Korholaa ei tulla persuissa näkemään. Olen hänen "Ilkeitä Ongelmia"-kirjaansa lukenut ja aistinut, että hänellä on pari perustavanlaatuista virhekäsitystä persuista, mitä en allekirjoita. Liittyy muistaakseni ihmisarvokäsitykseen tai johonkin. Olen ollut yllättynyt joistain asioista, mitä hän kuvittelee persuista. Kuvittelin, että hän siinä kohtaa osaisi ajatella itse eikä lukisi vihervasemmiston vääristyneestä peilistä asioita persuista.
Olisi mielenkiintoista, jos pystyisit hieman asiaa avaamaan.
420-sivuinen kirja, ei sähköisessä muodossa, ei tekstihakua...
Muistan kun mainitsin Korholan kirjassaan kertoneen Daniel Nylundin "Uhriutumisen kulttuuri"-kirjasta, joka minulla on, mutta jota en ole ehtinyt lukea. Sitten
joku jäsen (ei muista) jäsen Swen of Sweden kertoi lukeneensa tuon kirjan ja about polttaneensa sen, koska Nylund piti persuja oikein periesimerkkinä uhriutumisesta.
Sen jälkeen kiinnitin huomiota muutamaan Korholan lausahdukseen persuista... Olisiko Korholalla tämän jälkeen ollut kirjassa pari kommenttia, jossa heijastui tuo sama ajattelu? Toinen mitä mietin oli joku motiivikysymys maahanmuuttopolitiikkaan? Puheet vs. motiivit?
Mutta ei voi muistaa. Lue se kirja. Se on hyvä kirja.
En halua laittaa Korholan suuhun sanoja, joita hän ei ole kirjoittanut. Kirjasta jäi kuitenkin hieman ikäväntuoksuinen mielikuva siitä, mitä hän persuista ajattelee.
Jäi vähän itseänikin tämä vaivaamaan. Joku voisi kysyä Korholalta mitä tämä ajattelee persuista?
Voin hieman selata kirjaa taaksepäin joku päivä.
-i-
MUOKS: Tarkistin, kyse oli jäsenestä Swen of Sweden, joka kommentoi Nylundia. Ei polttanut kirjaa vaan päreensä.
Tuosta muutama viesti eteenpäin.
https://hommaforum.org/index.php/topic,134560.msg3544482.html#msg3544482