Kirjoittaja Aihe: Sinustako Homman seuraava tähtirepotteri?  (Luettu 372 kertaa)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 57272
  • Välimallin jätkä
Sinustako Homman seuraava tähtirepotteri?
« : 09.07.2021, 10:28:42 »
Sinustako Homman seuraava tähtirepotteri?

1. Tiesitkö, että Homman tähtireportterilla on pääsy ihan mihin vaan? Kuten pressan puheille?
- https://www.youtube.com/watch?v=GW4MLptWlD4

2. Tiesitkö, että vain idiootit eivät osallistu politiikkaan?

3. Tiesitkö, että Homman tähtireportterilla on kysyntää niin paljon, että Homman tyttö/poikaystavät riitelevät omistusoikeudesta sinuun, julkisesti? Vaikka olet varattu ja naimisissa?

Well. Kun Jussi on hiljattain sitä mieltä, että PS:n johdon laajentaminen on hyvä idea, olen samaa mieltä. On aika myös laajentaa Homman mediaosastoa.

Minua ei paskaakaan kiinnosta mikään muu kuin kansallismielisyytesi. Ole muuten mitä olet.

Tule mukaan, niin opetan sinulle kaiken, ja esittelen sinut kaikille.

Hoidan tekniikan. Hoidan kaiken, aluksi. Ensimmäinen tehtäväsi on haastatella Purraa ja Pihaa. Sen jälkeen olet valmis ihan mihin vaan.

Aloita ylhäältä. Niin minäkin tein.

Vastaa tähän ketjuun, tai yksityisviestillä. Olen piakkoin nauttimassa eläkkeestäni. Siksi tämä viesti.
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Rajat ovat sille este.”
— Soros

“...suomalaiset pikku hiljaa havahtuvat siihen, että ilmastotoimissa ei olekaan kyse maitopurkkien kierrätyksestä vaan heidän omaisuutensa takavarikoinnista.”
— Jäsen Roope

“Vähiten asioista tietävät ne jotka eniten tiedostavat.”
— Teemu Keskisarja

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 24319
  • Rokotettu kaikkea vastaan
Vs: Sinustako Homman seuraava tähtirepotteri?
« Vastaus #1 : 09.07.2021, 11:04:45 »
Ihmisiä varmaan kiinnostaa, miten paljon tuossa hommassa pitää 'outtaantua' 0-100% asteikolla.

Voiko tuota siis tehdä anonyyminä, miksei voisi? Koska luulen, että kynnys omalla henkilöllisyydellä esiintymiseen voi olla korkea.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tagit: