Onko transasia mennyt jo siihen pisteeseen, että valinnan vapaus ei rajoitu enää vain sukupuoleen? Voiko nyt jo päättää omaavansa jotain taitoja? Olen tästä eteenpäin erittäin viehättävä nainen, pituus 185 ja olen kolmiloikkaaja. Ennätykseni on 25 metriä vastatuuleen.
Kyllä voit. Kirjoitin pari päivää sitten:
Hierarkioiden perusteena eivät ole yksilöiden todellinen osaaminen, taidot tai panos yhteiskunnalle, vaan tunnekokemukset, röyhkeys, valittaminen ja vaatimukset. Kannattaa käyttää hetki sen miettimiseen, millaiseksi ympäröivä yhteiskunta alkaa kehittyä, kun alaa valtaavat jälkimmäiset määreet.
----
Nythän sen keksin. Kirjoitan itselleni ihan uuden CV:n.
Kolmivuotiaana perustin peliyrityksen jossa linnuiksi maalatuilla männynkävyillä heiteltiin kuusenkävyiksi maalattuja possuja. Tienaamani miljoonat sijoitin kaivamaani tunneliin Tammerkosken ali, mutta se sortui kun kiinalaiset eivät lähteneetkään rahoittamaan.
Siitä huolimatta ryhdyin rippikouluikäisenä Tasavallan Presidentiksi, mutta saatuani perättömiä kokaiinisyytöksiä, perustin EU:n ja muutin sitten Lappiin, jonne omin käsin kasasin kivistä kolme tunturia. Kivien seasta löytämieni kultahippujen turvin perustin EKP:n ja hankin rahoituksen mm. IKEA:lle jota siis ei olisi ilman minua.
Sitten downshiftasin ja opettelin Beethovenin käsialan ja omalla kusella vanhentamalleni paperille kirjoitin kolme sinfoniaa, jotka sitten muka "löysin" jostain Wienin olutkellarista. Vaatimattomana miehenä en tietenkään ottanut niitä omiin nimiini, vaan kuuntelin Wienin philharmoonikoiden versioita niistä kehittämästäni CD-soittimesta louhiessani timantteja Afrikassa.
Kierrettyäni kuun kolmesti omatekemälläni avaruusaluksella päädyin downshiftaamaan ja tein viisi vuotta hanttihommia toiminimellä pienessä kyläpahasessa. Siksi minusta ei ole kuulunutkaan viime aikoina mitään. Saanko paikan?
Jos ihminen voi päättää nimensä, ikänsä ja sukupuolensa, niin miksei myös työhistoriaansa?
-i-