UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Jaakko Teppoa ärsyttää persujen maahanmuuttolinja:”Ihmisarvo on jakamaton juttu"  (Luettu 5084 kertaa)

Ajattara

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 991
Jaakko Teppo:
Lainaus
Minä en rupea erottelemaan mustalaisia tai maahanmuuttajia, vaan pidän kaikista ihmisistä. Ostan aina Joensuun torilta Vietnamin tyttöjen keräämiä marjoja.
Koska Jaakko on niin hyvä ihminen ja koska ne marjojen myyjät ovat Vietnamin tyttöjä. Ei mitään erottelua, mutta Vietnamin tytöiltä ostaa hän. Muistakaa se.

Tuota öö. Onks mä suvakki kun ostin kaljaa pubissa vietnamilaiselta tytöltä Hanoissa viime viikolla? :o Ei maahanmuutto ole mikään pyhä lehmä ja kaikki heistä todellakaan samanlaisia. Esimerkiksi japanilaisella ja somali insinöörillä näen ennakkoluuuloisesti (kokemuspohjalta ensimmäisestä kohtuu paljon) tiettyjä eroja.
Höh ja pöh, pointti on se, että hän tekee ostopäätöksen myyjän etnisyyden perusteelle, eikä esim. sen perusteella missä on parhaat marjat tai edullisin hinta, vaikka juuri on sanonut ettei "rupea erottelemaan mustalaisia tai maahanmuuttajia".

Luotsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 2505
Lainaus
”Ihmisarvo on jakamaton juttu eikä poliittinen asia."

Koodikieltä. Suomennos: kuulun Antti Rinteen kannattajiin.
Kaipa Teppokin eläkeläisena vappusatastastaan edelleen venttailee.

Outo olio

• Jäsen^^^
  • Liked: 6794
  • Manner-Suomen Tasavalta
Onko minullakin jakamaton ihmisarvo muuttaa mihin hyvänsä maahan asumaan, elää paikallisten kustannuksella, ja raiskata (ja tappaa) paikallisväestön aikuisia ja lapsia? Jos tämä mahdollisuus on olemassa, niin en ole kiinnostunut tarttumaan siihen, mutta olen kyllä kiinnostunut kuulemaan mitä kaikkia eri vaihtoehtoja on elämässä tarjolla.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

HDRisto

• Jäsen^^^
  • Liked: 2201
Onko "ihmisarvo" samanlainen kuin esimerkiksi eri polttoaineiden "lämpöarvo"?.
Toisilla se on alempi ja toisilla korkeampi, mutta kummallakin se on olemassa.
"Hyötysuhde" nimikkeellä se taas olisi kaiketi pahinta rasismia.

Kapseli

• Jäsen^^^
  • Liked: 1851
Minä annan Jaakko Tepon kaltaisille ihmisille anteeksi, koska tiedän useita samalla tavalla ajattelevia.

Suomalainen tiedonvälitys ei ole monipuolista, eikä tarjoa koskaan lukijalle kolikon molempia puolia. Näin ollen ihmisillä ei ole mahdollisuutta punnita maailman yleistilannetta ja muodostaa kantaansa rehellisesti kaikkeen tietoon perustuen.

Jos elämäsi pyörii muutaman neliökilometrin ympärillä ja tiedonsaanti rajoittuu iltalehden otsikoihin, jonka maine uutistenvälittäjänä on hyvin kyseenalainen niin 90% kaikesta menee ohi niin että viuhahtaa.

Suomessa ei ole rehellistä uutistoimintaa. Kartelli keskittyy kolmeen suurimpaan, joista kaksi on siirtynyt seiska-lehden reviirille, toimittaen samalla hyvin yksipuolista ja asenteellista tietoa ja kolmas keskittyy ylikoulutetun helsinkiläisen ylemmän keskiluokan tarpeiden palvelemiseen.

Jos et ole kiinnostunut likaamaan käsiäsi ja kaivamaan koko palapeliä pikkumuruista ympäri internettiä niin sinulla ei mitenkään voi olla hajua muusta kuin mitä tämä kolmen kopla on sinulle syöttänyt.

Toki osassa Suomea lanta on jo alkanut vähän haisemaan, mutta Itä-Suomessa on vielä helppo yhtyä yleiseen mielipiteeseen siitä, että maahanmuutto on rikkaus, ei mulla muuta.

Edit. Typoja.

Nuivettunut Han-nenetsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 811
  • Nuivamaisteri
Jaakko Tepolle tekisi oikein hyvää järjestää keikka vaikkapa Puhoksen aukiolla tai Itiksen pääkäytävällä iltamyöhään.

Tuskinpa järjestää. Ymmärtää varmasti itsekin että iltamyöhään tuolla voisi Jaakon ihmisarvo - tai vähintään lompakko ja kännykkä - tulla jaetuiksi.
Minulla ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

no future

• Jäsen^^^
  • Liked: 1402
Jaakko Tepolle tekisi oikein hyvää järjestää keikka vaikkapa Puhoksen aukiolla tai Itiksen pääkäytävällä iltamyöhään.

Tuskinpa järjestää. Ymmärtää varmasti itsekin että iltamyöhään tuolla voisi Jaakon ihmisarvo - tai vähintään lompakko ja kännykkä - tulla jaetuiksi.
Onko teillä pienintäkään tietoa siitä, että herra ei ole keikkaillut yli 20 vuoteen, eikä ole keikkailemassa?

no future

• Jäsen^^^
  • Liked: 1402
Onko minullakin jakamaton ihmisarvo muuttaa mihin hyvänsä maahan asumaan, elää paikallisten kustannuksella, ja raiskata (ja tappaa) paikallisväestön aikuisia ja lapsia? Jos tämä mahdollisuus on olemassa, niin en ole kiinnostunut tarttumaan siihen, mutta olen kyllä kiinnostunut kuulemaan mitä kaikkia eri vaihtoehtoja on elämässä tarjolla.
Ihan vapaasti vain muuttamaan minne haluat. Suomessa päätetään ja vastataan ensisijaisesti Suomen sosiaaliturvajärjestelmästä.

Tagit: