Kirjoittaja Aihe: Milloin ja miten nuivistuit?  (Luettu 580570 kertaa)

Tavan

• Jäsen^^^
  • Liked: 14273
Vs: Milloin ja miten nuivistuit?
« Vastaus #1320 : 19.05.2023, 23:06:19 »
Jos lääketieteellisin kriteerein osoitettaisiin, että geenit ovat moku- ja mamuongelman perusta, joudun toki muuttamaan mieleni, mutta yhä yksinkertaisin selitys löytyy uskonnollisen termin sharia takaa. Miksi tämä argumentti on vaikea "ostaa" johtunee länsimaisen ihmisen syvästä ymmärtämättömyydestä, mikä uskonto tarkoittaa. Geeniselitys on niin houkutteleva ja halki-poikki-pinoon matemaattinen selitys, että olen alkanut pitää sitä uskonnollisena totuutena.

Sharia on PALJON lähempänä perinteistä suomalaista elämänmenoa kuin tämä moderni kulttuuri mitä ympärillämme nykyään näemme.

Ennen vanhaan naiset olivat miestensä ja isiensä holhokkeja, heidän pukeutumisensa oli peittävää ja sitä valvottiin tarkasti, epäsiveistä suhteista miesten kanssa ei ehkä tapettu mutta sosiaalisesti tuhottiin... Siveetön nainen tuhosi samalla koko sukunsa kunnian.

Homous oli rikollista ja moraalitonta ja luvassa oli todennäköisesti vähintään sakinhivutusta kylänmiehiltä ja sakot oikeusistuimelta, tai myöhemmin mielentilatutkimus. Jumalanpilkasta sai tuomion (sekä sosiaalisen että juridisen), ja rienaavaa materiaalia ei saanut julkaista kunnes Juhannustansseissa suomalaisen kulttuurin holtti lopullisesti murrettiin.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 9098
« Vastaus #1321 : 20.05.2023, 01:48:13 »
^Todellakin, eikä varsinainen luonteenlaatu adoptoimalla muuksi muutu. Äo-testien mittaama älykkyys on erittäin voimakkaasti perinnöllinen ominaisuus, omaten nykylännessä n.80% heritabiliteetin ja erinäiset persoonallisuuspiirteet ovat nekin n.50% heritaabeleja.

On suorastaan huvittavaa miten huono ihmissilmä pitää olla jos kuvittelee että adoptio nollaa perinnölliset luonteenpiirteet.

Minä en juurikaan usko älykkyystesteihin, ne ovat samanlaista hömppää kuin muukin psykologia. Usko siihen, että ihmiset eri puolilla maailmaa ovat synnynnäisesti luonteenpiirteiltään erilaisia on heikolla pohjalla oleva olettamus.

Toisaalta, uskovathan monet siihenkin että luonteenpiirteet ovat peräisin tähtien asennoista syntymähetkellä.
Tähtien asento on hyvä vertaus. Jos tähdet ovat suotuisat, voi lapsi syntyä suomalaiseen keskiluokkaan ja siten hankkia hyvät valmiudet keskiluokkaiseen elämään ja hyvän kielitaidon, siis silleen kuten esimerkiksi Yli-Viikari. Jos tähtien asento on vähän huonompi elämän arpajaisissa, voi lapsi olla se väkivaltaisen alkoholistiperheen lapsi ja se koulutus ja kielitaito jää hankkimatta. Edellisessä tapauksessa yliviikarimme nyrpistelee kuinka jälkimmäinen on se laiska rötöstelijä, joka ei viitsi kouluttautua ja hankkia ammattia. >:(
Onhan se totta, että akateemisten lapsista tulee akateemisia ja lukion käymättömien lapsista lukioita käymättömiä...
Ei pahalla, mutta näin on.

Niobium

• Jäsen^^^
  • Liked: 8662
« Vastaus #1322 : 17.07.2023, 09:50:55 »
^ "Onhan se totta, että akateemisten lapsista tulee akateemisia ja lukion käymättömien lapsista lukioita käymättömiä...
Ei pahalla, mutta näin on."

Ei aina, vanhempani olivat duunareita, minä rikoin lasikaton, ensimmäinen valkolakki sukuun ja yliopistoon. Korkein sotilasarvo suvussa.

Kiitän tästä vanhempiani, jotka olivat ahkeria ja avarakatseisia, kaikkia lapsia, tyttöjä tai poikia kohdeltiin just samalla yhdenvertaisuudella.

Tapasin tytön, ylioppilas ja muutamat keskiasteen opinnot takana. Viidestä jälkeläisestä kaksi jo yliopistossa, kolmas AMK ja kaksi viimeistä aivan varmasti yliopistoon.

Minä en missään nimessä aliarvioi duunareita, kaikki sisarukseni ovat pärjänneet elämässään paremmin kuin minä. Ilman osaamista tämä maa ei selviäisi.

Muksuni kasvatettiin kaikki sillä yhdenvertaisuus periaatteella, että saavat itse valita mitä tekevät, kunhan oppivat tasa-arvoisuuden miehen ja naisen välillä. Samoin paskaisissa haalareissa hiihtelevä remppamies ei ole yhtään sen huonompi kuin akateemikko.

Sivistys sinänsä on ihan kannatettavaa, mutta joillain on taito tehdä käsillään muutakin, kuin pyörittää kynää.

"Tuomme oikeudenmukaisuutta ja onnea Afrikan kansoille, Prigozhin lupaa." IS 22.8.2023

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 69975
  • Kekkosen re-inkarnaatio
« Vastaus #1323 : 17.07.2023, 09:58:46 »
Koska ketju on hieman rönsynnyt otsikon aiheesta, voinen ehkä kertoa havaintoja viime ajoilta.

Median rummutus on niin läpinäkyvää, että olen saanut hämmästyä muutamaakin kirjoitusta facebookissa, mitä alusta on työntänyt omaan "uutisvirtaani".

Muistan kun olin avoimemmin politiikassa ja kirjoitin persuna persuasioita faceen, minua tultiin ihan vanhojen ystävienkin toimesta lyömään auttamatta sanan säilällä "miten sinä voit noin sanoa", "en tiennytkään että olet rasisti", ja monet ystäväni linkkasivat mm. uuninpankkopojan persubashayksiä ja saivat miljoona peukuttajaa.

Eilen huomasin kahden tällaisen puolustavan avoimesti Riikka Purran säkkikirjoittelua. "Lukekaa koko blogi, niin ymmärrätte mistä on kyse". No toki he saivat vielä kuplan sisältä kirjoituksia, jotka leimasivat Purran tämän käyttämien yksittäisten termien kautta. "Jos käytät tällaista termiä toisen kulttuurin edustajasta olet yksinkertaisesti rasisti" (= paha ihminen, jota ei saa sympatiseerata vaikka perusajatus on oikeasti naisten asemasta huolestuminen).

Tästä tuli mieleeni, että jos jättäisi kaikki "matut", "ullatukset", "säkit" ja muut genren terminologian kokonaan käyttämättä ja kirjoittaisi nuo samat asiat "korrektia" kieltä käyttäen, niin mihin vasemmisto silloin tarttuisi? Äänekkääseen nieleskelyyn vai punoittaviin poskiin?

Ennen kaikkea, saisimmeko sillä tavoin lisää avautumisia tähän ketjuun ihmisten nuivistumiskokemuksista?

-i-
« Viimeksi muokattu: 17.07.2023, 10:00:21 kirjoittanut ikuturso »
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Bona

• Jäsen^^^
  • Liked: 1835
« Vastaus #1324 : 17.07.2023, 10:36:14 »
Kyllä minusta matut ja ullatukset pitäisi jättää pois. Säkkiasiassa on huomattava yksi ehkä hienovaraiselta vaikuttava, mutta erittäin oleellinen rajanveto: on yksi asia sanoa esim.: "Olipa Itäkeskuksessa taas niitä säkkejä tänään" ja kokonaan toinen kirjoittaa asiateksti naisten oikeuksista islamissa ja käyttää tehokeinona alistavan vaatteen kuvauksessa kielikuvaa säkki. Siinä se on täysin asiallinen retorinen keino, kun taas Itiksen säkeistä öyhöttäminen on öyhöttämistä eikä mitään muuta. Vassareiden voisi olla hyvä suorittaa nykymuotoinen äidinkielen ylioppilaskoe, jotta erilaiset retoriset keinot ja kielikuvat tulisivat tutuiksi.

Olen Purra-ketjussa kysynyt Purran n-sanasta. Se on edelleen minulle epäselvä, vaikka olen yrittänyt lukea kaiken minkä nivelet sallivat. Siitä olen iloinen, ettei Purra pyytänyt anteeksi säkkikirjoitusta, mutta olen pahoillani hänen toisesta anteeksipyynnöstään, josta ei taas vaihteeksi ollut hyötyä - vai vaatiko Orpo sitä? En edes tiedä, mitä hän pyysi anteeksi, mutta jos kyse oli nimimerkin Riikka kirjoituksista, mielestäni hänen olisi pitänyt vain todeta, ettei kommentoi mitään nimimerkkikirjoituksia, vaan ainoastaan poliittisesta roolistaan käsin tuotettuja tekstejä, ja niissäkin olisi hyvä keskittyä hänen toimintaansa ministerinä.

Sitten jotakin nuivistumisesta, ettei moden harja heilu  :D Nyt alkaa painua jo hämärän peittoon nuivistumisen ajankohta, siitä on jo sen verran kauan. Muistelen minun ja mieheni äänestäneen 2011 perussuomalaisia, eli varmaankin silloin.

Nuivistuminen on jatkuva prosessi, alkoi ainakin itselläni varsin viattomasta "voisikohan maahanmuutosta ollakin enemmän haittaa kuin hyötyä ja voisikohan islam olla varsin haitallinen ilmiö" päätyen muiden merkkipaalujen kautta siihen tilaan, jossa juuri mikään maailmankuvani osa ei enää sovellu kahvipöytäkeskusteluun. Merkkipaaluista ei enempää julkisella puolella.

Viime aikoina olen kerännyt rohkeutta sanoa ääneen - ja ensin käydä asia läpi vielä kerran itseni kanssa - etten kannata YK:n ihmisoikeuksia. Olen miettinyt vakavasti, pitäisikö minun omassa ajattelussani luopua uskonnonvapaudesta, ja miten perustelisin ja muotoilisin sen.
Miksi kuninkaat nousevat kapinaan, miksi hallitsijat liittoutuvat keskenään Herraa ja hänen voideltuaan vastaan? (Ps. 2:2)

Vähäinen filosofia tekee miehestä ateistin, suuri määrä käännyttää hänet uskoon. Francis Bacon.

Joonas Taipaleenmäki

• Jäsen
  • *
  • Liked: 40
  • Ehdolla kuntavaaleissa 2025 TURKU
« Vastaus #1325 : 17.07.2023, 13:00:17 »
Tukholmassa 2012-14

Niobium

• Jäsen^^^
  • Liked: 8662
« Vastaus #1326 : 17.07.2023, 13:55:36 »
Oma nuivistumiseni lähti jo nuorena, kun kaupungilla näin saman Kyöstilauman kerta toisensa jälkeen motittavan yksittäisen nuoren nurkan taakse ja vaatimaan rahaa. Seurasin kavereiden kanssa ylätasanteelta tapahtumia. Silloin ei ollut kännyköitä, että olisi voinut soittaa poliisille. Rahojen ottamisen jälkeen Kyöstit ja Rainerit jakaantuivat ja taas kokoontuivat aina samaan paikkaan. Sen verran olivat silloinkin niin typeriä, että kokoontumispaikka oli aina sama. Pysyivät aina katutasossa, että aina muutama poistumistie lähellä. Poliisi tasan tarkkaan tiesi, keitä nämä olivat, mutta eivät onnistuneet nappaamaan niitä kiinni.

Sitten alkoi näkyä tummaa pintaa katukuvassa, siinä vaiheessa, kun niitä oli vielä vähän, oli vielä rauhallista. Kunnes riittävä saturaatiopiste saavutettiin ja laumaantuivat.

Sitten tultiin siihen pisteeseen, että alkoivat liikkua löyhissä kaveriporukoissa taustojensa perusteella. Tönivät vielä silloin enimmäkseen toisiaan, mutta silti piti aina väistää varmuuden vuoksi.

Nyt tilanne Turun keskustassa on ihan muuta. Säännöllisesti jos joku lauma käy syömässä burgerit, niin istuvat tuntitolkulla paikoillaan, eivät vahingossakaan vie jätteitä palautuspisteelle, pöydät jäävät törkyiseen kuntoon. Tämä burgeripaikka on kätevästi kauppatorin laidassa. Ravintola on aika lailla paraatipaikalla ja mennyt aivan siivottomaan kuntoon, roskat ja kuitit heitetään lattialle ihan tarkoituksella ja älämölön raikuessa lähtevät pois. Henkilökunta ei edes yritä pitää siisteyttä yllä, kun tietävät että tunnin päästä tilanne tulee olemaan sama. Kantiksia näkyy muutama, muut ovat enimmäkseen äbälä-wäbälä sakkia ja hengarityttöjä.

Asuessani pienellä paikkakunnalla sinne pystytettiin turvis. Pikkubussilla raijattiin kaapuporukkaa sekoittamaan paikallinen marketti tunneiksi, osasivat hienosti etuilla ja tarvittaessa huutaa jotain vaikka tiesivät varmasti, etten osaa sitä kieltä. Täytyi vain ottaa se tonnin seteli-ilme ja tuijottaa rasistisesti takaisin.

Romanialaiset kerjääjät ovat varma kevään merkki. Spurguille voin vielä antaa röökin tai euron, jos ovat kohteliaita. He ovat sentään ainakin oletettavasti tehneet joskus jotain työtä. Kerjääjät ovat mulle ilmaa.

Sitten rahankeräyksistä. Kuinkahan monesta suunnasta ollaan käsi ojossa, että tule kuukausilahjoittajaksi milloin mihinkin projektiin, joissa ehkä 10% menee perille saakka. Spurgun kohdalla on sentään toivoa, että edes hiukan päätyisi ruoaksi. Mieluummin vien kohteliaalle kantisspurgulle vaikka hampurilaisen suoraan käteen, että olisi edes jotain ruokaa. Briteissä näin useasti, kuinka tyyllikäästi pukeutunut nainen poikkesi ravintolaan ja kantoi sapuskaa kodittomille.

Nepalissa mulla on kaksi kummityttöä, joille rahat menevät suoraan. Sieltä on tullut toisinaan kirjeitä, ihan käsin kirjoitettuja ja kuulumisia koulusta. Ja kyse ei ole isoista summista täällä päässä, mutta siellä päässä se on ihan toista luokkaa. Tyttöjen koulutus on se avain, jolla jotain voi ehkä tapahtuakin.

Että en mikään sysipaska ole, mutta järjestöt vievät niin paljon välistä sekä ulkomailla, että kotimaassa, että hävettää. Samaan aikaan täällä on tuliterät lastenvaunut kaapuihmisillä, joilla purjehtivat sujuvasti vaikka minkä porukan läpi.

Ja kyllä, tunnen monta ihan asiallista maahanmuuttajaa, jotka tekevät töitä tai vuodesta toiseen ovat pitäneet samaa liikettä.

Nuivistumiseni on aiheuttanut se, että tänne haalitaan porukkaa, jotka eivät osaa muuta, kuin tehdä lapsia ja tulkin avustuksella hakea kelasta rahaa.
"Tuomme oikeudenmukaisuutta ja onnea Afrikan kansoille, Prigozhin lupaa." IS 22.8.2023

starsailor

• Jäsen^^^
  • Liked: 2823
« Vastaus #1327 : 17.07.2023, 20:15:05 »
Nuivistuminen tapahtui jo vuosia ennen, mutta Bataclan oli itselleni sellainen piste, että sen jälkeen ei ole paluuta. Jossain määrin olen sitten muuttanut ajatteluani kohti Islamia. Näen siinä jotain hyviä puolia, mutta tuollaiset tapahtumat eivät silti unohdu mielestä.

En muistaakseni ole kertonut tästä, mutta jossain 2016-17 tienoilla koin kotikaupungissa tapauksen, jota edelsi muistaakseni terroristi isku jossain päin Eurooppaa. Olin käynyt keskipäivällä R-kioskilla, jonka viereisessä alakoulussa lapseni olivat. Ajoin autolla joku 400-500m koulusta ohi, kun tien laidassa jalankulkuväyllä kävelee 5 arabimiestä. Noin 25-35 vuotiaita, mustat parrat tai parran sänki, hoikkia ja roiston näköisiä, kuten yleensä ovat. Näitä näkyi siihen aikaa paljon kaupungilla, jonka keskustan läheisyydessä oli iso VOK, mutta ei tällä alueella, jossa on pääasiassa omakoti ja pienkerrostaloja, eikä mitään toimintakeskusta. He kävelivat vielä samalla puolen tietä, josta mennään kouluun ja toisella puolella olisi näitä muutamia liikkeitä kuten R-kioski, jossa itse juuri vierailin. Miesten kävelytyyli ei myöskään ollut normaali, vaan marssivat sellaista puolijuoksua eteenpäin ja kohti koulua. Hälytyskellot soivat päässä ja katsoin peräpeilistä, että ainakin yhdellä, ehkä kahdella oli muovipussi kädessä, jonka sisällä oli jotain mitä puristivat nyrkissä.

Mietin sekunnin tai kaksi ja vedin auton ympäri ja lähdin seuraamaan miehiä kännykkää 112 räpläten, mutta tajusin samalla, että a) poliisi ei ehdi paikalle, jos jotain tapahtuu ja b) minua ei todennäköisesti uskota. Sinne alakouluun pääsi sisälle avoimista ovista, jotka eivät olleet lukossa edes koulutuntien aikana. Mieleen tuli ne kuvat, joita olin nähnyt Bataclanista ja muista terrori-iskujen seurauksista. Ajattelin suoraan, että nämä ukot on menossa alakouluun puukkojen kanssa tappamaan lapsia. Mahan pohjasta kouraisi, kun tajusin mitä on todennäköisesti tapahtumassa, mutta mitä helvettiä voin tehdä? Sillä hetkellä päätin, että mikäli miehet kääntyvät koulun pihaan, niin ajan autolla heti perään ja yritän osua mahdollisimman moneen siinä pihassa ja vedän auton poikittain ulko-ovien eteen. Onneksi näin ei koskaan tarvinnut tehdä, vaan joku 100m ennen koulua miehet vaihtavat tien toiselle puolen ja menevät samaan R-kioskiin, jossa olin itse käynyt. Pusseissa oli ilmeisesti joku tyhjä juomapullo tjs. Jäin seuraamaan toimintaa kunnes kävelivät pois koulun suunnasta.

Tämmöistä islam ja terrorismi saa päässä aikaiseksi.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Suurmestari

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 501
  • Ukroppiterroristilistal.
« Vastaus #1328 : 18.07.2023, 10:17:38 »
Nää kebabit ja somalit etenkin tuntuu muuttuvan vuosi vuodelta uhmakkaammiksi...vaikka elopainoa olisi tsägällä siinä 65 kiloo...

Nykyään olen niin rutinuiva kerta kaikkiaan että tekisi mieli ryhtyä numerologiksi...14...
"A King may move a man, a father may claim a son, but remember that even when those who move you be Kings, or men of power, your soul is in your keeping alone.
When you stand before God, you cannot say, "But I was told by others to do thus."

Pöhisijä

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 2110
« Vastaus #1329 : 18.07.2023, 18:52:16 »
Ei ollut tullut annettua koko aiheelle montaakaan ajatusta, politiikka ja tapahtumat muualla eivät kiinnostaneet minua juurikaan ja asuinpaikkani näkyvät maahanmuuttajat pitivät ravintoloita ja olivat asiallisia ihmisiä. Herätys tapahtui 2015 kun kaupunkini muuttui Lähi-idäksi, kärsivien naisten ja lasten sijaan joka paikka olikin täynnä huonokäytöksisiä miehiä ja ne pari naista mitkä näin oli säkitetty. Olin järkyttynyt, lintukoto oli tuhottu muutamassa päivässä.

Siitä lähti kipinä tutkia aihetta kunnolla ja ei mennyt kauaa tajuta mihin kehitys tulee johtamaan. Harmikseni olen saanut huomata kaikkien ennustusten käyvän toteen ja päässyt jopa omin silmin todistamaan tulijoiden turvapaikkajärjestelmän väärinkäytöksiä, ahdisteluita ja ryöstöyrityksen. Niistäkin mainitsemistani asiallisista ravintoloitsijoista selvinnyt erinäisiä asioita sen jälkeen. No ainakin tekevät töitä ja eivät aiheuta häiriötä.

En täysin maahanmuuttoa vastusta, asiantuntijat tervetuloa ja turvapaikka vain viereisten valtioiden kansalaisille erittäin tiukilla kriteereillä, eli ei esim. aaltoa Venäjältä jos se maa menee kaaokseen. Kehitysapu myös nolliin.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2023, 18:58:53 kirjoittanut Pöhisijä »

Joonas Taipaleenmäki

• Jäsen
  • *
  • Liked: 40
  • Ehdolla kuntavaaleissa 2025 TURKU
« Vastaus #1330 : 29.08.2024, 17:24:21 »
2010-luvun alussa perehdyttäni maahanmuuton luomiin ongelmiin.

KamalaJari

• Jäsen^^^
  • Liked: 2388
  • Non sibi sed patriae
« Vastaus #1331 : 30.08.2024, 00:58:31 »
Jaa a , josko tänä yönä , mistä sitä tietää ?
Me heijastamme sitä, mikä ympäröi meitä, ja se, mikä ympäröi meitä, heijastaa meitä … tämä on universaali totuus. Meidän on otettava vastuu siitä, mitä elämässämme on. Olemme vastuussa onnistumisistamme, epäonnistumisistamme ja tunteistamme. Emme voi syyttää muita.

Cassa

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 488
« Vastaus #1332 : 30.08.2024, 01:27:33 »
Just eilen, kun 6 Meur kerrotaan lappaamaan rahaa pelkästään siihe, että 20 ministeriä koulutetaan ymmärtämään.

Monopolyman

• Jäsen
  • *
  • Liked: 41
« Vastaus #1333 : 13.09.2024, 11:31:40 »
Olin jo pikkupojasta huolissani siitä mihin tämä vuodesta toiseen jatkuva random ihmisten ottaminen toiselta puolelta maailmaa länteen johtaa. Mutta se oli vain tunne.
Minut kuitenkin aivopestiin koulun ja median toimesta olemaan asian suhteen liberaali vaikka minulla aina oli huoleni. 9/11 oli yksi iso tapahtuma joka sai olemaan "äänekkäämpi" islamista. Mutta todellinen herätys oli kun aloin joskus pari kymppisenä lukemaan eri blogeja, kirjoja, katsomaan videoita jne. Silloin heräsin todella että "hitto, tämä voi olla koko länsimaisen sivilisaation loppu".

Nyt olen pisteessä, että perheen ja jälkikasvun jälkeen tämä on merkittävin asia johon haluan vaikuttaa. Tälle hulluudelle on saatava loppu, muuten millään ei ole mitään väliä enää. Kuka haluaa elää omassa kodissaan, jonne on kutsunut alunperin jonkun turvaan yöpymään ja ruokailemaan. Seuraavana aamuna, onkin kotiin tullut lukemattomia uusia "turvaa hakevia" jotka ovat ottaneet kodin valtaansa, sotkeneet sen, harjoittavat siellä moraalittomia tekoja lastesi kanssa ja asettaneet talon omistajan koiran asemaan.

Feminismi, LGBTQ+-paska ja kaikki muut woke jutut ovat kastroineet monelta länsimaiselta mieheltä kivekset. Heistä on tullut neitejä ja nössöjä jotka eivät uskalla korottaa ääntään kun pelkäävät että joku kutsuu heitä jollain "new-speak" termillä. En minä, en ikinä. 
”The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven.” -John Milton

Unpleasantly

• Jäsen
  • *
  • Liked: 61
« Vastaus #1334 : 24.09.2024, 07:41:53 »
Olin jo pikkupojasta huolissani siitä mihin tämä vuodesta toiseen jatkuva random ihmisten ottaminen toiselta puolelta maailmaa länteen johtaa. Mutta se oli vain tunne.
Minut kuitenkin aivopestiin koulun ja median toimesta olemaan asian suhteen liberaali vaikka minulla aina oli huoleni. 9/11 oli yksi iso tapahtuma joka sai olemaan "äänekkäämpi" islamista. Mutta todellinen herätys oli kun aloin joskus pari kymppisenä lukemaan eri blogeja, kirjoja, katsomaan videoita jne. Silloin heräsin todella että "hitto, tämä voi olla koko länsimaisen sivilisaation loppu".

Nyt olen pisteessä, että perheen ja jälkikasvun jälkeen tämä on merkittävin asia johon haluan vaikuttaa. Tälle hulluudelle on saatava loppu, muuten millään ei ole mitään väliä enää. Kuka haluaa elää omassa kodissaan, jonne on kutsunut alunperin jonkun turvaan yöpymään ja ruokailemaan. Seuraavana aamuna, onkin kotiin tullut lukemattomia uusia "turvaa hakevia" jotka ovat ottaneet kodin valtaansa, sotkeneet sen, harjoittavat siellä moraalittomia tekoja lastesi kanssa ja asettaneet talon omistajan koiran asemaan.

Feminismi, LGBTQ+-paska ja kaikki muut woke jutut ovat kastroineet monelta länsimaiselta mieheltä kivekset. Heistä on tullut neitejä ja nössöjä jotka eivät uskalla korottaa ääntään kun pelkäävät että joku kutsuu heitä jollain "new-speak" termillä. En minä, en ikinä.

En kyllä sanoisi että ainakaan itse radikaalifeminisminä suuntaisin aatettani kaikkiin länsimaisiin miehiin. Ennemminkin haluan näyttää paikkansa niille miehille, joiden mielipiteet ovat luokkaa "akat nyrkin ja hellan väliin" tai ajattelevat, että nainen on jotenkin vähäarvoisempi. Minua ärsyttää nähdä, miten joissakin kulttuureissa naisen asema on se että pitää olla hiljaa ja synnyttää lapsia sekä puunata kämppää. Siihen haluan muutoksen ja siksi en halua, että tänne tulee liikaa ihmisiä tällaisista kulttuureista, jotta tuota - suoraan sanottuna paskaa - voisi edes jotenkin kontrolloida. Pidän miehiä sivistysvaltioissakin joissakin määrin etuoikeutetumpina kuin naisia, vaikka kaikkien pitäisi olla yhdenvertaisia värkeistä riippumatta, mutta meillä kaikilla on mahdollisuudet vaikuttaa oman kulttuurimme pysymiseen ja siihen, että naisten kovalla työllä saadut oikeudet pysyvät.
Radikaalifeminismi 👊
Naiset ratin taakse, ei takapenkille!
Nainen on perheen pää, ei kaula!
Valta naisille 👊
Sekasyönti ideologisista syistä 👏
Patriarkaalisuus historiaan!
R-e-s-p-e-c-t, find out what it means to me 😘

qwerty

• Jäsen^^^
  • Liked: 16392
« Vastaus #1335 : 25.09.2024, 00:43:44 »
1990 Helsingin rautatieasema vois olla se mitä vittua hetki.

Somalit rulettipöydän ääressä, isoilla panoksilla. Ketä nää on, mistä nää tänne tuli?

Että ehkä toi on se milloin nuivistuin? Somput eivät ole ainakaan lieventäneet vastenmielisyyttään sen jälkeen. 99% pilaa 1% maineen :-\
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 1661
« Vastaus #1336 : 26.09.2024, 08:26:21 »
Pitäisikö jossain vaiheessa ruveta puhumaan aiheesta "milloin unohdit nuivuutesi"?
Myydään näille ihmisille palanen sinistä taivasta.

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 9098
« Vastaus #1337 : 27.09.2024, 21:14:51 »
Havaitsin jo ennen Halla-ahoon ja Ellilään tms. tutustumista 2000-luvun alkuvuosina, että jotain yhteiskunnassamme menee vikaan. Nuo somalit olivat olleet jo vuosia täällä ja ominaisine vaikutuksineen. Halla-ahoon törmäsin 2005-06 paikkeilla, ja huomasin hänen kirjoittavan ajatuksia, joita itse koin, mutten kyennyt ilmaisemaan kirjallisesti.534retf6

Ei Halla-aho minulle oppi-isä ole, hän vain sanoi samoja asioita, joita olisin silloin halunnut sanoa. Joita sanoja sanon nyt.

Monopolyman

• Jäsen
  • *
  • Liked: 41
« Vastaus #1338 : tänään kello 12:07:57 »

En kyllä sanoisi että ainakaan itse radikaalifeminisminä suuntaisin aatettani kaikkiin länsimaisiin miehiin. Ennemminkin haluan näyttää paikkansa niille miehille, joiden mielipiteet ovat luokkaa "akat nyrkin ja hellan väliin" tai ajattelevat, että nainen on jotenkin vähäarvoisempi. Minua ärsyttää nähdä, miten joissakin kulttuureissa naisen asema on se että pitää olla hiljaa ja synnyttää lapsia sekä puunata kämppää. Siihen haluan muutoksen ja siksi en halua, että tänne tulee liikaa ihmisiä tällaisista kulttuureista, jotta tuota - suoraan sanottuna paskaa - voisi edes jotenkin kontrolloida. Pidän miehiä sivistysvaltioissakin joissakin määrin etuoikeutetumpina kuin naisia, vaikka kaikkien pitäisi olla yhdenvertaisia värkeistä riippumatta, mutta meillä kaikilla on mahdollisuudet vaikuttaa oman kulttuurimme pysymiseen ja siihen, että naisten kovalla työllä saadut oikeudet pysyvät.

Siis siinä mielessä, että miehillä ja naisilla pitäisi olla yhtälaiset oikeudet. Niin olen siinä mielessä itsekkin feministi. Feminismi on vaan viimevuosina mennyt johonkin ihan muuhun suuntaan. Tyyliin, naiset eivät paitsi ole samanarvoisia, vaan kaikissa asioissa ylivertaisia. En kannata mitään sukupuoli tai rotu kiintiöitä erillaisiin töihin ja tehtäviin. Pitäisi aina mennä meriitti pohjalta. Se että vaikka yritysjohtajissa enemmistö on miehiä, ei tarkoita mitään sortavaa miesvaltaa joka estää naisia pärjäämästä. Vaan miehissä sattuu olemaan enemmän huippuosaajia jotka ovat valmiita tekemään hullut määrät töitä joka päivä, samalla uhraten ne kivat perhe hetket, lomailut, harrastukset. Kun kaikki aika menee töissä jopa siihen asti että ei nukkumaan paljoa kerkiä töiltä. Tämä super aktiivinen mies joukko, on olematon promille kaikista miehistä.

Se ei tarkoita, että naiset olisivat jotenkin huonompia, sillä ei voi sanoa että on älykästä kuluttaa koko elämäänsä työpaikalla. Asia vaan sattuu olemaan näin ja se ei ole mikään subjektiivinen havainto. Vaan objektiivinen totuus jonka tutkijat ovat havainneet jo kauan sitten.

Voitko sanoa, mitä oikeuksia naisilta tänä päivänä puuttuu jota miehillä on mutta naisilla ei?

Feminismi tänä päivänä ei ole sama asia, kuin mitä se oli 100 vuotta sitten. Monissa järjestöissä on juuri se ongelma, että kun ne ovat saavuttaneet kaiken haluamansa, niin pitää rueta keksimään uusia "ongelmia" ihan vain sen takia että voi kerätä rahaa aktivismiin jolla ylläpitää jo tarpeettomaksi tulleen liikkeen elämää.
”The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven.” -John Milton

Tagit: