Äänestys

Onko sinulla älylaitteessasi YLE-sovelluksia?

Minulla on YLE-sovellus
4 (7.5%)
Minulla on YLE areena
16 (30.2%)
Minulla on YLE uutisvahti
3 (5.7%)
Minulla on YLE lasten areena
1 (1.9%)
Minulla on YLE kielikoulu
0 (0%)
Minulla on joku muu YLE-sovellus
1 (1.9%)
Minulla ei ole mitään näistä.
28 (52.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Kirjoittaja Aihe: YLE GALLUP: Onko sinulla älypuhelimessasi tai vastaavassa YLE-sovelluksia?  (Luettu 673 kertaa)

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 68691
  • Kekkosen re-inkarnaatio
YLE:n ohjelmatarjonta on taas tapetilla

Pohdin itse, tietävätkö ihmiset edes mitä YLE tuottaa, jotka sitä arvostelevat; entä ne jotka siitä tykkäävät ja maksavat yle-veroa mielellään?

Yksi tapa tutustua YLE sisältöön on ladata appi tai äppi tai appsi, niin kuin niitä hellästi kutsutaan. Voihan olla, että ne, jotka eivät YLE:stä piittaa, eivät myöskään näitä appeja lataa, eikä heidän katseluprofiilinsa välity YLE:n ohjelmatarjonnan suunnittelijoille. Varmaan yksi suurimpia syitä, millä on saatu ihmiset lataamaan YLE äppi ja antamaan henkilötietonsa ja katseluprofiilinsa YLE:lle on Euroviisut, joissa puhelinäänestäjä tarvitsee appsin, jos haluaa äänestää ilmaiseksi. Syrjintävaltuutettu ei puutu siihen, että jos peräkammarin mummu haluaa Dorollaan äänestää, se on hänelle maksullista, mitä se ei YLE-appsin käyttäjälle ole.

Lainaus
Voit osallistua Uuden musiikin kilpailuun 2023 (UMK23) äänestämällä lauantaina 25.2.2023 lähetyksen aikana maksutta yle.fi-sovelluksen kautta sekä maksullisesti lähettämällä tekstiviestin tai soittamalla äänestysnumeroon.

Itse meinasin aikanaan osallistua tuohon "lahjoita ääntäsi"-kampanjaan, mutta kun se olisi vaatinut rekisteröitymistä YLE-palveluihin, jäi osallistumatta. Minulla ei ole yhtäkään YLE appia. Entäpä teillä, rakkaat hompanssit?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

ämpee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28702
Ei yhtään appia eikä yhtään älypuhelinta.
On vain ajan kysymys milloin tuokin on muotia.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Paawo

• Jäsen^^^
  • Liked: 10659
  • Monomaanista jankkaamista
Ei ole yhdenkään informaatio-operoijan appia. Eikä tule.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10