Tämä kansainvälistymiseen 150 k€ tukea saanut artisti mitteli paikasta euroviisuihin Käärijän kanssa. En muista hänen sijoitusta tuossa mittelössä, jäikö kauksikin 1. paikasta. Sen kuitenkin muistan, että lähipiiri kehui artistia ja on jo tehnyt artistinimeään tunnetuksi ulkomailla. Tämän sain havaita itsekin. Mitä tulee hänen musiikkitaiteen tekemiseen, sen pienen euroviisujen karsintamittelön perusteella itse pidin artistista ja hänen tuotannosta. En kuitenkaan niin paljon, että olisin kaivanut hänen tuotantoa jatkuvaan kulutukseen - hänen tuotanto ei oikein kuulu minun listalle kulutettavista genreistä eikä ollut niin hyvä, että olisi päässyt listalle, mutta kerrankos listalleni on noussut tuntemattomia ja odottamattomia musiikin lajeja sekä artisteja.
Joten en aivan yhdy edelliseen mielipiteeseen artistista ja hänen mahdollisuuksistaan. Olen kuitenkin kriittisyyden kannalla, koska tämä meidän järjestelmämme (=vero- ja velkarahojen viskely sinnetänne sekä erityisesti media) on ansainnut epäluottamukseni. Tämä artisti lienee siihen jokseenkin syytön ja aiheutettuun luottamuksen menettämiseen nähden hyvin mitätön teko, jos on käyttänyt suhteitaan (äiti Baba Lybeck ja iskä Pekka "Rötös" Lehti).
Toivon, että epäluottamus järjestelmään laajenee mahdollisimman monen suomalaisen mieliin, jotta tähän "mielipuoliseen tuhlaukseen julkishallinnossa" tulisi joku tolkku. Tämä artisti ja hänen saama tuki "kansainvälistymiseen" ei ole kuin pisara valtameressä, en nostaisi artistia tikun nokkaan. Äiskä ja iskä voisi vähän joutuakin selittelemään, mutta eivät joudu koska Yle ja muu media ovat korruption puolesta.