Kirjoittaja Aihe: 2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta  (Luettu 385539 kertaa)

Riia

• Jäsen^^^
  • Liked: 5047
Vs: 2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta
« Vastaus #2130 : 28.02.2024, 21:09:26 »
Otsikko Suomen Uutisissa.  ;D

Hollantilainen EU-komissaari alkoi opastaa Hakkaraista metsien käytöstä - kuittasi takaisin: "Neuvommeko me suomalaiset teitä tulppaanin kasvatuksessa?"

Vähän jäi vajaaksi tämän ketjun lukeminen, kun törmäsin näihin Faidroksen viesteihin. :-*

Mutta joo, olen sitä mieltä, että Teuvon äänestäjille täytyy antaa äänestettävää. Eli mitä eli kuka?

Murkula

• Vihjeettömät
  • Jäsen^^^
  • *
  • Liked: 2989
« Vastaus #2131 : tänään kello 13:39:12 »

En tunne miestä sanoi hommaforumin Inca Jan Vapaavuoresta, mutta onhan se aika väsynyttä jostain nuorena tehdyistä jutuista näinkin pitkän ajan jälkeen vielä..
Mä en ollut edes syntynyt kun Jan Vapaavuori on saanut sakkoja varkaudesta ja olin yläasteella kun se on ajellut rattijuopumuksen. Ei mun kirjoissa ole kyllä enää mikään syntinen.

Itse olen itseasiassa äänestänyt Teuvoa mepiksi. Ihan täysin vittuillakseni suvakeille jotka ei miestä siedä.
Mä veikkaan että en ole ainoa joka äänestelee vähän sitä joka eniten aiheuttaa kipeytyneisyyttä viherpiiperöiden anneleissa. Kannattaisi se olla joku ehdokas meillekin jotka haluaa lähinnä vittuilla itsensä paremmistoksi ylentäneille.
Tee se toisille mitä toiset eivät tee sinulle, vai miten se meni?

Mutta ei kun se että Teukalle maistuu alkoholi on liikaa Persujen salonkikelpoisuudelle, mutta samaan aikaan samaa ei vaadita Kokoomukselle. Kokoomuspoliitikko voi vapaasti sekoilla juovuksissa puhujapöntössä, lähetellä outoja tekstareita tai olla vaikka millainen rikollinen. Kokoomuslainen saa synninpäästön vaikka tekstiviestikohusta, jotain sellaista mitä Hirviniemen tapainen oikeasti alansa huippukaan ei saa.

Joten mitä jos lakattaisiin samaan aikaan säälimästä niitä Kokoomuksen paskaisia ja lakattaisiin lyömästä omiamme? Sekun on ilmiselvää, että muut eivät omiaan syötä suosille tai tule meille armoa antamaan, sen kummemmin poliitikkona, kuin yksityishenkilönäkään.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 15255
  • Run Klaus!
« Vastaus #2132 : tänään kello 15:06:01 »
Eli ehkä sitä ei kannata yhtä persuille odottevaa niistä 2-3 mepin paikasta käyttää Hakkaraiseen kun sinne voisi tarvita oikeasti aikaansaavaa vääntäjää.

Juuri tuollainen arroganssi edustaa persujohdon ajattelua selkeästi. Eli tietty osuus äänistä "kuuluu" heille, ja sitten p-hallitus järjestelee tuolit sopivasti, että "oikea" henkilö saa mandaatin.

Torssosesta ei sen enempää, mutta niin vaan sai kannatusta sen verran, että uhkasi mennä läpi, ja suunniteltu mies jäädä rannalle, joten hommat sitten hoidettiin konttiin, vaikka pikkuisen rikottiin omia sääntöjäkin, vaalilain lisäksi. Bagman sai sitten avustajanpestin palkinnoksi.

--------------------

Jos ei kaarrella, niin täältä näkövinkkelistä tällä kierroksella halutaan diilata lohdutuspalkinto Junnilalle, kun (minunkin mielestäni) aiheetta joutui luopumaan ministerinpestistä. Suuri pelko on, että Hakkarainen menisi uudestaan läpi, ja tämä halutaan välttää, kauneusvirheistä huolimatta, koska tolppahillon jakelumonopolioikeudet ovat kovaa valuuttaa, ja makia halutaan valuttaa oikealle persoonalle.

Kuulemma Hakkaraisen avustajat on jo rekrytoitu suunnitelmaan. Saa nähdä pitääkö paikkansa, ja toteutuuko plani, jos Vilhelm saa haluamansa...

-------------------

Kuinka pitkään voidaan jatkaa toimintatapaa, jossa äänestäjiä ja jäseniä pidetään jonkun sortin feodaaliherrojen läänityksinä?

Itse itselleni vastaten: Aika pirun pitkään, vaikka katkeraan loppuun asti.
NOVUS ORDO HOMMARUM
Aitokansallismielisyyteni on ihmiskasvoinen etnonationalismi ja kansansuvereniteetti.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 61769
  • Kekkosen re-inkarnaatio
« Vastaus #2133 : tänään kello 15:47:10 »
Joten mitä jos lakattaisiin samaan aikaan säälimästä niitä Kokoomuksen paskaisia ja lakattaisiin lyömästä omiamme? Sekun on ilmiselvää, että muut eivät omiaan syötä suosille tai tule meille armoa antamaan, sen kummemmin poliitikkona, kuin yksityishenkilönäkään.

Mitäpä me tiedämme kokoomuksen sisäpiirin jutuista.

Kokoomus on puolue, jossa nämä asiat hoidetaan asianosaisten kanssa takahuoneessa.

Persut on puolue, jossa nämä asiat käydään julkisuudessa.

Ihan samaa paikkajakoa tapahtuu kaikissa puolueissa. Nyt Hakkaraisen kohdalla on lähinnä kyse siitä, ehdittiinkö hänen antaa ymmärtää, että hän ei mahdu ehdokaslistalle, ennen kuin hän meni julkisesti omaa ehdokkuuttaan julistamaan? Eli koittiko Hakkarainen julkiskohun kautta päästä ehdokkaaksi?

Vai kävikö niin, että asiaa ei oltu kommunikoitu Hakkaraiselle tai Hakkarainen ei ollut ymmärtänyt/hyväksynyt kuulemaansa. Sitten meni viattomasti huutamaan ehdokkuuttaan julkisesti ja puoluejohdon piti tulla oikaisemaan asiaa.

Persut on täynnä uhriutujia, jotka käyvät nämä jäsentenväliset julkisuudessa. Monissa muissa puolueissa ollaan näistä hiljaa. Hoidetaanko se kurilla, uhkauksilla vai rahalla, sitä en tiedä. Ihmisiä nekin ovat - luulisin.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

viisitoista

• Jäsen^^^
  • Liked: 5850
« Vastaus #2134 : tänään kello 15:50:14 »
Nyt saa Teukka sitten mainetta maailmalla:

Tämä "Hungary Today" on Orbánin hallinnon äänentukija, ja siksi ei ole yllättävää ettei artikkeli mainitse mitään Teuvon taustasta - kuinka avuton tyyppi hän on, ja kuinka tämä jupakka toimi lopulta vain tekosyynä päästä hänestä eroon.