Kirjoittaja Aihe: Kiinalaisravintolat  (Luettu 817 kertaa)

Olipakerranelämä

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 152
Kiinalaisravintolat
« : 06.12.2023, 15:29:25 »
Kiina levitti maapallolle lepakkokoronan ja kiinalaisravintolat syöttävät kautta maapallon epähygienissa oloissa valmistamiaan ruokia / elintarvikkeita ihmisille rairastumisriskeistä välittämättä...miksiköhän  :o

Eiköhän haeta taas kiinalaista nurkkapaikasta ja silleen...onhan se niiiin terveellistäkin  :o

Kävin kerran, tosin jo lähes pari vuosikymmentä sitten, asuinkaupunkini
kiinalaisessa pikku ravintolassa syömässä, ihan mielenkiinnon vuoksi siksikin, että voisin vahvistaa kiinalaisen ruoan kehujat makuelämyksilläni.

Valitettavasti kävi kuitenkin toisin, sillä sain eteeni muutamia raakoja kukkakaaliterttuja, puoliraakaa riisiä, sitkeitä sianlihanpaloja ja tarjoilijan huonosuomisen ilmoituksen, että " ravintola suljetaan " 5 min. kuluttua.

Jälkikäteen olen oivaltanut, etten ollut sitä oikeaa sukupuolta, mitä oli tarkoitus palvella ko. paikassa.. :facepalm:

Maailma muuttuu eskoseni ja silleen ja putin neuvottelee kiinan kanssa ties mistä ja silleen..mutta hyvää Itsenäisyyspäivää meille kaikille Suomalaisille tänä Suomen  Itsenäisyyspäivänä 

« Viimeksi muokattu: 06.12.2023, 15:36:54 kirjoittanut Miniluv »

Vänkääjä

• Jäsen^^^
  • Liked: 1495
Vs: Kiinalaisravintolat
« Vastaus #1 : 06.12.2023, 15:52:15 »
Kiinassa käydessäni kävin paikallisten suosimassa ravintolassa. Ruoka oli hyvää, mutta valmistettu hieman eritavalla mihin olin tottunut tai itse valmistan.
Esim. kana oli paistettu kokonaisena ja sen jälkeen pilkottu lihakirveellä osiin. Paloissa oli sitten tienkin hyvinkin pieniä luunsiruja, jotka sen lisäksi että lisäsivät aterioinnin kestoa aiheuttivat pelon mitä ne tekesivät suolistossa sinne vahingossa jouduttuaan.
Sianliha sen sijaan oli "lihaisaa" ja luumukastike sen kanssa niin hyvää etten koskaan ennen tai sen jälkeen ole vastaavaa saanut syödä.

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 12272
  • Mullaki o kissa
Vs: Kiinalaisravintolat
« Vastaus #2 : 06.12.2023, 16:06:47 »
Kiinassa käydessäni kävin paikallisten suosimassa ravintolassa. Ruoka oli hyvää, mutta valmistettu hieman eritavalla mihin olin tottunut tai itse valmistan.
Esim. kana oli paistettu kokonaisena ja sen jälkeen pilkottu lihakirveellä osiin. Paloissa oli sitten tienkin hyvinkin pieniä luunsiruja, jotka sen lisäksi että lisäsivät aterioinnin kestoa aiheuttivat pelon mitä ne tekesivät suolistossa sinne vahingossa jouduttuaan.
Sianliha sen sijaan oli "lihaisaa" ja luumukastike sen kanssa niin hyvää etten koskaan ennen tai sen jälkeen ole vastaavaa saanut syödä.

Ei vaan moottorisahalla, se oli kuuluisaa moottorisahakanaa  :roll:
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Tagit: