Täytyy myöntää, että aiemmin en ole pitänyt jäsen justustr:ää juuri minään, mutta näiden syväluotaavien analyysien jälkeen kieltämättä täytyy nostaa imaginääristä hattuani hienosta työstä!
Hän onkin skene-asiantuntija.
vaatii aikamoista omistautumista katsoa samana päivänä viisi tuntia, bäckmanin ja putkosen sössötystä. Ite katsoin vain sieltä, täältä. Sitä sönkötystä se on varsinkin putkosella. Hän olisi voinut sen kirjavarkausasian selvittää bodin streemissä vartissa, mutta länkytti tuntikaupalla. Ja lisäksi väittää olevansa vielä toimittaja.
huomasitko muuten
@justustr siinä Johanin lähetyksessä, oli lopussa todella hieno pihkovan maahanlaskujoukkojen ilmoitus, jossa he lupasivat iskeä, ja voittaa, kun aika koittaa? Minä olen ollut vähän siinä uskossa, että heidät on aika pitkälle jo tapettu.
https://www.youtube.com/live/Dn6CHZWEfbw?feature=shareEli pihkovan pojat uhkailee tuossa kohtaa.
Mutta minä oletan edelleen että, Johan ja Janus ovat sopineet tämän näytelmän askelmerkit keskenään. Huomion hakemisen vuoksi. Voin olla toki väärässäkin, mutta sitten on kyllä jo aika urpoa touhua, jopa noiden kaiffareiden mittapuulla. Voittoisaksi ajateltu erikoisoperaatio päättyykin naurettavaan tappeluun jostain huuhaa pokkarista. No toinen voi tienata muutaman lantin, onhan sekin jotain.
On se vaan kumma miten pienpuoleissa ja ääriliikkeissä ruvetaan aina tappelemaan.
Luultavasti kyse on ainakin vähän siitä, kun yliarvioidaan oma kannatus, ja sitten ei menestystä tulekaan, niin pettymys purkautuu tappelemalla. Saa nähdä kuinka Ossin porukan käy. Vielä näyttää olevan porukka kasassa, mutta kun vaalit on ohi, uskon että rupeaa veri sielä lentämään. ( Kuvaannollisesti )