HOMMAN KESKUSTELU > Hommakerhot

Hommakerho Haltiala 2021

(1/9) > >>

Martti Munne:
Keski-Uudenmaan kerhossa tuli puhetta Haltialasta, eikä tämän vuoden kerholle ollut vielä ketjua pystyssä. Avaan nyt ketjun, jos saataisiin mietittyä vaihtoehtoja miten ja milloin Haltialan kerho tänä kesänä järjestetään. En vielä laita äänestystä päivistä, mutta toivon, että tänä kesänä saataisiin järjestettyä kerho paikan päällä Haltialassa.

Miniluv:
Pikaäänestys kehiin.

@Martti Munne

Eino P. Keravalta:

--- Lainaus käyttäjältä: Miniluv - 21.05.2021, 23:44:47 ---Pikaäänestys kehiin.

@Martti Munne

--- Lainaus päättyy ---

Pikaäänestyksen kehittämisen harkinnan lautakunnan alustava ja suuntaa-antava kokous voidaan perustaa ja nimetä, mikäli perustettavan komitean mietinnön asiantuntijalausunnot puoltavat tehtävän tutkimusta, jonka tavoitteena on alustaa mainitun hankkeen perusteiden tutkimuksen aloittamisen kehittämisen luonnostelemisen aloittamisen kaavailun hahmottelun valmistelun tutkimisen jäsenkehyksen luomisen aloittamisen kaavailua siinä kontekstissa, että aloitettaisiin tutkimustiedon kasaamisen keräämisen tutkimisen aloittamisen kaavailun hahmottamisen tutkimisen kohdentamisen aloittamisen jäsenvaliokuntien valitsemisen kuulemisen lakiluonnosten keräämisen alustavan pöytäkirjan kokoustamisen suunnittelemisen varajäsenten valitsemisten lakisääteinen pöytäkirjojen avaamisen tutkimustietojen esillesaattamisen lähdeluetteloiden julkisvaatimusten äänestämisen mahdollistamiseksi, mikäli mahdollista.

Eino P. Keravalta:
No joo, vakavasti, mulle käy tavata koska vain viikonloppuna periaatteessa. Mutta luulen, että kovinkaan moni ei vielä ole valmis tapaamaan, joten pitäisikö katsoa lähempänä heinä- tai elokuuta? Mulle kyllä kävisi jo ensi torstai. Kahden jälkeen kuitenkin kun ei kehtaa töistä paljoa aikaisemminkaan lähteä.

Lumina:
Toivottavasti järjestyy tälle kesälle!

Itse en usko, että ennen vaaleja pystyn viikonloppuna irtaantumaan, joten kannatan ehdotuksista 19.6.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta