HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

2020-11-28 Kirsi Pihan (kok) pormestariehdokkuus ja siitä luopuminen

(1/162) > >>

Golimar:
Keskustelu pormestariehdokkuudesta luopumisesta alkaa tästä viestistä: https://hommaforum.org/index.php/topic,131464.msg3280883.html#msg3280883 (27.2.2021)

---

:facepalm: x 1000, täysi  :silakka: ääliö.

--- Lainaus ---
Alexander Stubbin esiin nostama Kirsi Piha harkitsee kokoomuksen pormestari­ehdokkuutta: ”Minä haluan, että Helsinki on avoin ja monikulttuurinen”
Kirsi Pihan nimi nousi esiin pormestarikisassa lauantaina, kun Alexander Stubb kertoi Ylen ykkösaamussa kannattavansa häntä kokoomuksen pormestariehdokkaaksi.

X

VIESTINTÄYRITTÄJÄ Kirsi Piha kertoo HS:lle harkitsevansa Helsingissä kokoomuksen pormestariehdokkuutta. Piha, 53, on entinen politiikko ja Helsingin kaupunginvaltuutettu.

”Minua on lähestynyt moni eri taho tällä asialla, ja olen luvannut harkita asiaa. Jos yksi asia on minulle rakas, niin se on synnyinkaupunkini Helsinki”, Piha sanoo.

KIRSI PIHAN nimi nousi esiin pormestarikisassa lauantaina, kun Alexander Stubb kertoi Ylen ykkösaamussa kannattavansa häntä kokoomuksen pormestariehdokkaaksi.

Vuoden 2004 europarlamenttivaaleissa Piha toimi Suomessa Stubbin kampanjapäällikkönä.

”Helsingin pormestarin pitäisi olla sellainen henkilö, jolla on intohimo ja rakkaus Helsinkiin. Moderni ihminen, joka uskoo monikulttuurisuuteen ja liberaaliin, monikieliseeen ja avoimeen kaupunkiin. Minun on vaikea kuvitella Helsingin pormestariksi hienompaa ehdokasta kuin Kirsi Piha”, Stubb sanoi Ykkösaamussa.

Monikulttuurisuudesta ja avoimuudesta puhuu HS:lle myös Piha.

”Minua huolestuttaa vakavasti tietyntyyppinen suvaitsemattomuuden kasvaminen”, hän sanoo.

Piha viittaa suoraan perussuomalaisten pormestariehdokas Jussi Halla-ahoon.

”Hän sanoi vastikään haastattelussa, ettei Helsingin tarvitse olla monikulttuurinen. Minä haluan, että Helsinki on avoin ja monikulttuurinen. Se on sitä Helsinkiä, missä minä haluan asua ja olla.”

X

--- Lainaus päättyy ---

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007648225.html

Vastaus: Haistakaa paska! Avun pyytämisessä ei ole koskaan mitään hävettävää. #rikosilmoitustatehdessä pic.twitter.com/tDtoOeCZy5— Kirsi Piha (@kirsipiha) October 24, 2020
--- Lainaus päättyy ---

https://ellunkanat.fi/ihmiset/kirsi-piha/

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirsi_Piha

Beef Supreme:

--- Lainaus ---Se on sitä Helsinkiä, missä minä haluan asua ja olla.
--- Lainaus päättyy ---

Ei ole. Sinä valehtelet, Kirsi. Monikulttuurisuus on todellisuudessa romanialaisia pillerikauppiaita katselemassa kun somali- ja kurditaksikuskit hakkaavat toisiaan tolpalla. Se on 100-150 ulkomaalaista gangsteria ryöstelemässä ja puukottamassa nuoria ja aikuisia kaupungin yössä. Et sinäkään sitä halua vaikka oletkin pihalla.

Mutta jos Kirsi kertoisit mitä monikulttuurisuus sinulle on. Lähdetään siitä liikkeelle, niin silmien aukeaminen ja eheytyminen voi alkaa.

Jorma M.:

Kirsi Piha ja elegantti Sirpa Pietikäinen olivat ne kaksi jotka ratkaisivat Tavjan presidenttiyden 12 vuodeksi. 2000-12 auttoi Suomen finaalimädätyksessä suuresti.

Kirsi jatkaa tässä mädätystä, niin kuin jo kulisseissa tehnyt pitkään. Kirsi ja Sirpa ovat kulttuurimarxilaisia ja todellisten pyövelien hyödyllisiä työkaluja. Nämä kaksi pitävät rahasta ja vallasta. Sekä tavallisten suomalaisten nöyryyttämisestä ja alistamisesta. Ja ihaninta on tietysti pienituloisten valkoisten miesheteroiden päälle paskantaminen.

Lahti-Saloranta:
Muistan lapsuudesta sen että Karjalan evakotkin piti monikulttuurisuutta rikkautena ja voimavarana, puhuivat Viipurista. Mistähän se monikulttuurisuus on saanut niin negatiivisen maineen, onko tämä uusi monikulttuurisuus sitten erilaista kuin Viipurissa.

Rottah:
Jospa siirrettäisiin suomen monokulttuurista rajaa Uralille asti. Mihin me enää hävittäjiä ja sota härveleitä tarvittäisi. Suur-suomi monikulttuurinen kehto venäläiset on melkein suomalaisia, vodkankin makuun tottuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta