Olen melko varma, etten koko elämäni aikana tule kysymään yllä esitellyn kaltaisilta tekoälyiltä yhtään mitään. Etsin itse pointtini, jos jaksaa niin paljon kiinnostaa.
En muuten näin äkkiseltään enää muista, miten xiitteihin linkitettiin 🫢
Ei tarvitsekaan, mutta olit silloin ihan innoissasi.
^^^
Vastaukset elämänsä kysymyksiin voi etsiä kavereilta, kirjastosta, googlelta tai tekoälyltä. Yhtä luotettavia kaikki.
^^^
Jonkinasteisena daatta-komputaattori-alan seka-työ-luola-miehenä vastustin, äijä-suffragettinä, aikani, näitä twitteri-feisbuukkeja. Ja ihan hyvistä syistä. Syyt: kaikki mitä ikinä ajattelet ja teet, sen isoveli saa selville. Kuten myös kaveripiirisi. Jos, JOS, aika tulee, niin kaikki haetaan samana yönä montulle. Siksikin esiinnymme Hommalla salanimillä Emo ja Lalli. Ja siksi hommalaisten ei kannata olla toistemme FB-kavereita, tai liketä toistemme viestejä, omilla nimillämme. Ehkä se vähän hidastaa DDR-jihadisti-lahtareita.
^^^
Mutta toisaalta, X:n ketjussa voi viestiä Trumpille ja Muskille.
Jos on jotain oleellista asiaa, voit puhua läntisen maailman tärkeimille ihmislle X:n ketjussa. Se edellyttää erittäin painavaa asiaa, tietenkin, että viestisi nousee esiin.
Pointtini on se, että kannattaa tiedostaa tietotekniikan riskit, mutta myös hyödyt. En minäkään tässä bondailisi hommalaisten kanssa ilman tietotekniikkaa, kuten et sinäkään.
Homma on sosiaalinen media, kuten FB ja X, minun kirjoissani - tosin paljon parempi, koska Hommalla asiat ovat järjestyksessä ja löydettävissä. Homma on historiankirjoitus vailla vertaa. FB ja X ovat roskakoreja, joiden kirjoituksia et ikinä löydä viikon päästä.
Ilman Hommaa 50 000 ihmistä ei olisi ja likettänyt ajatuksiasi. Vertaa tuota siihen, että vanhaan hyvään aikaan hankittiin kirjeystävä, en edes tiedä mistä hankittiin. Ja Australiasta sitten vastattiin kirjeeseesi joskus, kirjeesee jonka lähetetit 3 vuotta aikaisemmin.
Nyt voit viestittää sekunnin viiveille miljardeille ihmisille, jos on tarpeen. Löydät maapallolta hengenheimolaisesi, missä ikinä he oletkaan.
Anna tuon ajatuksen muhia päässäsi hetken.
Elämme kiihtyvällä vauhdilla yhä mielenkiintoisempia aikoja. Minäkin, eläkeläsenä, harmaapartaisena änkyrähuru-ukkona, yritän pysyä vauhdissa mukana. :-)