Tässä on se klassinen ongelma, että tällainen ainejärjestö- ja etujärjestötoiminta kiinnostaa hyvin pientä määrää opiskelijoista, joten näissä touhuavien profiili poikkeaa keskimääräisestä tekniikan alan henkilöstä. Teknisen alan opiskelijana voin sanoa, että jokainen konservatiivisen arvomaailman tai konservatiivisuutta ennustavan luonneprofiilin omistava haluaa vain valmistua ja siirtyä oikeaan työelämään. Ja tämä on suuri vääryys: Meidän oikeistolaisten, nuivien, klassisten liberaalien jne. pitäisi tajuta, että instituutiot eivät pysy kasassa itsestään, vaan meidän pitää olla mukana vaikuttamassa.
Tai no yhden klassisen "cuckservatiivin" tiedän, hän toimii Aalto-yliopistossa monenlaisessa toiminnassa, mutta rutisee woke-paskasta vain yksityisesti minulle eikä oikeasti tee mitään vaikuttaakseen asioihin.
Justustr: Kumpi tuli ensin, muna vai kana? Taantuuko Suomi, koska Suomeen ei maagisesti ilmaannu fennomaanisia ulkomaalaisia huippuosaajia parantamaan Suomea hyvää hyvyyttään, vai taantuuko Suomi, koska Suomen työpaikkatarjonta, matala palkkataso, verotus jne. eivät houkuttele ulkomaalaisia "huippuosaajia"? Ihmiset ovat itsekkäitä olioita, jos he huomaavat, että jossain heidän kyvyillään saa enemmän rahaa kuin muualla, he pyrkivät sinne, oli esimerkiksi maahanmuuttoprosessi vaikea tai ei. Tämän todistaa esimerkiksi Australia, jonne pyrkivän suositellaan hankkivan maahanmuuttokonsulttiapua, koska maahanmuuttoprosessi on niin monimutkainen.
Olen 25-vuotias ja minun tuttavapiirissäni lukiokoulutetut asiakaspalvelijat tienaavat keskimäärin enemmän kuin amk-koulutut insinöörit. Ei kovin houkutteleva yhtälö "huippuosaajille".