. Kysymys on luottamuksesta. Ja sen menettämisestä.

Se meni siten, että hän hyväksyi sen piirihallituksen tekemän esityksen, joka koski Keski- Suomen piirin edustajia puoluevaltuustoon 2017-19. Hän ei millään tavalla ilmaissut olevansa päätökseen tyytymätön eikä pyytänyt piirihallitukselta erivapautta toimia puoluekokouksessa oman harkintansa mukaan.

Puoluekokouksessa hän sitten tulikin ns. puskasta esittäen muita kuin Keski-Suomen piirijärjestön esittämiä henkilöitä. Olen asian tarkistanut useilta vuoden 2017 piirihallituksen jäseniltä. Toimin puoluekokouksessa 2017 puheenvuorosihteerinä ja olen paikan päällä omin silmin nähnyt tapahtumat. "

Eli olen siis menettänyt luotttamuksen, eduskuntavaaliehdokkuutteni ja välillisesti puolueen jäsenyyden perustuen väärään tietoon tai valheeseen. Raakaa.

Jokainen voi itse katsoa puoluekokousvideolta, etten ole tehnyt mitään esityksiä puoluekokouksessa: Puoluekokousvideo(puoluevaltuustolistan valinta kohdassa 5:17:10): https://youtu.be/jF9A1Pj4C1E?t=19029

Miksi kuntasihteeri Konttinen, kuntasihteerin auktoriteetilla, väittää jotakin sellaista, mitä ei ole koskaan tapahtunut?
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2397195050529555&id=100007172497167

Kannattaa lukea tuo postaukseni, siitä selviää todisteineen mistä todellisuudessa oli kysymys.

Veturinainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 6177
  • Nuivuus perustuu kognitioon, ei rasismiin.

Miksei vois olla? Yksikin jääräpäinen oikeassaolija joka jyrää muita ja uhriutuu kun toimintatavoistaan huomautetaan pystyy saamaan sukset ristiin puolen porukan kanssa ja toiselle puolen jäävät ne jotka eivät uskalla toiminnastaan sanoa. Tämä ihan mihin hyvänsä ryhmään siis pätevänä, en sano että tuolla olisi kun en tiedä.

Torssosen vallankaappausyritys ja muut suureelliset hankkeet menivät pieleen sokean itseriittoisen ja ylimielisen tempoilun vuoksi, ja nyt hän uikuttaa kohtaloaan pitkin nettiä ja tekee kostomielessä pientä kiusaa. Näin siis ulkopuolisen silmin eli objektiivisesti nähtynä.
Kyseessä ei ole "pakolaiskriisi" vaan sosiaaliturvamotivoitunut turvapaikkajärjestelmän hyväksikäyttökriisi. (Veturinainen)

"Ei ole koskaan paluuta siihen Suomeen, joka meillä vielä muutamia vuosia sitten oli. Asia on hyväksyttävä ja sen kanssa on opittava elämään." (SPR:n puheenjohtaja Pertti Torstila)

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 30805
  • Easter Worshipper
Kannattaa lukea tuo postaukseni, siitä selviää todisteineen mistä todellisuudessa oli kysymys.

MIksi toistuvasti sivuutat tuossa luottamuskysymyksessä parempi piiri-hankkeen?

Kyseessähän oli ajatus kerätä puolet Jyväskylän paikallisyhdistyksen hallituksesta, päättää paikallisyhdistyksen eroamisesta piiristä ja perustaa uusi parempi piiri. Käsittääkseni Laukaa piti houkutella mukaan, mutta sinne ette saaneet enemmistöä.

Näillä kahdella paikallisyhdistyksellä (ja ehkä parilla muulla?) olisitte perustaneet uuden piirin ja pyrkineet saamaan sille virallisen statuksen puolueelta. Tavoitteena oli siivota uuvattipersut syrjään.

Jyväskylässä teillä oli jo yli puolet hallituksesta, mutta miniluv siirtyi syrjään nähtyään homman mielettömyyden ja menetitte jyväskylässäkin enemmistön. Puoluetoimistosta oli varoiteltu useampaankin otteeseen, että "ei näin", ja annettu ymmärtää, että jos toiminta ei muutu, tulee sanktioita.

Sitten asetuit ehdolle puoluesihteeriksi, jotta sinua ei voisi erottaa ja jotta saisit jalansijaa puoluetoimistolla. No, erotettiin silti ja toivomasi kohu moisesta jäi Keskisuomalaisen kahden palstan uutiseksi.

Tuon parempi piiri-hankkeen myönsit itse tässä ketjussa aiemmin ja muut asiat ovat olleet pitkin ketjua nähtävissä. Käsittääkseni tämä puoluetoimiston taholta varsin röyhkeänä näyttäytynyt toiminta piti saada jollain tavalla päättymään. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla.

Saa oikaista jos olen ymmärtänyt jotain väärin.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Alarik

• Jäsen^^^
  • Liked: 6077
  • Harvinainen valkoinen leijona
...kohtaloaan pitkin nettiä ja tekee kostomielessä pientä kiusaa. Näin siis ulkopuolisen silmin eli objektiivisesti nähtynä.
Sitä tuskin kukaan tulee estämään.

Kiinnostavampaa näissä kaikissa kriiseissä on (kun asiat jo meni menojaan), että miten kukin siitä jatkaa. Antaako tuen asian puolesta, onko vain hiljaa, vai jatkaako omalla asialla puuhaamista.
- Esimerkiksi äskettäinhän vaikkapa hajottamassa ollut Soini jo varovasti kehui puoluetta kun sanoi "Perustin niin hyvän puolueen, että Jussi Halla-ahokin pystyy sitä johtamaan".
- Sen sijaan Terho ja moni muu on valinnut olla hiljaa.
- Kun taas Elo näyttää tvitterissä jatkavan Persu-puolueen kritisoimista tyyliin: "No niin. Siinä kiteytyy linja, #arvot ja maailmankuva, joiden vuoksi en enää ole ko. puolueessa...Tietty porukka oli jo vallannut puoluejohdon ja tulisi valtaamaan myös piirien johtopaikat." Elo siis kertoo, että Persuissa on 1) luotettu vääriin henkilöihin, 2) heillä on väärää vaikutusta puoluejohtoa myöden, 3) piirien johtopaikat on väärissä käsissä - ja että nämä käyttää väärin valtaansa puolueessa - sillä muuten Elo olisi edelleen puolueessa ja hyvin suosittu ja paljon äänestetty + kansanedustaja, ellei sitä olisi häneltä vääryydellä johto+piiripaikkoja valtaamalla viety.

Vaikea sanoa, mikä noista sitten on kenellekin oikea tapa käsitellä menneitä juttuja. Mutta hyödyttävin tapa on varmasti se, jolla pääsee nopeasti menneistä ohi ja eteenpäin.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Mikäli et luota omiisi, eivät nekään tule välttämättä luottamaan teihin.

Luottamusta on kovin vaikea pakottaa.

En tiedä, mitä kertoo tai kuvastaa, vai kertooko mitään, mutta nopeasti tsekattuna vanhalla klubilla, nykyisellä ompeluseuralla, on naamakirjassa 723 tykkäystä, ja uudella virallisella edustajakerholla 103.

Taitaa Coca Cola Company ehtiä ottaa haltuun Jyväskylän vedet, ennenkuin sopu syntyy...

No tuota, jos katsoo niitä vanhan yhdistyksen sivuja niin ei sieltä ole otettu uuteen siirtyneiden valokuviakaan pois. Tuskinpa kukaan on fasetykkäyksiään käynyt poistamassa.

Uusi on virallinen ja pukueen hyväksymä paikallisyhdistys, toiminta jatkuu siellä.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2020, 21:07:35 kirjoittanut Miniluv »

Taikakaulin

• Jäsen^^^
  • Liked: 4627
    • Luonnonperintösäätiö ostaa lahjoitusvaroin luonnonalueita ja rauhoittaa ne pysyvästi.
Piirissä vaalipäällikkö ja tunnettu suhmuroija Pekka Kataja oli ottanut minut arkkivihollisekseen, mm. koska "erehdyin" ehottamaan jotakin muuta henkilöä Katajan tilalle vaalipäälliköksi.

Tulee ihan mieleen entinen Pirkanmaan "päällikkö", nykyisin sininen Reijo Ojennus. Siinä oli kanssa semmoinen vallankahvassa roikkuja, että mitään ei saanut tapahtua ilman tämän suurvisiirin tahtoa. Minullekin haukkui hädissään vastaehdokastaan tamperelaiseksi juopoksi, että älä vain erehdy äänestämään "sitä juoppoa", kun oli tulossa ilmeisesti jotkut piirijohtajien valinnat piakkoin.

Oli oikein mukava käydä kurkistamassa tyypin fb-profiilia ja huomata, kuinka koville nyky-ps:n menestys ottaa. :D Harmi, että ei päästy kaikista kaltaisistaan eroon samassa rytäkässä.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2020, 23:28:58 kirjoittanut Taikakaulin »
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Jatkan nollapostauksiani:  yhdistyksen fasesivuille on vaihdettu logo ja päällyskuva.

« Viimeksi muokattu: 27.01.2020, 02:28:09 kirjoittanut Miniluv »

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
Juuri pidetyssä yhdistyksen jäsenkokouksessa minut on kakkiaan noin kymmenen jäsenen mukana erotettu Jyväskylän Perussuomalaiset ry:stä, eli ns. vanhasta yhdistyksestä.

😉

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 30805
  • Easter Worshipper
Juuri pidetyssä yhdistyksen jäsenkokouksessa minut on kakkiaan nokn kymmenen jäsenen mukana erotettu Jyväskylän Perussuomalaiset ry:srä, eli ns. vanhasta yhdistyksestä.

😉

Nyt sitten partaterät lukkojen taakse, korkki ja lääkekaappi kiinni ja parvekkeen ovi lukkoon, ettei tule tehtyä epätoivoissaan tyhmyyksiä.
Perustetaanko oma ketju, jossa voit uhriutua sinuun kohdistuneesta vainosta. Siellä ei sallita nimiä eikä perusteluja. Tai oikeastaan ainoa nimi joka sallitaan on "eräs" ja sen monikko "eräät" ja ainoa perustelu joka sallitaan on, että "kuten kaikki tietää".

Oletko nyt virallisesti uuvattipersu?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Tagit: