UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Nenäpäiväkeräys – hulluus  (Luettu 1819 kertaa)

RiP

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 599
Nenäpäiväkeräys – hulluus
« : 08.11.2019, 18:45:57 »
On aika monta vuotta ärsyttänyt YLE:n lähettämä ”nenäpäivä” ja taas on sen aika.
Kyse on ns. hyvien ihmisten järjestämästä, heikkojen ihmisten avustamisesta.
Kun kumminkin, todellisuudessa medianäkyvyyteen nähden, on kyse vain ihmisten huijaamisesta.

Millä helvatin oikeudella YLE, jälleen kerran pommittaa ihmisiä?

Vuonna 2018 Nenäpäivä-säätiö keräsi maailman lasten auttamiseksi yli 2,7 miljoonaa euroa.
https://www.nenapaiva.fi/toimintakertomus

Tuo summa, (joka menee kuka ties minne), on ihan sairaan pieni siihen nähden mitä YLE siihen panostaa.

Mitä?
RiP: "Turha täällä on kenenkään ruveta lainavartalossaan hillumaan."

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 11594
  • The Escape Velocity
Vs: Nenäpäiväkeräys – hulluus
« Vastaus #1 : 08.11.2019, 18:58:47 »
Minuakin tämä Nenästävedettävien päivä samalla huvittaa, säälittää, ärsyttää ja aiheuttaa kummastusta.

Periaatteessa on niin, että auttaminen kannattaa ja on mielekästä vain, jos autettava pääsee jaloilleen. Jos autettavaa kansaa pitää auttaa sukupolvesta toiseen, pitäisi tajuta, että kyseessä on elinkelvoton kansa omasta tahdostaan. Sellaisen auttaminen on rikos evoluutiota kohtaan, karhunpalvelus autettavalle itselleen ja taakka auttajille itselleen: kukaan ei voita eikä mikään muutu kuin huonommaksi.

Länsi on sukupolvien mittaan antanut Afrikkaan kehitysapua satoja miljardeja dollareita, mutta silti lopputulos on kehnompi kuin afrikkalaisten maiden tila silloin, kun ne olivat eurooppalaisten sivistysmaiden ohjauksessa ja omistuksessa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

RiP

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 599
« Vastaus #2 : 08.11.2019, 19:17:20 »
Jos et todellista hulluutta ole vielä nähnyt, avaa TV1, nyt.
😉
RiP: "Turha täällä on kenenkään ruveta lainavartalossaan hillumaan."

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 4449
  • Puolen tunnin tuska, puolen vuoden nautinto
« Vastaus #3 : 08.11.2019, 20:01:23 »
Jos et todellista hulluutta ole vielä nähnyt, avaa TV1, nyt.
😉

NO EN VARMASTI AVAA!

Edit: Avausviestiisi liittyen, samaa olen kirjoitellut nenäpäivästä edellisinä vuosina, miksi järjestää hulabaloo, johon uppoaa miljoona poikineen, jotta saadaan pari miljoonaa kerätyksi Afrikkaan. Miksei vain laiteta se pari miljoonaa Afrikkaan, jolloin veronmaksajien maksamaa YLE-veroa säästettäisiin miljoonia.

Vastaus: Moraalisäteily + rahhoo oikeamielisille näyttelijöille ja poliitikoille + mahdollistaa firmoille pääsy moraalisäteilyyn mukaan.
Tsiigatkaa, kun lahjoittaja-firmojen nimet julkaistaan joskus ensi viikolla, niin voimme äänestää jaloillamme. Ja tämä ei sitten ole maalitusta, vaan katkeruuden luomaa tajunnanvirtaa.
MILLOIN YLE JÄRJESTÄÄ EDES YHDEN KERRAN ILLAN, JOLLOIN KERÄTTÄISIIN VAROJA VETERAANIEN JA LOTTIEN HYVÄKSI?
« Viimeksi muokattu: 08.11.2019, 20:11:00 kirjoittanut JoKaGO »
Lounais-Suomen poliisilaitos tiedottaa, että Salon suunnalla on parkkipaikoilla havaittu erikoista, keväistä toimintaa.

Fiftari

• Jäsen^^^
  • Liked: 4876
  • "Hallitus koostuu ihmisistä joita ei hallita"
« Vastaus #4 : 08.11.2019, 20:04:50 »
Meillä on salilla nappi jota painamalla voi lahjoittaa jonkun sentin samalla kun kirjautuu. En ole painanut.
Koska elämme epävakauden aikoja jokainen ostaa itselleen vatupassin.

-Repomies

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 11594
  • The Escape Velocity
« Vastaus #5 : 08.11.2019, 20:08:58 »
Nenäpäivä on suomalaisiin kohdistuvaa rasismia ja rotusortoa, etnistä riistoa ja matalan intensiteetin kansanmurhan lietsontaa, nykyajan ylikansallissosialismia. Sentään hämäyksen vuoksi valitsivat teemaksi nenäpäivän eivätkä nenäviiksiä, kuten sama kööri aiemmin teki. Kun tämäkin ihmiskuntaan vihamielisesti suhtautuva ilveily loppuu, uusi kusetus tulee kai nimellä nenäräkä, sisältö samaa etnovihaa kuin nenäviiksissä ja nenäpäivässäkin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

multa tulille

• Jäsen^^^
  • Liked: 991
« Vastaus #6 : 08.11.2019, 20:13:35 »
Olen sen verran spitaalinen että mua voi vetää nenästä vain kerran. Eikä se ole Yleisradio eikä Juha Blomberg joka sen pääsee tekemään.....

Maastamuuttaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 2861
« Vastaus #7 : 08.11.2019, 21:47:16 »
Nenäpäivä on hyvesignaloinnin riemujuhlaa. Vaikea katsoa ilman myötähäpeää. Hyvetoimittajienkin alkuinnostus lienee kadonnut, koska aiemmin aamusta iltaan sieraimiin tungetut punaiset pallot ovat hävinneet. YLE on perustanut ikiliikkujan: "hyvästä tarkoituksesta" on vaikea tulevina vuosina kiemurrella irti. Eipä silti, väkinäisyys on YLE:n ohjelmien näkyvin piirre. Väkinäisesti joudun niistä maksamaan nenäpäivineen kaikkineen.

BarkAtTheMoon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1636
« Vastaus #8 : 08.11.2019, 22:10:06 »
Aikanaan kun tämä tuli olin innoissani, siis ihan oikeasti, ostettiin sittarin tai K-marketin kassalta hassuja vaahtokumisia neniä ja joku tekstiviesti myös maksettiin, kaikki hymyili leveästi, myös koira. Nykyään tietäessäni enemmän ajattelen koko vouhotuksesta, että onpas kummallinen ja erityisen suomalaisvihamielinen sekopaketti jolla verorahoilla tuetaan afrikkalaisia diktaattoreita ja Euroopan totaalista tuhoa. VMP. Onkohan vielä suosittu?

Supernuiva

• Jäsen^^^
  • Liked: 5262
« Vastaus #9 : 08.11.2019, 22:19:43 »
En ole tällä viikolla vielä katsonut televisiota edes yhtä sekuntia, joten olen välttynyt tältä propagandalta.

Kun olot olisivat Suomessa sellaiset kuin ne olivat vielä noin puoli vuosisataa sitten, ei ihmisillä yksinkertaisesti olisi rahaa jaettavaksi maailmalle. Nämä rahakeräykset alkoivat minulle kerrotun mukaan 1970-luvun alkupuoliskolla vasemmiston ideoimana.

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 4449
  • Puolen tunnin tuska, puolen vuoden nautinto
« Vastaus #10 : 09.11.2019, 21:49:54 »
En ole tällä viikolla vielä katsonut televisiota edes yhtä sekuntia, joten olen välttynyt tältä propagandalta.

Kun olot olisivat Suomessa sellaiset kuin ne olivat vielä noin puoli vuosisataa sitten, ei ihmisillä yksinkertaisesti olisi rahaa jaettavaksi maailmalle. Nämä rahakeräykset alkoivat minulle kerrotun mukaan 1970-luvun alkupuoliskolla vasemmiston ideoimana.

Minä muistan saaneeni rintaneulan v.1968, kun keräsin yli 100kg jätepaperia (taisi olla 126kg) Biafran nälänhädän lievittämiseksi.
Isäni kertoi, kuinka 1920-luvulla kerättiin varoja Ambomaalle (Namibia), jossa Martti Rautanen levitti Herran sanaa ja käännytti nee...
Lounais-Suomen poliisilaitos tiedottaa, että Salon suunnalla on parkkipaikoilla havaittu erikoista, keväistä toimintaa.

Tagit: