Toivon, että vihdoin lähtisi joku etenemään joku liike, joka puhuu häpeilemättömästi siitä, miten maamme on korruptoitunut ja miten demokratiasta on tullut pitkälti pelkkä kulissi ja teatteri kansalle, jotta he luulisivat meillä olevan edelleen samanlainen valtio kuin 1990-luvulla.
Olen miettinyt paljon USA:n vaalivilppiä ja siinä eritoten kiinnosti se osuus, joka oli normaalia. Eli USA:ssa on pitkään painittu sen ongelman kanssa, että äänestäjärekisterit eivät ole kunnossa ja pieni vaalivilppi on ollut maan tapa. Mutta siitä minulle tuli mieleen, että miten vaalivilppi on mahtanut kehittyä ja rajoittuuko se sittenkään vain Yhdysvaltoihin, vaan onko se yleinen käytäntö. Voiko olla niin, että eurooppalaiset olisivat kumonneet humanitäärisen maahanmuuton jo kauan sitten, mutta koska demokratiasta on tullut huijaus. Niin ihmiset ovat nurissen hyväksyneet, että kai tätä sitten halutaan.
Suomessakaan ei tarvitse kovin suurta vaalivilppiä. Sen pitää olla vain niin suuri, ettei perussuomalaiset pääse pääministeripuolueeksi. Ja näin hallitus pysyy World Economic Forumin hallinnassa.
Näin tuskin on tehty, mutta enenemässä määrin alkaa näyttää siltä, että nämä fantasioitaan toteuttavat miljardöörit eivät suinkaan kaihda keinoja saadakseen tahtomansa.
Ja minä tiedän, että jankutan, mutta jankutan koska nyt on viimein päästävä puhumaan todellisuudesta. On rikottava se Truman Show. Meidän on päästävä puhumaan siitä, ketkä meitä uhkaa ja alettava saamaan yhteiskuntaan tahtotilaa. Ja voin vannoa, että nämä kaverit jotka teatteria pyörittää, ei vallasta luovu ilman veristä taistelua. He ovat rakentaneet tätä niin kauan.