Elokapina ei tunnu ymmärtävän sitä, että heidän mielenosoituksensa pääkaupungin pääväylällä poikii taustalle ison turvallistamisoperaation. Pitää varmistaa mielenosoituspaikan turvallisuus ja uudelleenreitittää joukkoliikenne ja hälytysajoneuvot. Melkein toivoisi, että poliisi ei erityisemmin auttaisi järjestelyissä vaan odottaisi tyynesti hätäkeskuksen kautta tulevia tilauksia. Luotetaan, että Elokapina osaa hoitaa liikenteenohjauksen tai tyynnytellä ruuhkautuvan liikenteen.
Minä taas luulen, että he tietävät asian varsin hyvin, ja juuri siksi terroristijärjestönä haluavat aiheuttaa mahdollisimman paljon haittaa.
Minulle tuli mieleen väkivallaton suoran toiminnan peliliike (ja saa jalostaa ideaa edelleen):
Joku A4, joka tosiasiassa on lasku, suunnattuna Elokapina ry:lle: jokainen Manskulla haittaa kokenut autoilija voi vaatia Elokapinalta sellaista summaa, joka vastaa heidän aiheuttamaansa haittaa, esim. liiketoiminnalle, työpaikalle ehtimiselle jne.
Toisekseen: naamat ja nimet julki! Jos tämä paskasakki saa esim. Veikkaukselta rahoitusta, meillä maksajilla on oikeus tietää!