Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Espoo  (Luettu 127458 kertaa)

Teemu Lahtinen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1278
    • www.teemulahtinen.fi
Vs: Hommakerho Espoo
« Vastaus #60 : 09.11.2009, 23:35:06 »
Onkohan teemuki mukana?

rankka

• Vieras
« Vastaus #61 : 09.11.2009, 23:39:22 »
Haluaako kukaan pitää esim. lauantaina päiväsaikaan sivistynyttä teehetkeä?
PS. ei monomaanista asefetishismiä tiedossa.
En oikein tiedä miten mahtuu ... Keräämisen harjoittelu, talkoitakin olisi. Jos saan mitenkään soviteltua, niin miksipä ei.
Talkoot nyt ei innosta, akka niissä aina haravaa vispaa. Mä oon keskittyny vaikeuttamaan mamujen harrastuksia ja grillaamaan eri sikapartikkeleita.   

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #62 : 09.11.2009, 23:39:42 »
Onkohan teemuki mukana?

Vois vaik olla. Teemana ranskalainen elokuva.

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #63 : 09.11.2009, 23:43:20 »
En oikein tiedä miten mahtuu ... Keräämisen harjoittelu, talkoitakin olisi. Jos saan mitenkään soviteltua, niin miksipä ei.
Talkoot nyt ei innosta, akka niissä aina haravaa vispaa. Mä oon keskittyny vaikeuttamaan mamujen harrastuksia ja grillaamaan eri sikapartikkeleita.   

Keräämistä voi hyvin kuivaharjotella niin että minä kävelen pahaa-aavistamattomana lauantaikävelijänä ohitse ja aloitat agitoimisen.

Tajusin just että mähän voisin liittyä somalien kanssa yhteiseen rintamaan, vegetaristina mun mielestä on aina ikävää jos grilliritilässä on jotain lihanrippeitä ku mä tuun jäniksenruokaani sinne sijottamaan.

rankka

• Vieras
« Vastaus #64 : 09.11.2009, 23:54:46 »
Keräämistä voi hyvin kuivaharjotella niin että minä kävelen pahaa-aavistamattomana lauantaikävelijänä ohitse ja aloitat agitoimisen.
Myyntimiehenkikka? :)

Lainaus
Tajusin just että mähän voisin liittyä somalien kanssa yhteiseen rintamaan, vegetaristina mun mielestä on aina ikävää jos grilliritilässä on jotain lihanrippeitä ku mä tuun jäniksenruokaani sinne sijottamaan.

En tiedä mitä sanoisin.

M.E

• Mielivaltainen dEspootti
  • Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
  • Liked: 12
« Vastaus #65 : 10.11.2009, 00:03:24 »

Ai täällä haetaan "päiväteeseuraa"? Riippuu vähän minkälaisesta "teehetkestä" on kyse. Ja jos ei asefetisismiä, niin mikä fetisismi sitten on tiedossa?

Muuten vaan tosiaan kiitos kaikille osallistujille. Toivon mukaan otetaan uudestaan jossain vaiheessa. Itselleni parhaiten sopii vasta 20.11 jälkeen mutta eiköhän minun kaltaiseni perverssi löydä aikaa myös "sivistynyttä teehetkeä" varten jo aiemminkin.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

tarhuri

• Jäsen^^^
  • Liked: 76
  • Kusipäinen epäilijä
« Vastaus #66 : 10.11.2009, 09:15:39 »
En valitettavasti päässyt ensimmäiseen, kun oli läheisen siunaustilaisuus.  Mutta entäpä jos järjestettäisiin jonkinlaiset nyyttikestit, jos paikka löytyy?  Vähän siis rennompaa otetta aluksi, tutustumisen merkeissä.  Minä esimerkiksi voisin tuoda pari saavillista tuoretta kalaa syötäväksi, kuhaa, siikaa, silakkaa ja mitä nyt sattuu tulemaan.  Olen, vaikka itse sanonkin, aika haka tekemään kalaruokia. 

Arpa on heitetty.
Olen olemassa, siis ajattelen.

Kalevi Soilander

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 235
« Vastaus #67 : 10.11.2009, 13:41:32 »
En valitettavasti päässyt ensimmäiseen, kun oli läheisen siunaustilaisuus.  Mutta entäpä jos järjestettäisiin jonkinlaiset nyyttikestit, jos paikka löytyy?  Vähän siis rennompaa otetta aluksi, tutustumisen merkeissä.  Minä esimerkiksi voisin tuoda pari saavillista tuoretta kalaa syötäväksi, kuhaa, siikaa, silakkaa ja mitä nyt sattuu tulemaan.  Olen, vaikka itse sanonkin, aika haka tekemään kalaruokia. 

Arpa on heitetty.

No huh! Espoon kerho pistää heti paremmaksi. Saakos tuonne tulla muutkin kuin espoolaiset? Mulla on yksi nuiva espoolaiskaveri joka tekee hyvää sushia - jos mä houkuttelisin sen mukaan ja tulisin sen siivellä? Vaikka itse sanonkin, niin osaan ostaa hyvää viiniä Alkosta.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

rankka

• Vieras
« Vastaus #68 : 10.11.2009, 13:49:23 »
No huh! Espoon kerho pistää heti paremmaksi. Saakos tuonne tulla muutkin kuin espoolaiset? Mulla on yksi nuiva espoolaiskaveri joka tekee hyvää sushia - jos mä houkuttelisin sen mukaan ja tulisin sen siivellä? Vaikka itse sanonkin, niin osaan ostaa hyvää viiniä Alkosta.
Espoolaiset on sen verta kovia ukkoja ja akkoja ;)
Eiköhän hommalainen ole hommalainen vaikka ois mistäpäin tahansa, eli saapi varmaan tulla ... Ainakaan minä en ole kieltämässä, tuskin kukaan muukaan. Se olisi jotenkin aika hassua.

Itselläni ei nyt oikein ajatus seuraa tässä perässä, mutta katsotaan mitä tapahtuu.

Paan tossa myöhemmin viestiä tulemaan Kalevi.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2009, 22:50:18 kirjoittanut rankka »

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #69 : 10.11.2009, 20:42:36 »

Ainakaan minulta ei kukaan tarkistanut osoitetta.

Elisa

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
  • Liked: 121
« Vastaus #70 : 10.11.2009, 20:48:44 »
Siis maakuntamatkailu hommakerhoissa on suotavaa!!!
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #71 : 10.11.2009, 22:17:45 »

Tuleehan Elisakin käymään jossain vaiheessa Espoon hommakerhossa? Saisimme naisten lukumäärän kerralla kohoamaan 100%.

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #72 : 10.11.2009, 22:21:44 »

Tuleehan Elisakin käymään jossain vaiheessa Espoon hommakerhossa? Saisimme naisten lukumäärän kerralla kohoamaan 100%.

Eikse ollukaan Homokerho? Voi paska..

Elisa

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
  • Liked: 121
« Vastaus #73 : 10.11.2009, 23:07:26 »

Juu tottakai! Kun ei teitä Espoon hommalaisia näe KKK:ssakaan... (paria aktiivia lukuunottamatta)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

tarhuri

• Jäsen^^^
  • Kusipäinen epäilijä
« Vastaus #74 : 11.11.2009, 10:18:17 »
No siis mitä mieltä olette ehdotuksestani?

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #75 : 11.11.2009, 10:45:22 »

Nyt pitäisi antaa hieman konkreettisempi ehdotus. Jos kyseessä on jokin piknik, niin ravintolat on rajattu automaattisesti pois sillä niihin ei tyypillisesti saa viedä omia eväitä. Ulkona retkeily ei puolestaan minua erityisemmin houkuta tähän aikaan vuodesta.

Vaihtoehdoiksi siis jäänevät jonkun kodin valtaaminen tai Sellon käytävillä hengaaminen seinänkannattajien kanssa.

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #76 : 11.11.2009, 13:14:58 »

Nyt pitäisi antaa hieman konkreettisempi ehdotus. Jos kyseessä on jokin piknik, niin ravintolat on rajattu automaattisesti pois sillä niihin ei tyypillisesti saa viedä omia eväitä. Ulkona retkeily ei puolestaan minua erityisemmin houkuta tähän aikaan vuodesta.

Vaihtoehdoiksi siis jäänevät jonkun kodin valtaaminen tai Sellon käytävillä hengaaminen seinänkannattajien kanssa.

Mä oisin edelleen lähdössä lauantaina päiväkahville/teelle/kaljalle/kokikselle jos joku tahtoo.

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #77 : 11.11.2009, 18:38:39 »

Mä oisin edelleen lähdössä lauantaina päiväkahville/teelle/kaljalle/kokikselle jos joku tahtoo.

Valitettavasti kandityö painaa päälle. DL on 20.11.2009 ja työsarkaa vielä aika kohtuullisesti. Taitaa jäädä ainakin minun osalta väliin tältä viikonlopulta.

tarhuri

• Jäsen^^^
  • Kusipäinen epäilijä
« Vastaus #78 : 12.11.2009, 10:58:57 »

Minä voisin kanssa, löytyykö kiinnostusta muilla?

kurko69

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 51
  • Kansalainen
« Vastaus #79 : 12.11.2009, 17:10:02 »
Juu-u minä voisin ilmaantua veljeni kanssa paikalle. Ehdotan Olaria päättäkää te paikka kun en itse niitä vielä tunne. pitää vielä varmistaa mitä veli ukko tuumaa ideasta.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #80 : 13.11.2009, 23:35:06 »
Toimitan tässä nyt kirjekyyhkyn virkaa ja ilmoitan, että yksi anonyymi hommalainen on tulossa paikalle lauantaina. En kuitenkaan valitettavasti minä. On "töitä".

Kannattaa varmaan pikapuoliin ilmoittaa aika ja paikka.

EDIT: Viesti peruttu.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2009, 10:13:09 kirjoittanut M.E »

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #81 : 14.11.2009, 01:49:31 »
No lauantai ei oo ottanu oikeen tuulta alleen ni minä olen jo orientoitunu toisiin puuhiin.. ehkäpä ensiviikolla..

kurko69

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 51
  • Kansalainen
« Vastaus #82 : 14.11.2009, 02:19:02 »
Jos vähän pidemälle tuöevaisuuuteen tähdättäisiin ei ole tästäkään sällistä huomiseksi lähtemään minnekkään.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #83 : 19.11.2009, 18:38:13 »
Nostetaas vähä....

Onko mitään suunnitelmissa?

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #84 : 19.11.2009, 20:38:23 »
Nostetaas vähä....

Onko mitään suunnitelmissa?

Minulla on aikaa vasta 25.11 jälkeen.

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #85 : 29.11.2009, 23:05:28 »
Lyödääs nyt viisaat päät yhteen. Koska? Missä? Miksi?

rankka

• Vieras
« Vastaus #86 : 29.11.2009, 23:23:34 »
Huomenna?
Sit on taas kiireitä, muka.
Snadisti säädyllisempi aika.
Klo 17? 18? Missä?

E: Paaaaljon aikasemminkin käy. 12-13 jälkeen jo päiväkahvittelua.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2009, 23:27:37 kirjoittanut rankka »

SoulBrother

• Vieras
« Vastaus #87 : 29.11.2009, 23:27:42 »
Aikasintaan loppuviikosta eteenpäin vois suunnitella, huominen vähä liian nopeella varotusajalla kyllä. Bonuksena tehdään kaikille Geert Wilders kampaukset!

rankka

• Vieras
« Vastaus #88 : 29.11.2009, 23:32:36 »
Sitten en kyllä osaa sanoa.

Paiskokaa ideoita, ja kun olette lyöneet jo-noin kättä päälle asiasta niin katsotaan pääsenkö.
Olen siis hyvin epävarma tapaus kun en voi aina (juuri koskaan) tietää päivää paria pitemmälle.
Seuraan ketjua. :)

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #89 : 30.11.2009, 00:39:22 »
No minulle sopii melkein kaikki päivät - kunhan se on ennen 10.12, jolloin allekirjoittanut lentää Amsterdamin kautta Singaporeen.

Tagit: espoo