UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: 2019-08-19 Juho Eerola palkkasi bändikaverinsa erityisavustajaksi - palkka 6 466 €/kk  (Luettu 3676 kertaa)

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 17785
  • Blues for Allah
Siinä meni sitten mahdollisuus arvostella kommunistien avustajavalintoja. Eerolaa kiinnostaa muut asiat, kuin politiikka.
Jaa, miten niin?
Dan Koivulaakso on anarkisti ja Eerolan avustaja poliisi.
Kun lehdet ei muuta moitittavaa löytäneet, niin avustaja onkin vain bändikaveri.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18635
Komisariotason valtion virkamies puhemiehen avustajana? Määräaikainen pesti. Ero entisiin ansioihin ei ole suuri / ei ole olemassa. Ei pitäisi herättää tunteita.
Meillä oli peli käynnissä, mustavalkoinen peli ja niistä oli mukava leikkiä. Boyer tuli luokseni, kosketti minua käsivarteen ja sanoi:
-"Veli, jos minulla olisi sinun väritys niin minä olisin miljonääri".
-"Takuulla olisit Boyer. Valkoinen nahkahan siihen vaan vaaditaan.

Charles Bukowski: Postitoimisto

Nuivanlinna

• Jäsen^^^
  • Liked: 6817
  • Kuka ullattui? Mina en.
Eerolan arviointikykyhän on kehittynyt huimasti edustajauransa aikana. Nyt varmasti menty asiaosaaminen edellä valinnassa, toisin kuin uransa alkuvaiheessa palkkasi sen kepulaisen natsibimbon.
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Tagit: