HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

2020-11-28 Kirsi Pihan (kok) pormestariehdokkuus ja siitä luopuminen

<< < (2/167) > >>

ISO:
Monikulttuurinen ja avoin == väkivaltainen persläpi, jossa kukaan ei ole turvassa

Kiitos kirsi tästä ulostulosta vaalien alla. Tätä ilosanomaa on hyvä viedä eteenpäin, se tulee nimittäin vaikuttamaan kokoomuksen äänimäärään laskevasti.

Halla-ahon avaus tästä aiheesta on jälleen kerran osoittautunut taitavaksi vedoksi.

Mikkel:
Olen kerran tavannut eräässä saunaillassa Kirsin. Oli silloin Kokoomuksen nuori lupaus ja kansikuvatyttö. Kyselin Kirsiltä hänen ajamistaan asioista. Jäi mielikuva, ettei Kirsillä ollut hajuakaan mitä kivalta kuulostavat asiat maksavat tai mitä ne edes sisältävät. Asiat vain kuulostivat kivalta ja se riitti syyksi. Olin tuolloin nuori ja hieman häkellyin siitä miten vähällä ymmärryksellä politiikkaa tehdään.

justustr:
Kirsi Piha kokoomuksen pormestariehdokkaana olisi LOTTOVOITTO persuille. Pihan ja Sinnemäen välillä ei ole käytännössä mitään eroa. Vapaavuori sentään miellytti kokkareiden konservatiivisiipeä, mutta Piha on vihreä suvakki ja 100% liberaali kaikissa arvoissaan. Siinähän kisaavat sitten keskenään.

Halla-aho saisi todellakin profiloitua Helsingissä yksin. Tässä olisi persuille tuhannen taalan paikkaa ryöstää kokoomuksen konservatiivisiiveltä ääniä ja nostaa positiotaan Helsingissä.

Mika:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikkel - 28.11.2020, 16:20:21 ---Olen kerran tavannut eräässä saunaillassa Kirsin. Oli silloin Kokoomuksen nuori lupaus ja kansikuvatyttö. Kyselin Kirsiltä hänen ajamistaan asioista. Jäi mielikuva, ettei Kirsillä ollut hajuakaan mitä kivalta kuulostavat asiat maksavat tai mitä ne edes sisältävät. Asiat vain kuulostivat kivalta ja se riitti syyksi. Olin tuolloin nuori ja hieman häkellyin siitä miten vähällä ymmärryksellä politiikkaa tehdään.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri tämän takia puolueiden kasvattamia poliittisia broilerita ei pitäisi valita päättäviin tehtäviin.  Heillä ei ole mitään käsitystä oikeasta työelämästä ja siitä, kuinka kovalla työllä verorahat ovat valtion kirstuun päätyneet. Kun omakohtaista käsitustä oikean työn tekemisestä ja verojen maksamisesta ei ole, verorahaa on helppo jaella ympäriinsä "kaikkiin hyviin tarkoituksiin".

Alexander Stubb ehdottaa Kirsi Pihaa Helsingin kaupunginjohtajaksi, ja hehkuttaa sitä, että Pihan yritys (Ellun kanat) on menestynyt, työllistänyt paljon ihmisiä ja maksanut paljon veroja.  Tämä on totta, mutta Stubb unohtaa, että Ellun kanat on hömppätoimialalla toimiva ajatuspaja ja konsulttitoimisto, joka on menestynyt siksi että Kokoomus ja sitä tukevat tahot ovat  halunneet tukea puoluetoverin vetämää firmaa.  Piha on saanut tämänkin ilmaiseksi.     

Roope2:

Ehkä sen verran tulisi Kirsi Pihalle antaa arvostusta, että hän on oivaltanut sen, miten voidaan helposti   nyhtää tyhmiltä rahat pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta