Kirjoittaja Aihe: Ossi Tiihonen – persujen pj-ehdokkuus, ero puolueesta ja siirtyminen VKK:hon  (Luettu 23323 kertaa)

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 13640
Onko NATO:n suhteen jokin "Norjan malli" tai "Itä-Euroopan malli" se millä voisi mennä? Jotain tuommoista systeemiä voisi promota.

Sinänsä on ankeaa että Eurooppa ja Venäjä tuhlaavat aikaansa ja voimiaan vihollisuuksiin. Kiina nauraa kun katsoo sivussa. Noin muuten Venäjän kannattaisi mieluummin tähyillä Kiinaa kun se on sille huomattavasti suurempi riskitekijä kuin Eurooppa. Kiina kun naapurimaa joka himoitsee Siperiaa ja jossa sillä on aktiviteettia eri muodoissa tälläkin hetkellä.

Euroopan esittäminen vihollisena ja pullistelu on Putinin sisäpolitiikkaan suuntaama harhautuskeino, koska tyytyväisyys ei ole enää kovin korkealla Putinin hallintoon.

2014 Venäjän talous alkoi yskähdellä, koska mitään uudistuksia ei oltu tehty. Se rodina-kiihko, mikä Venäjällä syntyi Krimin nappaamisen vuoksi oli käsittämätön. Jopa järkevinä pitämäni ihmiset sovittelivat yrjönnauhoja rintamuksiinsa ja autoihinsa. Siis olin itse silloin Venäjällä sen kevään.

Se kyllä meni ohi vuodessa.

Jotain vastaavaa on lie ideana? "Ulkoinen vihollinen" yhdistämässä. Oikea uhka on Venäjälle Kiina, jolla on asioita hampaankolossa idässä. Lännelle on hyvä pörhistellä, kun tietävät, että se ei hyökkää.

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

mökkihöperö

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 782
Ajatus siitä, että Suomi pärjäisi "omillaan" ilman EU:ta, Natoa ja mitään muutakaan liittolaisuutta tilanteessa, jossa Suomi asettuu puolueettomana Venäjän ja Naton väliin on hyvin naiivi tai sitten Tiihonen valehtelee tahallaan.

Poikkeaako tämä PS puolueen linjasta? Kumpaan muut perussuomalaiset (esim Halla-aho, Purra) sitten haluavat kuulua, EUhun vai NATOon? Vai onko tärkeää vain kuulua jompaankumpaan?

Niin, minun asiani ei ole oikolukea sinulle jokaista PS tiedotetta tai referoida puheenjohtajien kannanottoja. Seuraa uutisia.

EU vs Nato voit lukea mielipiteeni vaikka tuosta: https://hommaforum.org/index.php/topic,79885.msg3366785.html#msg3366785

Koska tämä on keskustelupalsta, jossa itse otit Tiihosen kannan, että EUhun eikä Natoon ei pitäisi kuulua, kritiikin alle kontekstissa, jossa mielestäni implikoit tämän olevan Perussuomalaisen puolueen sisällä haitallinen näkemys, niin ajattelin, että jos kysyn, niin saattaisit olla halukas vapaaehtoisesti keskustelemaan siitä, onko Tiihosen esittämä kanta puolueen linjan mukainen vai ei.

Mutta ei. Ei se tosiaankaan ole mikään "sinun asiasi" jos ei huvita ja jos koet kysymyksen jotenkin vaikeaksi.  :D

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6051
  • A spherical bastard
Jos nyt ihan välttämättä on pakko tässä ketjussa NATO asiaa jauhaa, pitäkää se edes Tiihos-relevanttina, yleiselle on oma ketjunsa ja asianosainen tietää kyllä missä se on.
Aivoton ja päätön maan johto on
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Pallopääkissa

• Jäsen^^^
  • Liked: 1290
  • Talouskeskustalainen arvotraditionalisti
Ja kannattaa muistaa Bäckmanin SAFKA, jonka perustajajäseniä Bäckman on...

http://www.antifa.fi/?m=1

Antifa vaikuttaa koonneen SAFKAn kuvioita sivuilleen. Antifa vaikuttaa "kaapanneen" SAFKAn Bäckmanilta ja kumppaneilta 2011

Sieltä vaikka vuodelta 2019 linkeistä, niin Bäckmanhan siellä.

"Hän on esiintynyt Suomen Antifasistisen Komitean (SAFKA) johtajana tukemassa Venäjän politiikkaa ja levittänyt Venäjällä väitteitä Suomesta, joita muut suomalaiset, muiden muassa ministeri, ovat Venäjällä kiistäneet.[8]"

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Johan_B%C3%A4ckman

Tuo SAFKA, eli Suomen AntiFasistinen KomiteA perustettiin Viron Pronssisoturikiistan mainingeissa. Ja tosiaan ensimmäinen puheenjohtaja oli Bäckman.

https://liberalismi.net/wiki/Suomen_antifasistinen_komitea

"Suomen antifasistinen komitea
Suomen antifasistinen komitea (SAFKA) voi viitata rekisteröimättömään yhdistykseen, joka perustettiin vuonna 2009, päätoimijoinaan "kohudosentti" Johan Bäckman sekä stalinistitoimittaja Leena Hietanen.

"Se liike oli parasta mitä Suomen historiassa on tapahtunut", Bäckman sanoi taistolaisista. "Oletko kommunisti?", kysyi toimittaja. "Ei, olen antifasisti."[1]

Rekisteröimätön SAFKA on profiloitunut Putin-mielisinä Viron-vastustajina.

SAFKA ry[2] puolestaan on vuonna 2011 perustettu[3] rekisteröity yhdistys, joka suhtautuu kriittisesti Putiniin ja Venäjän hallintoon. Tämän yhdistyksen johtohahmoihin kuuluvat Antti-Pekka Mustonen, Kerkko Paananen ja Mikael Storsjö. Yhdistys on muun muassa jakanut Suomi–Venäjä -jääkiekko-ottelussa venäläiskatsojille Venäjän demokratia-aktivistien käyttämiä valkoisia nauhoja[4].
"

Tiihonen ei ole seurannut mediaa viimeisen 15:sta vuoden aikana, eikä osaa googlettaa...?
Kun päätyy tunnetun hämmentäjän Bäckmanin ohjelmaan vieraaksi haukkumaan oman puolueensa järjestelyjä, herra ei ole kovin välkky, tai...

Tässä Bäckmanin itse SAFKAn perustamisen jälkeen postaama haastattelu Iltalehteen.

http://antifasistit.blogspot.com/2013/03/backman-ja-stalin-johan-backmanin.html?m=1

"Iltalehti:
Miten arvioisit Stalinin ansioita ja terroria?

Johan Bäckman:
– Itse olen sitä mieltä, että Stalinia ja Neuvostoliittoa pitää puolustaa kaikissa tilanteissa. Tällä tavoin puolustetaan toisen maailmansodan lopputulosta, Yhdistyneita kansakuntia ja ihmisoikeuksia. Nykyisen äärioikeistolaisen ilmapiirin käyttövoimana on aivan hillitön neuvostovastaisuus, joka tunkee esiin joka paikasta. 
– Voitto fasismista johti Yhdistyneiden kansakuntien perustamiseen, ihmisoikeuksien julistukseen ja siirtomaiden vapauttamiseen. Valtioiden koskemattomuudesta tuli kansainvälisen oikeuden perusta. Stalinilla on kaikessa tässä roolinsa.  "

Kannattaa Tiihosen hieroa itseään ja siinä samalla puoluettaan tälläisiin porukoihin.

Bäckman on tässä viimeisen vajaan 20-vuoden aikana yrittänyt nuolla muslimeja/islamia, antifasisteja, juutalaisia ja kannattanut maahanmuuttoa turvapaikanhakua hyödyntäen. Koko ajan nuoleskellen Venäjää. Nyt on kansallismielisten vuoro.

Jos Tiihonen ei tätä kuviota itse ymmärrä...

Eikö Bäckmanilta olisi parempi kysyä oletko isovenäläinen imperialisti? Onko sinulle luvattu jokin hillotolppa jos Venäjä anneksoi Suomen itsensä osaksi? Oletko Venäjä-mielinen riippumatta sen hallintojärjestelmästä, onko se sekurokraattinen kuten nyt Putinin aikana, kommunistipuolueen yksinvalta tyyliin Kiina tai Vietnam, muun puolueen yksipuoluejärjestelmä tyyliin Yhtenäinen Venäjä, tsaristinen monarkia, nationalistis-vanhoillinen hallinto kuten Franco tai Salazar tms. mitä vaan?

Lisäksi Bätmäniltä voisi kysyä kumman puolella olisit ollut Venäjän sisällissodassa 1917-1922, punaisten eli kommunistien vai valkoisten eli vastavallankumouksellisten?
« Viimeksi muokattu: 02.12.2021, 00:46:16 kirjoittanut Pallopääkissa »
Herb Rzeczypospolitej Obojga Narodów

mikkoellila

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2723
  • Thybrim multo spumantem sanguine cerno. -Vergilius
    • Sound System-blogi
Tiihonen ei ole kieltänyt pelkästään koronaa, vaan myös Espanjantaudin. Se vajakkikaksikko, joka tubetti Persujen puoluekokoustakin, niin katsoin heidän videota, jossa oli Tiihonen vieraana 10-20 sekuntia. Tiihonen siellä selitti, että Espanjantautiin kuolleita kun on nyt kaivettu haudoista, niin on selvinnyt, että he kuolivat maskin aiheuttamaan bakteeriperäiseen keuhkokuumeeseen. Eli suomeksi: tuskin kukaan kuoli Espanjantautiin. He kuolivat vain Espanjantaudin kanssa.

On olemassa yliopistotutkijoita, joiden mukaan useimmat espanjantautiin kuolleet ihmiset eivät itse asiassa kuolleet influenssaan, vaan tuberkuloosiin.

Tämä selittäisi sen, että espanjantautiin kuoli nuoria enemmän kuin vanhuksia - ei siis siksi, että siihen aikaan oli vanhuksia vähemmän kuin nykyään, vaan espanjantaudin aiheuttama kuolleisuus oli siis myös suhteellisesti suurempi nuorilla kuin vanhoilla.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Pellonpekko

• Jäsen^^^
  • Liked: 703
No tietämykseni Tiihosesta oli valitettavan huonolla taholla. Oma mokani kun en kiireiden takia ole muka ehtinyt tutustumaan. Ei vain vaikuttanut olevan tutustumisen arvoinen kai, vaikka kuinka haki puheenjohtajan paikkaa. En kai ottanut koskaan erityisen tosissaan henkilöä, enkä oikein tiedä pitäisikö nytkään. Nyt kuitenkin kun tiedän enemmän, niin mielestäni miestä ei pitäisi laittaa mihinkään virkaan perussuomalaisissa. Tuon koronahomman ja jotkut muut vielä hätäisesti voisi kestää, mutta nuo venäläismieliset hommat menevät jo liian typerään (kauniisti sanottuna) suuntaan reilusti. Ilmeisesti hän osaa kuitenkin puhua ja kirjoittaa saaden joitain ihmisiä puolelleen, mutta se nyt ei ole lainkaan tarpeeksi poistamaan huonoja puolia.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 12294
  • Puhdasverinen
    • Dr. Robert Malone: Before You Inject Your Child! All Parents Need To Hear This!
No niin, Rubicon on ylitetty.

Lainaus
Voisitko @ir_rkp kertoa, miksi @persut jäsenet PeV:issä eivät puuttuneet ilmiselviin hallituksen valheisiin?https://t.co/jKrMKcAjOu

— Ossi Tiihonen (@OssiTiihonen) December 16, 2021

PeV:n  perussuomalaisten liskoilevien kansanpettureiden sielut ovat jo kokoomuksen säkissä.

Tätä ei unohdeta.

#nahkurin_orsi #näkövammainen_Reetta #valkoinen_keppi #sleep_now_in_the_fire

NOVUS ORDO HOMMARUM

"Minulle on yhdentekevää millä keinoin rokottamattomat saadaan pois sairaaloista.
...
Järjestäytyneessä yhteiskunnassa enemmistö määrittelee pelisäännöt joihoin vähemmistön on alistuttava.Jos se on teille natsismia niin olkoon sitten niin. Seison mielummin natsien rivissä"
-Jäsen justustr

Fahrenheit

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 597
Kumman arpa on heitetty, Tiihosen vai ps:n?
Vain yksi nyrkkisääntö pitää pintansa: Ratkaisu on rokotteissa
-Lokakuussa voi jo ottaa rennommin, uskoo Tampereen yliopiston Rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet (Yle 16.8.2021)

Lasse

• Jäsen^^^
  • Puhdasverinen
    • Dr. Robert Malone: Before You Inject Your Child! All Parents Need To Hear This!
Kumman arpa on heitetty, Tiihosen vai ps:n?

Peli on meneillään, ja vain yksi puoli voi voittaa. Kysymys on siitä, että Tiihosella on täysin erilainen tilannekuva, kuin Purralla ja hänen perustuslakivaliokuntajoukkiollaan.

Tämän hetken ymmärryksen valossa olen Ossin leirissä. Ei tämä helppo ratkaisu ollut minullekaan.

Jos ei valitse jompaa kumpaa kantaa, on sekin valinta, ja hävinneiden perseet tervataan, kuvaannollisesti tai muuten.

"Snake eyes watching you!"

https://www.youtube.com/watch?v=3mbvWn1EY6g
NOVUS ORDO HOMMARUM

"Minulle on yhdentekevää millä keinoin rokottamattomat saadaan pois sairaaloista.
...
Järjestäytyneessä yhteiskunnassa enemmistö määrittelee pelisäännöt joihoin vähemmistön on alistuttava.Jos se on teille natsismia niin olkoon sitten niin. Seison mielummin natsien rivissä"
-Jäsen justustr

ämpee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 22432

On olemassa yliopistotutkijoita, joiden mukaan useimmat espanjantautiin kuolleet ihmiset eivät itse asiassa kuolleet influenssaan, vaan tuberkuloosiin.

Ehkäpä heidän kannattaisi pysyä tutkimassa niitä yliopistojaan, sillä on olemassa sellaista tutkimusta jonka mukaan espanjantautiin kuolleet nuoremmat henkilöt jäivät oman immuniteettipuolustuksensa ylireagoinnin aiheuttaman sytokiinimyrskyn uhreiksi, ja tuo kuulostaa paljon uskottavammalta kuin yliopiston tutkiminen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Espanjantauti
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lasse

• Jäsen^^^
  • Puhdasverinen
Näin persuna persujen perustuslakivaliokuntaperseily kyllä riipii, no, sielua.

Ossi Tiihonen laittaa lisää pökköä pesään; lämpö nousee, paine kohoaa.

Paluu todellisuuteen K1 J12 - K-passin laajennusoperaatio
https://www.youtube.com/watch?v=VCeurFK5zdE
Lainaus
3,872 viewsStreamed live 5 hours ago

1. kauden viimeisessä jaksossa puhutaan ajankohtaisuutisista, sekä käydään samalla läpi kuluneen vuoden hulluimpia tapahtumia.

Tuntuu siltä, että tässä on aikamoinen jaakobinpaini edessä.

En ole ikinä kuulunut mihinkään muuhun puolueeseen, kuin perussuomalaisiin, mutta nyt on kirves tuotu puun juurelle.

Toivon rehellisyyden, oikeudenmukaisuuden ja rohkeuden voittavan, ja puolueeni ottavan paikkansa kaikkien suomalaisten tulevaisuuden, oikeudenmukaisuuden, tasa-arvon, terveyden ja mikä tärkeintä, perustuslain puolesta taistelevana voimana.

Nyt muutama nuudelikäsi pääsi hieman lipsumaan, asia on korjattava.

Suomalaisia johdetaan edestä.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2021, 02:34:16 kirjoittanut Lasse »
NOVUS ORDO HOMMARUM

...
-Jäsen justustr

justustr

• Jäsen^^^
  • Liked: 7693
Tiihonen ei ole kieltänyt pelkästään koronaa, vaan myös Espanjantaudin. Se vajakkikaksikko, joka tubetti Persujen puoluekokoustakin, niin katsoin heidän videota, jossa oli Tiihonen vieraana 10-20 sekuntia. Tiihonen siellä selitti, että Espanjantautiin kuolleita kun on nyt kaivettu haudoista, niin on selvinnyt, että he kuolivat maskin aiheuttamaan bakteeriperäiseen keuhkokuumeeseen. Eli suomeksi: tuskin kukaan kuoli Espanjantautiin. He kuolivat vain Espanjantaudin kanssa.

Luonnollisesti noin. Olenkin jo aikaa sitten ennustanut, että Gurut siirtyvät koronasta joustavasti seuraaviin viruksiin. Kielletään espanjantauti sitten tuberkuloosi, polio jne. Järjestelmäähän tässä vastustetaan sekä tietysti jutkujen lääketeollisuutta. Syy espanjantautiin muuten oli silloisen 1918 Q-teorian mukaan saksalaisen Bayer lääketehtaan asperiini. Osattiin sitä salaliittoja luoda sata vuottakin sitten.

Nyt kun denialistit ovat päässeet kunnolla vauhtiin koronarokotteen kanssa, niin tuberkuloosirokote voisi olla seuraavan iskun kohde. Tuberkuloosiepidemian tai -pandemian (missä se raja ikinä meneekään) käynnistämiseen kun riittäisi n. 10%-20% nykyistä alhaisempi rokotekattavuus eli periaatteessa riittäisi kun denialistit + kehitysmaaveljet jättää rokotteen ottamatta niin avot, taivas on auki.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2021, 19:09:31 kirjoittanut justustr »

wjp

• Jäsen^^^
  • Liked: 562

Luonnollisesti noin. Olenkin jo aikaa sitten ennustanut, että Gurut siirtyvät koronasta joustavasti seuraaviin viruksiin. Kielletään espanjantauti sitten tuberkuloosi, polio jne. Järjestelmäähän tässä vastustetaan sekä tietysti jutkujen lääketeollisuutta.

Nyt kun denialistit ovat päässeet kunnolla vauhtiin koronarokotteen kanssa, niin tuberkuloosirokote voisi olla seuraavan iskun kohde. Tuberkuloosiepidemian tai -pandemian (missä se raja ikinä meneekään) käynnistämiseen kun riittäisi n. 10%-20% nykyistä alhaisempi rokotekattavuus eli periaatteessa riittäisi kun denialistit + kehitysmaaveljet jättää rokotteen ottamatta niin avot, taivas on auki.

Klassinen olkiukkoilu. Palatkaamme arvioimaan opponentin väitteitä sellaisina kuin hän ne esittää.  WanhaP
I'm dreaming of a strong, brave nation that will defeat this nightmare called multiculturalism.

justustr

• Jäsen^^^
Klassinen olkiukkoilu. Palatkaamme arvioimaan opponentin väitteitä sellaisina kuin hän ne esittää.  WanhaP

Noin minulle vastattiin silloin aikoinaan kun sanoin, ettei denialismi koronaan rajoitu. Kai sitä nyt voi arvuutella mitä seuraavana on tiedossa kun se vielä on varsin ilmeistä että jatkoa seuraa. 

Riukulehto

• Jäsen^^^
  • Liked: 6178
Tiihonen eronnut Perussuomalaisista ja jättänyt VKK:n jäsenhakemuksen.
https://www.ossitiihonen.com/2021/12/20/erosin-perussuomalaisista-ja-jatin-vkkn-jasenhakemuksen/

Lainaus
Olen ihmetellyt Perussuomalaisten johdon toimintaa keväästä 2020 lähtien kasvavalla epäuskolla. Kevään 2020 ylimitoitetut koronatoimet ja säntäily oli ymmärrettävää. Meille väitettiin asiantuntijoiden suulla, että ihmiskunnassa leviää ennennäkemätön virus, joka tulee tappamaan merkittävän osan väestöstä. Olin itsekin varuillani (lähinnä lasteni vuoksi) kuukauden verran – ostin kaupasta ruokaa varastoon. Perussuomalaiset vaativat tuolloin kireämpiä rajoitustoimia, mikä sekin on ymmärrettävää. Suomalaiseen perusluonteeseen on kuulunut luottamus toiseen. Miksi meille olisi valehdeltu?

Viimeistään kesällä 2020 olisi kuitenkin pitänyt huomata, että kyse oli tavanomaiseen, lievään influenssaan verrattavasta taudista. Tartuntaluvut, sairaalassa olijoiden määrät ja kuolleisuusluvut laskivat Suomessa normaaleihin kesän alhaisiin määriin, eivätkä kevään 2020 luvutkaan osoittaneet mitään poikkeuksellista kokonaiskuolleisuudessa. Näin jälkikäteen on havaittu, että vuoden 2020 aikana maailman väestön määrä on kasvanut noin prosentilla, 80 miljoonalla ihmisellä. Missä se pandemia on siis ollut? Ei sitä ainakaan Suomessa ole ollut.

Perussuomalaisten ’levy jäi päälle’. Vinyylimusiikkilevyjä joskus soittaneet tietävät tämän ilmiön. Neula levyn päällä jaa pyörimään samalle uralle. Olen itse keväästä 2020 alkaen yrittänyt puhua järkeä kaikille, jotka suostuvat kuuntelemaan. Ilmeisen huonolla menestyksellä, sillä myös Perussuomalaisen puolueen politiikka on jakautunut koronapaniikissa olevien näkyvien hahmojen mitä kummallisempiin lausuntoihin ja sitten joukossa on meitä jotka ovat yrittäneet sanoa, että ’katsokaa lukuja, mitään syytä paniikkiin ei ole’. Myös muut puolueet ovat jakautuneet asiassa, vaikka täysin globalististen vallankaappaajien käsissä oleva valtamedia ei asiasta hiiskahdakaan. Eikä kriittinen keskustelu oikein näy eduskunnassakaan. Suurin pettymys itselleni on ollut Perussuomalaisten kansanedustajien toiminta ja erityisesti puolueen johdon toiminta. Kuvittelin, että tosiasiat ovat Perussuomalaisissa se, johon päätökset perustetaan.

...

Puoluekokoukseen valmistautuminen ja itse puoluekokous herättivät minussa monta kertaa epäilyksen, ettei kaikki ollut kunnossa. Ymmärrän puolue-eliitin halun turvata tuttuun ja turvalliseen Purraan Jussi Halla-ahon ilmoitettua kuntavaalien jälkeen luopuvansa puheenjohtajuudesta. Itseäni jopa nauratti puoluejohdon ja valtamedian kiemurtelu pitkälle heinäkuulle, koska olin tuolloin ainoa puheenjohtajaehdokas. Puolue järjesti vain yhden (1) puheenjohtajatentin, johon pääsivät vain ’työmies’ Matti Putkosen valitsemat valtamedian toimittajat. Puoluekokous oli myös silmiä avaava tapahtuma. Olen kirjoittanut siitä tähän blogiin erillisen analyysin. Nico Giansantin varapuheenjohtajaehdokkuus hylättiin puolueen sääntöjen ja yhdistyslain vastaisesti ja äänestykset tehtiin sähköisellä äänestysjärjestelmällä, jonka tuloksia on mahdotonta varmistaa. Jopa valokuvien ottaminen omasta äänestystapahtumasta oli ankarasti kielletty. Miksi? Kaikesta tästä huolimatta sain 15% puheenjohtavaalin äänistä ja muutkin ehdokkaat ’Tiihosen linjalla’, Ville-Veikko Elomaa ja Eliisa Panttila olivat varapuheenjohtajavaaleissa kolmansia. Tämä oli monille yllätys. Teimme hienon kampanjan ja saimme viestimme läpi ja puolueen linjaa hieman muutettua. Ainakin niin me luulimme.

Viime keväänä 2021 puolueesta erotettiin Anon lisäksi kaksi kuukautta ennen kuntavaaleja koko Espoon Perussuomalaisten johto, kolme ihmistä. Kaikki nämä olivat äärimmäisen typeriä liikkeitä ja johtivat siihen, että Espoossa odotettavissa ollut vaalivoitto katosi. Aivan kuin puolueen johto olisi itse halunnut pilata puolueen menestyksen. Sama erottamislinja on jatkunut syksyllä, jolloin suosittuja ja näkyviä hahmoja on erotettu puolueesta.

Puolueen johto ei halunnut minua tammikuun 2022 aluevaalien ehdokkaaksi, vaikka Lohjan PS yhdistyksen hallitus minua ehdotti yksimielisesti. Tämäkin on kummallista, sillä nyt äänet menevät todennäköisesti muille puolueille. Jälleen puolueen etua vahingoittavaa toimintaa. Muodollisesti päätöksen teki PS Uudenmaan piirihallitus, jossa äänestettiin, mutta toki puolueen johto olisi siihen voinut vaikuttaa, jos olisi halunnut. Päätös oli siis Purran. Puolueen kokonaisedun vastaista toimintaa, johon puolueen johto itse syyllistyy!

Omasta mielestäni kansallismielisen puolueen pitää olla sellainen, jossa seinät ovat leveällä ja katto korkealla. Erilaisia ja kriittisiä näkökulmia pitää sietää. Jos ollaan liian puhdasoppisia tai halutaan mukautua jonkun toisen puolueen näkemykseen ’hallituskelpoisuudesta’, on se tuhon tie. Tällöin on myös kysyttävä, että kenen peliä mukautumisella pelataan? Globalistien ja heidän sylikoiransa valtamedian?

...

Olisin kyllä päässyt aluevaaliehdokkaaksi, sillä VKK:n johto on houkutellut minua kesästä lähtien mukaan. Se olisi toki vaatinut puolueen vaihtoa jo aikaisemmin, mutta olen tähän asti ollut siinä (rapautuvassa) uskossa, että Perussuomalaiset on aidosti ja rehellisesti kansallismielinen puolue ja tulee vastustamaan sortavia koronapassia ja pakkorokotuksia, jotka ovat tälle maalle ja kansalle kohtalonkysymys. Koronapassi on tie teknofasistiseen valvontayhteiskuntaan, jossa vapautta ei enää ole.

Minun on nyt katsottava tosiasioita niin kuin ovat tapahtuneet, ei kuten itse olisin toivonut tapahtuvan. Perussuomalaisten perustuslakivaliokunnassa istuvat kansanedustajat ovat päästäneet läpi perusoikeuksia polkevat koronapassiesityksen ja ns. hoitajien pakkorokotuslain vastaan panematta. Kuka tahansa asiaan vähänkään perehtynyt näkee, ettei näille ole mitään terveydenhuollollisia tai juridisia perusteita. Olen itsekin yrittänyt vääntää asiaa rautalangasta perustuslakivaliokunnan jäsenille. Ensimmäisellä kerralla pystyin vielä selittämään asian itselleni, että kyse on lyhytaikaisesta laista ja mahdollisessa äänestyksessä olisi kuitenkin hävitty. Mutta kaksi kertaa peräkkäin?

Miksi Perussuomalaiset eivät ole vastustaneet perustuslakivaliokunnassa ilmiselviä perusoikeuksien loukkauksia? Koko eduskunnan äänestyksessä PS on kuitenkin vastustanut koronapassia. Näyttää siltä, että PS on ajanut kaksilla rattailla. Perusoikeuksia ja perustuslakia olisi pitänyt raivokkaasti puolustaa nimenomaan perustuslakivaliokunnassa. Tällainen politikointi näin perustavanlaatuisessa asiassa ei minulle käy. Kyse ei ole mistään taktisesta kysymyksestä! En voi tukea enää tällaista politiikkaa. Väkisin herää kysymys, että kenen palveluksessa PS johto ja kansanedustajat ovat? Minun on vaikea enää uskoa selitykseen ’hallituskiimasta’.

...

Olen tänään maanantaina 20.12.2021 jättänyt eroilmoitukseni Perussuomalaiset r.p.:n jäsenyydestä, sekä Lohjan seudun Perussuomalaiset ry:n jäsenyydestä. Luovun samalla myös Lohjan SoTe-lautakunnan jäsenyydestä. Kiitän samalla saamastani laajasta tuesta Perussuomalaisissa, erityisesti Lohjan seudun Perussuomalaiset ry:ssä, sekä äänestäjiäni, kannattajiani ja yhteistyökumppaneitani ympäri maan. Perussuomalaisissa on edelleen paljon hyvää porukkaa. Jatkan Lohjan kaupunginvaltuutettuna ja yhteisten asioiden ajajana.

Olen jättänyt jäsenhakemuksen Valta kuuluu kansalle r.p.:n tukijäsenyydestä. Kehotan kaikkia isänmaallisia suomalaisia harkitsemaan samaa. Meillä on myös mahdollisuus tammikuun aluevaaleissa jättää protestiääni vapauden puolesta. Ellei vaaleja jälleen siirretä valheilla perustellen.

Lainaus näkyviin.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2021, 12:56:16 kirjoittanut Alaric »
”Se oli tietynlainen yllätys kaikille, miten paljon virus pystyy leviämään rokotettujenkin keskuudessa.”
HUS vs. johtajaylilääkäri Jari Petäjä 25.11.2021

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 66492
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
Tiihonen on eronnut persuista, joten siirsin ketjun yleiselle poliittisten vaikuttajien alueelle ja muutin myös sen nimeä.

Aiempi nimi oli "Puheenjohtajaehdokas Ossi Tiihonen esittäytyy".
Uusi kansallismielinen puolueprojekti Sinimusta Liike kerää nyt kannattajakortteja!

Käy tekemässä kannatusilmoitus näppärästi ja nopeasti netissä: https://puoluerekisteri.fi/puolue/26

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 41013
  • Kekkosen re-inkarnaatio
Tämähän on pitkään jo ollut tulollaan.

Epäilen, että tässä kesti niin kauan sen vuoksi, että Tiihonen toivoi, että hänet erotettaisiin. Mutta kun ei erotettu, niin ei voinut enää vetkuttaa pitempään, että pääsee vapaammin ajamaan omaa politiikkaansa. WIn-win siis. Kun ei erotettu, paskaa lentää suhteessa vähemmän.

Silti tuo perustuslakivaliokunnan lausunnon bashaaminen on mielestäni älyllistä epärehellisyyttä. Käsittääkseni nykyäänkin ihan käytäntönä hoitohenkilökunnalta vaaditaan esim. influenssarokotteita, eikä se ole tähänkään asti ollut perustuslain vastaista toimintaa. Perustuslakivaliokunnan tehtävä ei ollut ottaa kantaa siihen, onko mRNA pistos rokote. Valiokunnan tehtävänä oli ottaa kantaa, voidaanko rokotuksia vaatia hoitohenkilökunnalta. Jo nykyisen tartuntalain tulkinta on, että voi. Nyt on ihan toisen instanssin tulkinnan varassa onko mRNA rokote riittävän turvallinen ja onko se sellainen potilasturvallisuuden kannalta suojaava, että se voidaan tartuntatautilain mukaan määrätä potilasturvallisuuden nimissä pakolliseksi. Se ei ollut perustuslakivaliokunnan tehtävä. Tiihonen tietää tämän, niin kuin suurin osa hommalaisistakin. Mutta onhan siitä mukava nillittää.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Pallopääkissa

• Jäsen^^^
Persupuolueen ei siis tarvinnut erottaa Ossia vaan hän erosi itse. Joskus se toimii näinpäin, eli tietyt henkilöt jättävät puolueen omalla päätöksellään.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 13640

Epäilen, että tässä kesti niin kauan sen vuoksi, että Tiihonen toivoi, että hänet erotettaisiin. Mutta kun ei erotettu, niin ei voinut enää vetkuttaa pitempään, että pääsee vapaammin ajamaan omaa politiikkaansa. WIn-win siis. Kun ei erotettu, paskaa lentää suhteessa vähemmän.

Suorastaan nerokasta siirtyä puolueeseen, jossa ei edes pääse jäseneksi, vaan vain "tukijäseneksi".  ;D

"Joka hetki syntyy uusi kusetettava"...
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 10668
  • Je suis. Sivistysporvari. Ihmisenä ja kuluttajana.

Suorastaan nerokasta siirtyä puolueeseen, jossa ei edes pääse jäseneksi, vaan vain "tukijäseneksi".  ;D

Ei sitä vielä tiedä, jos hyväksyvät Tiihosen vielä jossain vaiheessa täysjäseneksi, kun Tiihosella on kuitenkin enemmän poliittista näkyvyyttä, kannatusta ja statusta kuin useimmilla VKK:n hangaroundeilla ja prospecteilla.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

viisitoista

• Jäsen^^^
  • Liked: 3004
Epäilen, että tässä kesti niin kauan sen vuoksi, että Tiihonen toivoi, että hänet erotettaisiin. Mutta kun ei erotettu, niin ei voinut enää vetkuttaa pitempään, että pääsee vapaammin ajamaan omaa politiikkaansa.

Kyllä, ja Purra puolestaan ei aikonut antaa hänen päästä leikkimään marttyyriä. Sen vuoksi Tiihosta kai niin kauan siedettiinkin, että hän olisi se aloitteentekijä.

justustr

• Jäsen^^^

En nyt taas haluaisi päteä pohjattomalla tietämykselläni ;D, mutta tämänkin muuvin ennustin jo kauan aikaa sitten. Ennusteeseeni liittyy myös teoria, että Tiihonen on alusta piten kuulunut VKK:n sisäpiiriin ja näin ollen tulee saamaan puolueessa näkyvän position "lähes" Anon tasolla (ei nyt sentään ikuisena keisarina kuitenkaan).

Mutta jotta kristallipalloni tuottamat ennusteet olisivat täydellisiä niin paria muutakin "yllättävää" siirtymää vielä odottelen lähiakoina tapahtuviksi  8)

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 16391
  • tökerö, tyhmä ja köyhä

Hyvä ratkaisu. Jopa suoraselkäinen. Kummankin puolueen kannatus nousee ja tilanne selkiytyy. En alustavasti äänestä missään vaiheessa Anon puoluetta, mutta rehellisyys ja avoimuus on aina arvostettavaa.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Puhdasverinen
Suorastaan nerokasta siirtyä puolueeseen, jossa ei edes pääse jäseneksi, vaan vain "tukijäseneksi".

Hmm, jos pääsee ehdolle puolueen listoilta vaaleissa, niin äänestäjät valitsevat. Niin se homma toimii, tai pitäisi toimia, Suomessa, vielä.

Nyt perussuomalaisissa Ossi ei päässyt ehdolle, eivätkä äänestäjät päässeet valitsemaan. Sitä on ollut liikkeellä.

"Stupid is as stupid does", vai miten se oli?

Henkilökohtaisesti nukun yön yli, mutta harkitsen tekeväni saman liikkeen, kuin Tiihonen. Fifty-sixty.

Luotto Purraan ja perustuslakivaliokuntaan on nollissa, tuntuu kuin poliittinen koti olisi palanut.
NOVUS ORDO HOMMARUM

...
-Jäsen justustr

viisitoista

• Jäsen^^^
  • Liked: 3004
Tiihosesta voi tulla VKK:n näkyvin ja suosituin hahmo, koska hänellä ei ole niin vastenmielistä persoonallisuutta kun Turtiaisella (ja on luultavasti myös häntä fiksumpi tyyppi); Anon ainut etulyöntiasema on hänen kansanedustajuutensa, ja se katoaa vuonna 2023. Näiden kahden välille voi hyvinkin vielä tulla kateellista kärhämää.

nochWunder

• Jäsen^^^
  • Liked: 5171
Persut kokevat petturin kohtalon. Tätä samaa yritettiin Trumpilla, ajateltiin että Trumpin kannattajat tottelee mitä ikinä Trump sanoo, esim. jos Trump käskee "hypätkää", niin kansa ottaa piikin hihaan ja hyppää.

Nyt Persut yrittää veljeillä fasistien kanssa ja näytellä samalla puoluetta, jossa muka mikään ei ole muuttunut.

"Persut on yhden asian puolue" ne aina sanovat, vaan nyt nähdään, että kansa on fiksumpaa. Ei äänestäjät ole persuja, vaan poliitikot. Ei tämä ole mikään joukkueurheilu, jossa joku kannattaa Lukkoa, toinen Tepsiä.

Toimi kansan parhaaksi, tai katoa epärelevanttiuden loputtomaan suohon. Korruptiolla Persut ei juhli.
Sosialismi on kuin juna. Kun se kerran on lähtenyt kohti helvettiä, joka on brändätty uusin nimin, ei sitä pysäytä mikään muu kuin raiteilta suistaminen, mutta sekin tragedia on parempi kuin helvetti, johon matka muuten päätyisi.

justustr

• Jäsen^^^
Suorastaan nerokasta siirtyä puolueeseen, jossa ei edes pääse jäseneksi, vaan vain "tukijäseneksi".

Hmm, jos pääsee ehdolle puolueen listoilta vaaleissa, niin äänestäjät valitsevat. Niin se homma toimii, tai pitäisi toimia, Suomessa, vielä.

Jäsen P puhui tuossa nyt puolueen jäsenyydestä, joka ei siis ole VKK:ssa mahdollista. Todellinen Valta Kuuluu Kansalle puolue kun siihen ei voi liittyä jäseneksi eikä vaikuttaa puolueen linjaan, äänestää puolueelle johtoa jne. Aika lailla demokratian peruspilareita nuo meinaan ;D

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 9801
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
Onnea vaan Ossille valitsemallaan tiellä! Poliittisesti uran kannalta valinta oli toki väärä mutta jos kerran poliittinen koti paloi Purran myötä niin eihän siinä mitään. Ennuste seuraavin eduskuntavaaleihin:

Paras case: koronamaailmanloppu jatkuu; konkurssiaaltoa, kaikenlaista rajoitusta ja koronapassivaadetta joka vitun paikassa, tuplavaipat vaativat lisää ruoskaa jne
- > 1% kannatus, ei kansanedustajia.

Huonompi case: omikronin kuolleisuutta asiantuntijoiden toimesta punnittaessa päätetään luopua kaikista rajoituksista seuraavan vuoden aikana, jallitusemme jatkaa suunnitellusti lähes loppuun asti jolloin "vihreät" ja äärivasemmistoliitto tirpovat kuvainnollisesti sidukka-saaristoa kärsään ja vaalit pidetään alkukeväästä 2023, tai sitten jopa aivan ajallaan vähän myöhemmin.
- > 0,1% kannatus
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Lasse

• Jäsen^^^
  • Puhdasverinen

Jäsen P puhui tuossa nyt puolueen jäsenyydestä, joka ei siis ole VKK:ssa mahdollista. Todellinen Valta Kuuluu Kansalle puolue kun siihen ei voi liittyä jäseneksi eikä vaikuttaa puolueen linjaan, äänestää puolueelle johtoa jne. Aika lailla demokratian peruspilareita nuo meinaan ;D

Ymmärsin kyllä.

On siis nerokkaampaa jäädä sellaisen puolueen täysjäseneksi, joka ei aseta sinua ehdolle vaaleissa, vaikka sinulla on paikallisyhdistyksesi kannatus?

Meillä on sitten erilaiset näkemykset nerokkuudesta, mutta monesta muustakin asiasta, kuten tämän hetkisestä sigustani voi hitaampikin huomata.
NOVUS ORDO HOMMARUM

...
-Jäsen justustr

Pallopääkissa

• Jäsen^^^
Jos Anolla ja Ossilla on vain korona-aihe, ei sillä pitkälle pääse. Onko Ossi edes maahanmuuttokriitikko? Anokaan ei ole tainnut sanoa mitään maahanmuuttoon liittyvää silloin kun on ollut omassa ryhmässään?

Tagit: