@Phantasticum Älkäämme ignoroituko toisillemme, vaan mielenkiinnolla myös minä luen mitä kirjoitat, vaikken vastaisikaan. Etenkin raikkaat kriittiset näkemyksesi Jussi Halla-ahosta ovat tärkeitä, koska historiallisista syistä johtuen tämä paikka ei ole mikään J H-a kriittisyyden keskus, vaikka toisin kuin ennen niin nykyään kritiikkiin on jo aihetta.
On ollut kummallinen hallituskausi tämä nyt luojan kiitos päättyvä nelivuotiskausi. Kulmuni kammettiin pois ministeripaikaltaan täysin tekaistulla ”syyllä” tehden tilaa young global leader- koulutettavalle punaiselle Saarikolle.
Marin itse tuli Antti Rinteen paikalle myös täysin puskista, ja on saanut venyttää lakia ja järjestystä niin paljon kuin huvittaa, syödä veronmaksajan piikkiin aamiaisensa, hillua jauhojengissä, kusettaa ihmisiä huumetestissä, rikkoa koronakaranteenimääräyksiä häidensä yhteydessä, talloa presidentin ylitse miten mielii, tuhota Suomen mainetta ja riskeerata Suomen turvallisuuden typerillä Hornet ym. lausunnoillaan jne… Nyt syyttää muita kuin vasemmiston äänestäjiä fasisteiksi.
Mitä rikkeitä teki Kulmuni? Otti esiintymisjännitykseensä esiintymisvarmuutta tukevaa koulutusta, koska työssään ministerinä hän joutui esiintymään. Ei löytynyt tälle nuorelle naiselle armoa, enkä tainnut silloin tuntea armoa häntä kohtaan itsekään, mutta sen jälkeen olemme rangaistuksena saaneetkin sietää Sanna Marinilta moninkertaista röyhkeyttä ja lakien rikkomista. Jopa perustuslakia hän ”ravistelee”.
Sitten on hallituksen ulkopuolella vielä se episodi, missä Niikko korvattiin yhtä heppoisella tekosyyllä Halla-aholla, kuin mitä nähtiin Kulmunin kohdalla kun piti Suomen tappaja Saarikko saada valtaan.
En lakkaa ihmettelemästä, mistä meitä käskytetään näissä erikoisissa epädemokraattisissa liikuissa?
Jussi Halla-aho on minulle nykyään kysymysmerkki, ilmeisen harvalle on mutta on varmaan meitä muitakin, ja todellakin toivon, ettei näitä kysymysmerkkejä pongahtele persuista jatkossa esiin muita, sitä kun tyhmempi kuvitteli että kysymysmerkit lähtivät Sinisiin jo muutama vuosi sitten.
Mikäkö Halla-ahossa ihmetyttää? Ihmetyttää isänmaallisen ja aiemmin kuivakanjäyhän miehen suuri kiihko ja leiskuva rakkaus vierasta valtiota kohtaan. Lausunnot, joissa aiempi tavaramerkiksi muodostunut kuiva analyyttisyys on loistanut poissaolollaan. Minkä minä sille voin etten ole herkkäuskoinen ja sinisilmäinen, pikemminkin epäilijä.
Mutta Purra on hyvä, toivottavasti pysyykin.