Muistutukseksi: tämä hölmöily - ja aika moni muukin - jatkuu tasan niin kauan, kunnes porukassa päätetään (siis me päätetään, ei hyvävelikerho), että riittää. Taitaa polttoaineen sekä sähkön hinnannousu olla se juttu, joka sen sitten takoo viimeisimmällekin Hämeen hitaalle kalloon. Että kommareita äänestämällä saat kommunismiä, kutsuivat ne sitä millä nimellä hyvänsä. Kommareita sitten löytyykin tästä maasta yllättävän paljon, ja odottamattomista paikoista kuten Kokoomuksesta ja Keskustasta. Jos myötäilee viherkommareita, on myös itse viherkommari.
Heti kun alkaa olemaan mielenosoitusta tai autoilijoiden tempausta, niin olen menossa mukana. Tämä on ammattimiehistä kiinni, autoliitto tai ammattiliitot eivät tule puskemaan tätä riittävällä innolla. Teidän täytyy tehdä se, nimenomaan teidän. Muut tulevat perässä, ja uskon kyllä että ymmärrystä ja tukea löytyy. Seuratkaa tarkkaan mitä autoliitto edes tekee, jos ei mitään, silloin nekin eurot kannattaa jättää itselle.
Allekirjoittaneen usko valtionhallintoon on negatiivinen. Kannattaa yleensä tehdä päinvastoin kuin ne sanovat. Kolmilitraisella kuusisylinterisellä tässä ajellaan, eikä voisi hiilidioksidit paljoa vähempää kiinnostaa, kasvithan sitä syö. Jos tässä oman talon jossain vaiheessa omistaa, se on taatusti kaava-alueen ulkopuolella, tuottaa sähkönsä ja lämpönsä itse, ja kaivo pihalla. Eikä taatusti ole kiinni missään valtakunnan verkossa. Eikä taatusti käy aurinko- tai tuulisähköllä, eikä sisällä akkuja.