Mitään kuluttajasuojaa niissä ei ole.
Voihan niitä rahoja toki pyytää tai vaatia takaisin, mutta niiden takaisin saamisen todennäköisyys on lähellä nollaa.
Niin? mitään ei voi saada aikaiseksi, jos ei edes yritä.
Poikkeuksellista se varmasti olisi, mutta etukäteen ei pidä mitätöidä sen mahdollisuutta.
Olen oppinut kun olen moniin asioihin hakenut muutosta jne.. ja saanut vähättelyä ja pilkkaa osakseni pyrkimyksistäni jo etukäteen, niin siitä huolimatta olen voittanut suurimman osan näistä eri hankkeista.
Uskon, että tässäkin ratkaisee pitkälti perustelut ja lähestymiskulma.
Minä koen, että tässä on kyse uudesta tavasta kerätä rahaa, täysin ilman mitään vastinetta.
Koko puoluerakennelma on demokratian irvikuva ja täysin poikkeuksellisin säännöin.
Kyllä niillä jotka kokevat tulleensa huijatuksi, pitää olla oikeus vaatia rahansa takaisin.
Nyt kun puolueen voi perustaa hyvinkin helposti, jos on hyvät puhelahjat, niin on selvää, että vihreää oksaa hakevia tulee varmasti lisää, pelkästään taloudellista hyötyä hakevia riitttää varmasti ja mistä muusta tässä VKK:ssa muka on kyse???
Perustan puolueen, kyllä siitä ainakin 20 tonnia irtoo helppoa rahaa, näitä tulee varmasti